Test E-MTB 2020: W ciągu ostatnich kilku tygodni i miesięcy przeanalizowaliśmy prawie 60 aktualnych e-rowerów górskich. W zależności od obszaru zastosowania wiele motocykli było przekonujących. Podsumowaliśmy dla Ciebie nasze ulubione artykuły redakcyjne w zależności od grupy docelowej lub obszaru zastosowania.
E-MTB Test 2020: Nasi zwycięzcy testów
Na obu naszych polach testowych mieliśmy bardzo ciasną przewagę, a niektóre koła walczyły o tron. Wszystkie łączą doskonałe osiągi z wysokiej jakości częściami dodatkowymi i przemyślaną ogólną koncepcją.
Kolejka trekkingowa 9.9
Trek Rail 9.9 to jeden z najdroższych, ale także jeden z najlepszych eMTB w naszym teście. Swoje świetne osiągi zawdzięcza doskonałemu pakietowi wysokiej jakości, lekkiej ramy z włókna węglowego, przekonującemu silnikowi Bosch Performance CX i przemyślanemu wyposażeniu. Piękne funkcje, takie jak ładnie zaprojektowane wyjmowanie baterii lub sprytna integracja wyświetlacza Kiox na górnej rurze, świadczą o dbałości amerykańskiego producenta o szczegóły. Dzięki doskonale wyważonej geometrii, Rail 9.9 może zdobywać najwyższe noty pod górę i z góry, a nawet powinien sprawiać dużo frajdy sportowcom uprawiającym turystykę turystyczną.
Do szczegółowego testu:
Alternativen
Simplon Rapcon Pmax
Rapcon firmy Simplon z karbonową ramą i silnikiem Bosch Performance CX jest nieco tańszy niż Trek Rail 9.9. Ogólnie rzecz biorąc, dzięki oponom typu mullet i amortyzatorowi cewki jest nieco bardziej przycięty w kierunku zjazdów i był jednym z najlepszych ze wszystkich 57 motocykli testowych. Sprzęt jest absolutnie topowy z zawieszeniem Sram AXS i RockShox Ultimate.
Kanion Neuron: ON 9.0
Canyon Neuron:ON to niedroga i „poskramiająca” alternatywa dla rowerów premium Treka i Simplona, która jest wyposażona w świetne wyposażenie za niecałe 4.500 euro. Napędzany wypróbowanym i przetestowanym silnikiem Shimano E8000 i akumulatorem 504 Wh, zapewnia również zaskakująco dobre osiągi podczas zjazdów dzięki widelcowi Pike Ultimate.
Test E-MTB 2020: Nasze hity cenowe
E-MTB to droga zabawa. Nasz test pokazuje to imponująco: średnia cena naszych motocykli z najwyższej półki to aż 7.800 euro, a w przypadku bestsellerów również nieco poniżej 5.000 euro. Jednak jasne jest również, że niektórzy producenci łączą atrakcyjne cenowo pakiety, które nie powodują tak dużej dziury w portfelu.
Radon Render 8.0
Oczywiście prawie 4.000 euro to dużo pieniędzy. Biorąc pod uwagę wysoki poziom cenowy nowoczesnych E-MTB i wszechstronnie przekonujące osiągi Radon Render 8.0, można tu śmiało mówić o okazyjnej cenie. Z ramą główną wykonaną z włókna węglowego, 12-biegowymi przerzutkami, solidną ramą RockShox z widelcem Lyrik z przodu, jest wyposażony w pakiet wyposażenia, który wiele niezmotoryzowanych MTB w tym samym przedziale cenowym musi rozciągnąć. Do tego dochodzi nowy silnik Bosch CX z dużym akumulatorem 625 Wh. Na szlaku może zabłysnąć dzięki doskonałym wszechstronnym właściwościom.
Do szczegółowego testu:
Alternativen
Bull's Sonic Evo EN 2
Jako najtańszy rower w naszym polu testowym z najwyższej półki, nowy Bulls Sonic Evo EN 2 poradził sobie z jazdą w obliczu jednego lub drugiego znacznie droższego e-MTB. Dzięki ogromnemu skokowi zawieszenia i bardzo progresywnej geometrii, wywołuje szeroki uśmiech na twarzy aktywnych jeźdźców, szczególnie w wymagającym terenie. Wprowadza również ekscytujące innowacje, na przykład sprytne wyjmowanie baterii lub zintegrowaną obsługę zmiennej prędkości.
Pomyśl o MIG 2.0
Kosztujący znacznie poniżej 4.000 euro Thok MIG 2.0 jest najtańszym e-MTB wśród kandydatów do testów z pełnym zawieszeniem. Oczywiście za tę cenę trzeba iść na kompromisy tu i tam: silnik Shimano E7000 powinien być nieco mocniejszy, a podwozie ma dość proste tłumienie. Dzięki nowoczesnej geometrii, nisko położonemu środkowi ciężkości, a także mieszance barwy na kołach, w tym mocnym oponom, E-MTB z Włoch daje dużo frajdy.
E-MTB Test 2020: Parkuj rowery z wbudowaną windą
Obecnie istnieje cała gama rowerów E-MTB, które są więcej niż wystarczająco mocne na długie, ciężkie dni w bike parku. Duże rezerwy skoku sprężyny, mocne hamulce, solidny osprzęt: o to nie musisz się martwić. Najlepsze w tym jest to, że dzięki silnikowi oszczędzasz sobie długiej kolejki do wyciągu i możesz spokojnie wjechać na szczyt leśną ścieżką lub jednym z coraz liczniejszych podjazdów.
Wyścig YT Decoy Pro
YT Decoy Pro Race jest obecnie prawdopodobnie najlepszym E-MTB do szybkich zjazdów na wymagających szlakach. Przyczynia się do tego spójne wyposażenie, podobnie jak udana geometria, która również dobrze wyglądałaby na enduro bez silnika. Niestety rower musi stracić kilka piór na podjazdach. Z jednej strony to zasługa nieco słabnącego silnika Shimano, ale i wspomnianej geometrii, która tutaj nie sprawdza się nawet w przybliżeniu tak dobrze, jak na zejściu.
Do szczegółowego testu:
Alternativen
Seria Norco VLT C2
Norco Range VLT C2 to prawdziwy E-MTB z pełną przepustnicą i niewyobrażalnymi właściwościami wspinaczkowymi. Bardzo agresywna geometria wymaga doświadczonego jeźdźca, który wie, jak sobie z nią poradzić - ale z drugiej strony karbonowy E-MTB oferuje ogromne rezerwy i jest wystarczająco mocny, aby poradzić sobie na trasach zjazdowych w bike parku. Bardzo stromy kąt siodełka pomaga również motocyklowi zaskakująco dobrze spisywać się na podjazdach, nawet jeśli ma tendencję do chybotania się na zakrętach. Niestety baterii nie można wyjąć, ale konstrukcja pozwala na wąską rurę dolną i zjazdy bez grzechotek.
Orange Surge RS
Wiemy, że Brytyjczycy z Orange od wielu lat produkują bardzo dobre rowery z własnym charakterem, z dala od głównego nurtu. Tym lepiej, że Surge RS jest kolejnym dowodem na to, jak dobrze ta koncepcja nadal sprawdza się w 2020 roku. E-MTB jest przeznaczony do strzelania i wymaga aktywnego stylu jazdy, ale równie przyjemny i szybki na zjazdach. Podobały nam się również starannie i rozsądnie dobrane komponenty i dodatki. Biorąc pod uwagę to wszechstronne wrażenie, tym bardziej irytujące jest to, że na ramie nie ma gniazda ładowania.
Test E-MTB 2020: Złodzieje szlaków
Nie każdy miłośnik szlaków chce bezkompromisowych maszyn zjazdowych. Nieco bardziej zabawne prowadzenie z dobrymi wszechstronnymi właściwościami i wytrzymałym osprzętem. Oto składniki naszych rabusiów szlaków - wszechstronnych z potężną szczyptą potencjału terenowego, że tak powiem.
Specjalistyczny ekspert Turbo Levo
Specialized Turbo Levo Expert to niemal doskonały eMTB. Podzespoły nie zawsze są „z najwyższej półki”, ale niezwykle dobrze ze sobą współgrają. Silnik, który jest tak naturalny, jak mocny, jest równie przyjemny jak pragmatyczna koncepcja obsługi. Jeśli chcesz szukać włosów w zupie, możesz przytoczyć czasami nieco przeciążone podwozie. Z drugiej strony: Levo nie chce być czystą maszyną do strzelania - do tego służy Kenevo w kalifornijskiej gamie.
Do szczegółowego testu:
Alternativen
Santa Cruz Heckler CC X01 RSV
Heckler z Santa Cruz był jednym z najlepszych wszechstronnych high-endów w polu testowym. Ogromne korzyści wynikają z niskiej wagi i doskonale wyważonej geometrii. Zabawny, zwinny, ale z wystarczającą stabilnością, daje dużo frajdy na szlaku. Wygodna pozycja siedząca sprawia, że jest dobrym wspinaczem, nawet jeśli silnik Shimano E8000 tu i ówdzie osiągnął swoje granice. Jedynie cena, jak na nasz gust nieco za wysoka, trochę psuje ogólne wrażenie.
Cube Stereo Hybrid 140 HPCTM
Dzięki Stereo Hybrid 140 HPC TM, Cube stworzył solidny pakiet dla e-rowerów górskich zorientowanych na downhill. Dzięki mocnemu podwoziu, nowoczesnej geometrii i wytrzymałym oponom przewyższa nawet znacznie droższych konkurentów na szlaku. Pomimo przekonującego silnika Bosch CX, musi odpuścić na podjazdach. Zwłaszcza gdy robi się ciasno, nowoczesna geometria sprawia, że obsługa jest trochę nieporęczna. Ogólnie rzecz biorąc, świetny sportowy wszechstronny samochód w atrakcyjnej cenie.
Test E-MTB 2020: Najlepsi wszechstronni
Jeden dla wszystkich - marzenie wielu motocyklistów, z silnikiem i bez. Niektóre e-rowery górskie są bardzo bliskie tego celu: wygodne, odpowiednie na szlaki i wycieczki, a czasem nawet ze zdrową dawką codziennego użytku. Wielu innych naszych kandydatów z E-MTB Test 2020 mogłoby znaleźć się w tej kategorii, ale wybraliśmy następujących trzech.
Cannondale Moterra Neo 1
Cannondale Moterra Neo to niezwykle zrównoważony i wszechstronny E-MTB, który można polecić niemal bez wahania. Dzięki nowoczesnej, ale niezbyt ekstremalnej geometrii, dobrej równowadze między płynnością jazdy a zwinnością oraz dobrze dobranym komponentom sprawia przyjemność zarówno początkującym, jak i doświadczonym jeźdźcom. Silnik Bosch CX zapewnia zwykle dobre osiągi, nawet jeśli Moterra nie należy do najbardziej ruchliwych wspinaczy. Standardowy reflektor Supernova jest miłym dodatkiem.
Do szczegółowego testu:
Alternativen
Orbea Wild FS M10
Orbea Wild FS M10 to wszechstronnie udany E-MTB, który nie popełnia żadnych znaczących błędów w zakresie wyposażenia lub obsługi. Ogólnie rzecz biorąc, podwozie jest przycięte bardziej pod kątem wygody niż do czystej jazdy zjazdowej, ale nadal zapewnia wystarczające rezerwy, nawet dla szybkich jeźdźców. Silnik Bosch może zabłysnąć na podjazdach, a dzięki krótkim ramionom korby jest duży prześwit nawet na technicznych odcinkach. Ponadto Baskowie wykazują dbałość o szczegóły pięknymi detalami, takimi jak przedłużenie zaworu na amortyzatorze czy specjalny wspornik Kiox. Tylko grzechotanie baterii trochę psuje ogólne wrażenie wysokiej jakości.
Ulotka Uproc3 6.50
Flyer Uproc3 6.50 to prawdziwie wszechstronny rower. Z pewnością nadaje się na spokojne, rozległe wycieczki, jak również na okazjonalne wycieczki po niezbyt wymagających trasach. Dzięki kilku sprytnym funkcjom bez problemu radzi sobie nawet z codziennymi zadaniami. Jednak opłaca się tę wszechstronność, ponieważ nie jest w stanie uzyskać najwyższych ocen w żadnej dziedzinie. Podsumowując, wszechstronny, przekonujący E-MTB dla tych, którzy szukają jednej rzeczy dla wszystkich.
E-MTB Test 2020: Imponujący terenowcy
Wygodne podwozie, wygodna pozycja siedząca, dobra ergonomia: to kryteria, które musi spełniać off-roadowy turysta. Każdy, kto lubi trochę łatwiej i przywiązuje większą wagę do przydatności na długich dystansach niż do potencjalnego szlaku, stawia inne wymagania wobec swojego E-MTB. Przetestowaliśmy również kilku kandydatów do tego.
Storck e:drenalina GTS XT CMF
Nowy Storck e:drenalin z silnikiem Shimano był jednym z najlżejszych motocykli na testach i był szczególnie imponujący dzięki wysokiemu poziomowi komfortu i wygodnej pozycji siedzącej. Pomimo dużych rezerw skoku zawieszenia, rower nie czuł się szczególnie komfortowo na szlaku lub na zjazdach i jechał raczej na kostkach ze względu na wysoki przód. Właściwości jezdne były jeszcze lepsze w umiarkowanym terenie na poziomie. Carbon Fully okazał się również dobrodusznym wspinaczem. W sumie bardzo fajny rower na długie wycieczki terenowe!
Do szczegółowego testu:
Alternativen
Gigantyczna postawa E+ 0 Pro
Pomimo krótkiego skoku Stance E+ 0 Pro 29 był jednym z najfajniejszych motocykli na całym naszym polu testowym. Swoim żywym, wesołym charakterem podbiła również serca fanów off-roadu. Dzięki czułemu tyłowi i wygodnej pozycji siedzącej, jako mocny motocykl turystyczny prezentuje się naprawdę dobrze - fakt, że silnik SyncDrive nie jest zbyt czuły, nie jest zbyt poważny i tylko nieznacznie psuje ogólne wrażenie.
Hercules NOS FS Pro 1.1
Hercules Nos FS Pro 1.1 to doskonały wszechstronny pojazd terenowy, który jest szczególnie popularny dzięki doskonałemu połączeniu napędu i wysokiej jakości wyposażeniu. Brose Drive S Mag zapewnia mocne, naturalne i ciche wsparcie i działa naprawdę długo dzięki dużej baterii 750 Wh w dolnej rurze Herculesa. Wygodne podwozie ze skokiem sprężyny 150 mm ma duży potencjał do jazdy w terenie, gdzie rower jest spowalniany przez nieco szczuplejszą geometrię. Jednak dzięki mocnemu silnikowi i długim tylnym widełkom radzi sobie również z trudnymi przejściami wspinaczkowymi śpiewająco.
Test E-MTB 2020: Zasilacze
Pełna prędkość: na rynku dostępnych jest obecnie wiele różnych silników pośrednich — każdy z własnymi specjalnymi właściwościami, ale także o różnych mocach. Jeśli nie możesz uzyskać wystarczającej mocy, nie możesz ominąć środkowego silnika TQ ze 120 Nm. Jednak od tego sezonu rywalizuje z nim nowy Sachs RS.
M1 Spitzing Evo Bobby Root Edition
M1 Spitzing Evolution w wersji Bobby Root Edition jest pod wieloma względami wyjątkowym E-MTB. Z jednej strony, oczywiście, dzięki niezwykle mocnemu, ale raczej niewrażliwemu, umieszczonemu centralnie silnikowi TQ, ale z drugiej strony także dzięki dobremu tyłowi i dobrodusznemu prowadzeniu, które daje dużo bezpieczeństwa. Niemniej jednak, ze względu na swoją dużą wagę, ogólnie wydaje się dość powolny. Jednak szlachetny rower z włókna węglowego jest również doskonałym wyborem na długie wycieczki szlakowe ze względu na akumulator o dużym zasięgu. Wybór komponentów jest dobrze przemyślany i wysokiej jakości - ale tego można się spodziewać, biorąc pod uwagę cenę poniżej 10.000 XNUMX euro.
Do szczegółowego testu:
Alternativen
Haibike XDURO Nduro 10.0
Haibike XDURO Nduro 10.0 nie jest rowerem elektrycznym dla każdego, ale znajdzie wielu fanów - i słusznie. Na plus rower może pochwalić się niezwykle mocnym silnikiem TQ, który może błyszczeć z ogromną mocą, szczególnie przy niskich kadencjach. Imponująca jest również integracja systemu, w tym świetny system oświetlenia, duży kolorowy wyświetlacz i sprytne inteligentne funkcje. Ze względu na swoją dużą masę jest dość nieporęczny na szlaku, ale wyróżnia się świetną płynnością jazdy, którą zawdzięcza również dobremu podwoziu 180mm.
Nox Hybrid AM 5.9 Expert Sachs RS
Bardzo mocny silnik centralny Sachs RS jest zarówno przekleństwem, jak i błogosławieństwem dla Nox Hybrid All-Mountain 5.9. Zapewnia, że rower dosłownie wzbija się w górę nawet po najbardziej stromych podjazdach, a przy tym daje dużo frajdy. Z drugiej strony, gdy staje się bardziej techniczny, brakuje mu wrażliwości i trudno go okiełznać. Powoduje to również zwiększenie ciężaru, co psuje skądinąd bardzo dobre wrażenia z jazdy podczas zjazdu. Nowy pilot Sigma EOX to mile widziana zmiana i podoba nam się pomimo kilku drobnych uwag krytycznych.
E-MTB Test 2020: Bohaterowie dnia codziennego
Ze względu na swój wszechstronny charakter, E-MTB idealnie nadają się również do codziennego użytku - zwłaszcza jeśli regularnie jeździsz po leśnych i leśnych ścieżkach. Nawet jeśli nie testowaliśmy rowerów z błotnikami itp., to niektórzy kandydaci są przygotowani na takie dodatki i dzięki temu bardzo dobrze nadają się do codziennego użytku.
Scott Strike eRide 910
Scott Strike eRide 910 to doskonały E-MTB do spokojnej jazdy w terenie. Dzięki bardzo zrelaksowanej pozycji siedzącej, dobrodusznemu podwoziu i mocnemu napędowi sprawia, że serca tych, którzy regularnie odbywają długie wycieczki pod oponami, biją szybciej. Strike eRide czuje się komfortowo w terenie, o ile trasy nie są zbyt wymagające, a prędkość nie jest zbyt wysoka. Nice: Dzięki przygotowaniu do oświetlenia, mocowaniom pod stopki boczne, błotniki, a nawet bagażnik, doskonale nadaje się również do codziennego użytku.
Do szczegółowego testu:
Alternativen
KTM Macina Chacana 291
Rower trekkingowy w płaszczu E-MTB? KTM Macina Chacana 291 można podsumować w ten lub podobny sposób. Początkowo ma to być całkowicie neutralne, ponieważ Austriacy stworzyli bardzo dobry ogólny pakiet do użytku podczas spokojnych wycieczek terenowych. Pozycja siedząca jest bardzo wygodna, tył jest niezwykle czuły, a komponenty są wysokiej jakości. Silnik Bosch CX ma dużą moc, ale dzięki swojemu naturalnemu wspomaganiu dobrze pasuje do charakteru motocykla KTM tourer. Jedyne, czego nie możemy zrozumieć, to wybór opon i wolelibyśmy przynajmniej bardziej obszerną kombinację.
Bulls E-Stream Evo AM 3
Bulls E-Stream Evo AM 3 to wszechstronny i technicznie imponujący E-MTB. Dzięki świetnemu silnikowi Brose, który bardzo dobrze łączy czułość i moc oraz dużej baterii 750Wh w dolnej rurze, bazuje na jednym z najlepszych napędów w tym przedziale cenowym. Geometria jest sportowa ze zdrową dawką turystycznego DNA. Reszta specyfikacji również nie zawiera żadnych większych błędów, chociaż jesteśmy pewni, że mocniejsza przednia opona może wydobyć jeszcze większy potencjał Bullsów.
E-MTB Test 2020: Artyści wspinaczki
Uphill Flow: Dynamiczne, mocne silniki z napędem środkowym i nowoczesna geometria umożliwiają nowoczesnemu E-MTB uzyskanie niemal odurzającego uczucia płynięcia pod górę, które fani szlaków znają tylko z zjazdów. Chociaż prawie wszystkie rowery w teście E-MTB 2020 dobrze się wspinały, kilka wyróżniało się, a także świetnie radziło sobie z naprawdę trudnymi podjazdami.
KTM Macina Prowler Prestige
Każdy, kto na podstawie danych technicznych KTM Macina Prowler Prestige zakłada, że to czysto zjazdowa maszyna, jest w błędzie: pomimo dużego skoku sprężyny, stalowych amortyzatorów sprężynowych i opon Eddy Current, austriacki rower elektryczny E-MTB czuje się bardziej komfortowo przy umiarkowanej prędkości , co wynika głównie z nieco gąbczastego tylnego końca. Ze względu na wysoki przód i długi mostek, Prowler również wydaje się trochę sztywny. Z drugiej strony świetna geometria ramy i szlachetne wyposażenie XTR trafiły w sedno. Wyraźne, szybkie zmiany biegów ułatwiają również podjazdy pod górę, co i tak jest świetną zabawą dzięki dobrej pozycji siedzącej i mocnemu silnikowi Bosch.
Do szczegółowego testu:
Alternativen
BH AtomX Carbon Lynx 6 Pro-S
BH AtomX Carbon Lynx 6 Pro-S to bardzo niezależny rower elektryczny. Dotyczy to zarówno optyki, jak i niektórych szczegółów technicznych, które jednak są przekonujące. Atrakcją jest z pewnością bardzo dobry kolorowy wyświetlacz, a także duża bateria 720 Wh z możliwością jej wyjęcia na górnej rurze. Na szlaku E-MTB z Hiszpanii jest bardzo dobroduszny, ale przy dużych prędkościach spowalnia go głównie tył, który wtedy osiąga swoje granice. Z drugiej strony, podczas jazdy pod górę, AtomX Carbon Lynx 6 jest bardziej w swoim żywiole. Silnik Brose Drive S Mag ma dużą moc i jest miły i cichy, ale działa mniej wrażliwie na BH niż jesteśmy przyzwyczajeni z innych E-MTB Brose.
Haibike XDURO AllMtn 3.5
Haibike XDURO AllMtn 3.5 zaskoczył nas w teście niezwykle mocnymi osiągami pod górę. Dzięki połączeniu mocnego, ale czułego silnika Bosch CX, bardzo stromego kąta siodełka i antypoślizgowych opon, pozwoliło nam to opanować rampy i podjazdy, które stawiały przed nami zadania nie do rozwiązania z innymi rowerami elektrycznymi. Jest również przekonujący na zjazdach, chociaż tutaj wydaje się nieco powolny i nie do końca pasuje do imponujących osiągów pod górę.
Wszystkie rowery w teście E-MTB 2020
- BH AtomX Carbon Lynx 6 Pro-S E-MTB w teście: Unikalny pakiet ogólny z dobrze przemyślanymi funkcjami
- Recenzja BH AtomX Lynx 6 Pro E-MTB: Innowacyjny indywidualista z dużą baterią
- BMC Trailfox AMP SX dwa E-MTB w teście: Wygodny rower terenowy z doskonałym zawieszeniem
- Bottechia Evo Start E-MTB w teście: Wszechstronny z wąską rurą dolną
- Bottechia Proton E-MTB w teście: Solidna podstawa ze słabym sprzętem
- Bulls Copperhead E2 29 E-MTB w teście: Zasilacz na wycieczki i do codziennego użytku
- Bulls E-Stream Evo AM 3 E-MTB w teście: Uniwersalne zastosowanie z dużą wytrzymałością
- Bulls Sonic Evo EN 2 E-MTB w teście: Ogromny potencjał zjazdowy dla doświadczonych rowerzystów
- Cannondale Moterra Neo 1 E-MTB w teście: Potężny, wszechstronny rower z karbonową ramą
- Canyon Neuron:ON 9.0 E-MTB w teście: Przyjemny w dotyku, wszechstronny samochód z potencjałem do jazdy w terenie
- Centurion No Pogo E R2600i E-MTB w teście: Szwabski wszechstronny zawodnik z tym „czymś”.
- Corratec E-Power RS 160 Pro E-MTB w teście: Dobroduszna rakieta szlakowa, aby czuć się dobrze
- Cube Stereo Hybrid 140 HPC TM E-MTB w teście: Przekonujący ogólny pakiet z chęcią zjazdu
- Test Ducati MIG-S E-MTB: Sportowy narciarz zjazdowy z przemyślaną konstrukcją ramy
- Dynamics Vulcano E-MTB w teście: Mocny, wszechstronny produkt dla kobiet
- Flyer Uproc3 6.50 E-MTB w teście: Generalista zamiast specjalisty
- Focus Jam² 6.8 Nine E-MTB w teście: Żywy rower do zabawy w umiarkowanym terenie
- Focus Jam² 9.9 Drifter E-MTB w teście: Zwinna waga musza z innowacyjną koncepcją baterii
- Fuji Blackhill Evo 27,5 Plus 1.3 E-MTB w teście: Wygodny terenowy tourer ze świetnym podwoziem
- Test Ghost Hybrid ASX 6.7+ E-MTB: Udany rower terenowy z mocnymi stronami na zjazdach
- Giant Fathom E+ 2 E-MTB w teście: Lekki pakiet dla koneserów sportu
- Giant Reign E+ 0 Pro E-MTB w teście: Świetny ogólny pakiet z mocnymi osiągami na szlaku
- Giant Stance E+ 0 Pro 29 E-MTB w teście: Fajny terenowy tourer z udaną koncepcją
- Greyp G6.2 FS Expert E-MTB w teście: Dobroduszny E-MTB naszpikowany inteligentnymi funkcjami
- Test GT Force AMP E-MTB: Świetna oferta dla spragnionych szlaków rowerzystów górskich z napędem elektrycznym
- Haibike XDURO AllMtn 3.5 E-MTB w teście: Specjalista wspinaczki z mocnym sprzętem
- Haibike XDURO Nduro10.0 E-MTB w teście: Zaawansowany technologicznie E-MTB z mocnym silnikiem
- Hercules Nos Pro FS 1.1 E-MTB w teście: Mocny pakiet ogólny z wytrzymałością
- Husqvarna Mountain Cross 8 E-MTB w teście: Wygodny terenowy tourer z niedociągnięciami w szczegółach
- Test Kettler Scarpia FS 2.0 E-MTB: Turysta terenowy dalekiego zasięgu
- Kona Remote CTRL E-MTB w teście: Solidny pakiet z przestarzałą technologią
- KTM Macina Chacana 291 E-MTB w teście: Umiarkowany rower turystyczny z wysokiej jakości wyposażeniem
- KTM Macina Prowler Prestige na teście: Wspinacz turystyczny ze słabościami w zejściu
- Lapierre Overvolt AM 7.6 E-MTB w teście: Wygodny, wszechstronny ze sportowym akcentem
- M1 Spitzing Evo Bobby Root Edition E-MTB w teście: Szlachetny, wszechstronny rower węglowy z mocnym silnikiem
- Test Norco Range VLT C2 E-MTB: Potężna strzelanka dla uzależnionych od adrenaliny
- Nox Hybrid All-Mountain 5.9 Sachs E-MTB w teście: Dobrze zaokrąglona koncepcja z mocnym silnikiem
- Nox Hybrid Enduro 7.1 Pro Sachs E-MTB w teście: Solidny wszechstronny rower terenowy z mocnym silnikiem
- Orange Surge RS E-MTB w teście: Brytyjska osobowość ze wspaniałymi osiągami na szlaku
- Orbea Keram 29 30 E-MTB w teście: Wygodny hardtail z opcją dwóch akumulatorów
- Orbea Wild FS M10 E-MTB w teście: Świetny wszechstronny bez znaczących słabości
- R Raymon FullRay E-Seven 9.0 E-MTB w teście: Dobroduszny turysta dla rowerzystów rekreacyjnych
- Radon Render 8.0 E-MTB w teście: Sportowy wszechstronny w atrakcyjnej cenie
- Test Santa Cruz Heckler CC X01 RSV E-MTB: Zabawny, wszechstronny pojazd o imponującej wadze
- Testowanie roweru elektrycznego Scott Genius eRide 900 Tuned: Szlachetny E-MTB o wszechstronnym charakterze
- Scott Strike eRide 910 E-MTB w teście: Wygodny tourer o wysokiej przydatności do codziennego użytku
- Simplon Rapcon Pmax E-MTB w teście: Idealnie wyważony rower z dużą frajdą
- Specialized Turbo Levo E-MTB w teście: Mocne osiągi mimo przeciętnego wyposażenia
- Test Specialized Turbo Levo Expert E-MTB: Świetny E-MTB dla sportowców
- Test E-Pordoi E-MTB Stevena: Błyskotliwy rower na szlaki z praktycznymi funkcjami
- Stevens E-Sledge ES E-MTB w teście: Bogato wyposażony złodziej zakrętów
- Storck e:drenalin GTS 500 XT E-MTB w teście: Lekki rower turystyczny ze słabościami na zjazdach
- Thok MIG 2.0 E-MTB w teście: Okazje zjazdowe dla kierowców sportowych
- Trek Rail 7 E-MTB w teście: Świetna rama z ogromnym potencjałem
- Trek Rail 9.9 E-MTB w teście: Drogi, ale (prawie) doskonały E-MTB
- YT Decoy Pro 29 E-MTB w teście: Sportowy wszechstronny samochód z dużym potencjałem
- Testowany YT Decoy Pro Race E-MTB: Świetne zjazdy ze słabymi punktami na podjazdach
Schreibe einen Kommentar