Elektromobilność jest obecnie bardzo popularna. System transportu jest rewolucjonizowany przez liczne e-rowery, zwłaszcza w mieście. Obecny rynek e-rowerów górskich dowodzi, że koncepcja ta jest popularna również w sektorze rowerów górskich. Seria Enduro One ma również własną kategorię dla rowerów elektrycznych w swoich wyścigach.
Haibike jest częścią tego ruchu od zera i napędza koncepcję Xduro Nduro Pro idea e-rowerów górskich do granic możliwości.
sprzęt i praktyka
,de Xduro Nduro Pro przyciąga wzrok. Takiego bolidu z E-MTB jeszcze nie było. Pełny zestaw dętek, duży skok zawieszenia, krzykliwy, ale piękny design i mocny silnik Bosch umieszczony centralnie to bez wątpienia wyjątkowe atuty tego motocykla. Oprócz optyki wyposażenie również nie pozostawia nic do życzenia. Lisy 36 Talas RC2 FIT-Widelec amortyzowany i Fox Pływak CTDAmortyzator oferuje ogromne 180 milimetrów skoku. Ten jest dostarczany przez Haibikes System wyrównywania zębatek, system czterech stawów.
sramy XX1 i Maviców Crossmax Endurokoła dopełniają całości. Aby móc idealnie kontrolować wagę 22,2 kilograma, Avid szlak X0-Hamulce montowane z tarczami 200 lub 180 milimetrów. Centralny silnik Bosch oferuje 25o watów mocy i czerpie energię z akumulatora litowo-jonowego o mocy 400 watogodzin. Silnik wspomaga kierowcę do prędkości 30 km/h.
Pierwsze wrażenie na temat roweru jest niezmiennie pozytywne. Nadal istnieje pewien sceptycyzm co do tego, jak rower będzie sobie radził na dłuższą metę. Wysoka waga jest tylko nieznacznie odczuwalna na płaskim terenie, silnik wspomaga kierowcę w zależności od czterech trybów do wyboru. Jednak już kilka metrów po pierwszym zjeździe jedno jest pewne: To Xduro Nduro Pro trzeba szybko przenieść. Jednak biorąc pod uwagę dużą wagę, rower jest zwrotny tylko w ograniczonym stopniu. Kręte i wąskie trasy to zatem tylko ograniczona część podstawowej dyscypliny rowerowej.
Geometria oraz centralnie położony i nisko położony środek ciężkości, spowodowany umieszczonym centralnie silnikiem, dają Xduro Nduro Pro dużą stabilność, zwłaszcza przy dużych prędkościach, a co za tym idzie bezpieczeństwo dla kierowcy. Podwozie daje wiele możliwości regulacji - dopasujesz je idealnie do własnych potrzeb. Skok zawieszenia jest w pełni wykorzystany bez poczucia zwiotczenie pośredniczyć. Podwozie i koła Mavic zapewniają maksymalną przyczepność. Ponieważ sprzyja temu również wysoka waga, możesz odważnie naciskać na pedały.
Przyspieszanie w trybie prędkości jest zabawne, ale prowadzi również do punktu krytycznego, który jest wspólny dla wszystkich e-rowerów. Żywotność baterii jest zwykle bardzo ograniczona. To także o godz Xduro Nduro Pro Więc. Zwłaszcza na najwyższym poziomie zasięg zmniejsza się stosunkowo szybko z 25 kilometrów przy pełnym naładowaniu do 0 po rozładowaniu. Chociaż zasięg jest zwiększany w zależności od wybranego trybu, kto chciałby jechać na połowie gazu? Nieco więcej mocy sprawiłoby, że motocykl byłby jeszcze lepszy niż jest.
Konkluzja
Haibike Xduro Nduro Pro to zabawka dla dużych dzieci. Piękna geometria i wysokiej jakości wyposażenie, w połączeniu z mocnym silnikiem umieszczonym centralnie, są szczególnie zabawne na szybkich trasach. Rower naprawdę kusi do pedałowania i Gaz dawać.
Najważniejsze cechy produktu
- wysokiej jakości sprzęt
- świetna gładkość
- potężny silnik
sieć i cena
- www.haibike.de
- 6.499,00 Euro
Schreibe einen Kommentar