Ostatnie dwanaście miesięcy na Velomotion w liczbach
Łączna liczba odsłon od 1 września 2022 do 31 sierpnia 2023
39.651.120
Odwiedzający Velomotion.de 1 września 2022 do 31 sierpnia 2023
10.815.200
odwiedzających dziennie
29.538
+10% (2022)
dziennych użytkowników aplikacji Velomotion
CA. 5.500
Najpopularniejszy artykuł 2022
Dziesięć najczęstszych bólów podczas jazdy na rowerze |
e-rowery SUV |
Lista najlepszych rowerów szutrowych z pełnym wyposażeniem |
Rowerowe i e-rowerowe trendy na sezon 2022 |
Najlepsze rowery szutrowe bikepackingu w 2022 roku |
Prawie 80 procent wszystkich czytelników Velomotion pochodzi z Google – dowód udanej optymalizacji prac redakcyjnych pod kątem wyszukiwarek.
Wyświetlenia reklam na Velomotion.de 1 września 2022 do 31 sierpnia 2023
94.728.930
Kliknięcia reklam na Velomotion.de 1 września 2022 do 31 sierpnia 2023
97.670
Rozkład demograficzny czytelników Velomotion
17 proc. kobiet – mężczyzn 83 proc
Poprzez. Wiek czytelników: 38,4 lat
76 procent czytelników ma od 25 do 54 lat
Czytelnicy Velomotion według kraju
79 procent Niemcy
8 procent Szwajcaria
7,5 procent Austrii
Temat trendów Gravel w Velomotion
Wyświetlenia strony Gravel od 1 kwietnia 2022 do 31 marca 2023
3.628.000
Velomotion na Youtube
Abonenci kanału Velomotion na YouTube (październik 2023)
20.200
Czas oglądania na 30 dni (w godzinach)
23.281
Wyświetlenia wideo na 30 dni
278.000
Możliwości reklamowe na Velomotion
Wszystkie banery Velomotion można rezerwować na podstawie stawek CPM (patrz cennik) lub wyłącznie na tydzień kalendarzowy.
Prosimy o dostarczanie banerów w formacie JPG, PNG lub GIF - we własnym interesie zachowaj małe rozmiary plików - czas ładowania!
Zalecamy maksymalny rozmiar pliku 350 KB dla dużych formatów i 150 KB dla mniejszych banerów!
Obrotowe banery mogą być tematyczne; na przykład banery MTB mogą być wyświetlane w pobliżu artykułów MTB.
W przypadku indywidualnych specjalnych form reklamy i advertoriali chętnie przedstawimy Państwu ofertę dostosowaną do Państwa wymagań - prosimy o kontakt.
wyświetl baner
Baner displayowy jest wyświetlany w połączeniu jako wielkoformatowa reklama displayowa na stronie startowej oraz w mniejszym wyświetlaczu w treści na wszystkich urządzeniach końcowych. Dzięki banerowi displayowemu osiągasz maksymalną uwagę i zasięg. Do wyświetlania banerów używamy rozmiaru piksela 1200 x 530 pikseli. Plik może być również plikiem Gif być, ale powinna być maksymalna 500 KB być wysokim Potrzebujemy również linku do żądanej strony.
Billboard
Billboard oferuje najlepszą widoczność w obszarze tytułowym strony startowej i wszystkich stron z treścią.
Wymagania: 970 x 250 pikseli i maksymalny rozmiar pliku 250 KB oraz link.
reklama wideo
Treść wideo pojawia się jako klatka wideo po pierwszym akapicie każdego otwartego artykułu. Aby uruchomić wideo, czytelnik musi aktywnie kliknąć „Odtwórz”. W ten sposób zapewniasz trwałe zainteresowanie swoją marką i innowacjami. Otrzymasz od nas szczegółowe statystyki dotyczące zachowania czytelników podczas odtwarzania. Film jest hostowany bezpośrednio w Velomotion - dlatego nie jest to zwykły link do YouTube. Daje nam to bardziej szczegółowe informacje o zachowaniu czytników podczas odtwarzania. W przypadku reklam wideo potrzebujemy wideo jako mp4 lub porównywalnym formacie w oryginale, wielkość pliku nie ma tu znaczenia. Ponadto Połączyć wymagane dla żądanej strony.
Średni prostokąt
Średni prostokąt jest wyświetlany na każdej stronie naszego rynku rowerowego i dlatego jest widoczny we wszystkich zapytaniach. 300 x 250 PX i maksymalny rozmiar pliku 150 KB oraz link.
Banery mobilne/aplikacyjne
Mobilny baner odpowiada billboardowi na urządzeniach mobilnych i oferuje najlepszą widoczność w obszarze tytułowym strony startowej oraz wszystkich stron z treścią. 970 x 250 pikseli i maksymalny rozmiar pliku 250 KB oraz link.
Newsletter
1. Prezentacja banerów w newsletterze
Dwa razy w miesiącu wysyłamy newsletter Velomotion do ponad 25.000 XNUMX subskrybentów. Prezentujący baner jest zawsze wyświetlany w biuletynie po pierwszym artykule redakcyjnym, jak pokazano tutaj na przykładzie Mavica. W przypadku banera biuletynu używamy rozmiaru piksela 1200 x 530 pikseli. Plik może być również plikiem Gif być, ale powinna być maksymalna 500 KB być wysokim Potrzebujemy również linku do żądanej strony.
2. Prezenter newslettera VIP
Dwa razy w miesiącu wysyłamy newsletter Velomotion do ponad 25.000 XNUMX subskrybentów. Jako prezenter biuletynu VIP, oprócz banera biuletynu, na górze biuletynu znajduje się również artykuł redakcyjny na pożądany temat marki. Ponadto marka jest wymieniona bezpośrednio w tekście wstępu i temacie e-maila, co widać tutaj na przykładzie Mavica. W przypadku banera biuletynu używamy rozmiaru piksela 1200 x 530 pikseli. Plik może być również plikiem Gif być, ale powinna być maksymalna 500 KB być wysokim Potrzebujemy również linku do żądanej strony.
Cennik materiałów reklamowych Velomotion
Materiały reklamowe | na tydzień | TKP |
---|---|---|
wyświetlać banery | 2.899 € | 18 € |
Billboard | 1.999 € | 12 € |
reklama wideo | 2.399 € | rezerwacja tylko na tydzień |
Średni prostokąt | 1.299 € | 12 € |
Banery mobilne/aplikacyjne | 1.899 € | 12 € |
banery newslettera | 999 € | na newsletter z ok. 25.000 XNUMX odbiorców |
Prezenterzy biuletynu VIP | 1.699 € | na newsletter z ok. 25.000 XNUMX odbiorców |
Pieczęć Velomotion
Nadajemy pieczęć testową Velomotion rowerom, które wyróżniają się w naszym obszernym teście praktycznym i osiągają bardzo dobry wynik ogólny.
Znak Velomotion Fair-Ride przyznajemy firmom, markom i produktom, które są szczególnie zaangażowane w produkcję oszczędzającą zasoby i zrównoważoną, przyjazną dla środowiska politykę firmy.
Nasze tematy na rok 2024
Określiliśmy te tematy jako nasze priorytety na nadchodzący rok i podlinkowaliśmy przykładowy artykuł z tego roku:
E-MTB i SUV-y
Jeśli chodzi o e-MTB i SUV-y, po raz kolejny opublikujemy wiele testów na Velomotion.de i filmy na naszym kanale YouTube. Ponadto po raz kolejny wydajemy drukowany magazyn poświęcony e-MTB.

M1.EN.400.SX Light eMTB w teście: Bolid Baller z silnikiem Bosch SX
Test / E-MTB: W M1.EN.400.SX po raz pierwszy szczegółowo przyglądamy się nowemu eMTB z silnikiem Bosch SX. Nowy rower jest bezkompromisowo zaprojektowany jako enduro, ma duży skok zawieszenia i solidne wyposażenie. Wypróbowaliśmy na trasach wokół jeziora Reschen, jak to działa w praktyce [...]
Silniki do rowerów elektrycznych
Po raz kolejny szczegółowo poświęcamy się tematowi silników do rowerów elektrycznych. W naszym laboratorium testowym bardzo dokładnie przyglądamy się obecnym silnikom, a także testujemy wszystkie silniki w praktyce na szlakach.

Pinion MGU E-Drive System w pierwszym teście: Początek nowej ery e-rowerów?
Test / E-Bike: Dzięki systemowi Pinion E-Drive lub Pinion MGU pojawiła się ekscytująca nowa nazwa w napędach do rowerów elektrycznych. Jako połączenie zmiany biegów i środkowego silnika jest to obecnie unikat na rynku. Klasyczny system zmiany przełożeń jest zatem zbędny, czy to w rowerze miejskim, czy w rowerze E-MTB. Przyjrzeliśmy się uważnie nowemu systemowi […]
rowery szutrowe
Jeśli chodzi o trend dotyczący rowerów szutrowych, w przyszłości nie tylko będziemy nadal przeprowadzać szeroko zakrojone testy, ale także będziemy publikować filmy z testów wielu rowerów na naszym kanale YouTube. Ponadto nasze wydanie specjalne Gravel zostanie ponownie opublikowane w formie magazynu drukowanego.

Recenzja Rocky Mountain Solo C70: Nowy rower szutrowy z włókna węglowego w stylu DownCountry
Test Rocky Mountain Solo C70 SRAM: pierwszy rower szutrowy z włókna węglowego kultowej marki MTB jest dostosowany do przygód w terenie i wycieczek rowerowych z dużym prześwitem na opony i licznymi opcjami montażu. Nie zapomniano także o wygodzie. Specjaliści MTB przyspieszają w segmencie szutrowym: Po tym, jak Solo przez wiele lat był jedynym modelem aluminiowym w gamie modeli, teraz dostępna jest wersja karbonowa [...]
rowery dla dzieci
Temat rowerów dziecięcych jest dla nas bardzo ważny i w przyszłym roku zostanie ponownie poruszony. W tym roku poświęciliśmy się dużemu polu testowemu z 20-calowymi kołami:

13 sportowych rowerów dziecięcych w teście: Najlepsze rowery 20-calowe w 2023 roku
Po rowerkach biegowych, rowerach trójkołowych i ewentualnie rowerach 16-calowych wreszcie nadszedł czas: pierwszy „prawdziwy” 20-calowy rower dziecięcy! Wybór jest teraz prawie nieograniczony, ale jest kilka rzeczy, które należy wziąć pod uwagę. Na rozległym polu testowym przyjrzeliśmy się bliżej 13 najbardziej ekscytującym 20-calowym rowerom w 2023 roku – praktycznym, przyjaznym dzieciom i przede wszystkim […]
Rowery towarowe
Rowery cargo i cargo stają się coraz bardziej popularne w mobilności miejskiej i będą tutaj testowane i prezentowane znacznie częściej. Pierwszą rzeczą, którą zrobimy, będzie poddanie rowerów cargo testowi laboratoryjnemu na stanowisku badawczym na dużym polu testowym.

Ca Go FS200 Vario w teście: Wszechstronny rower cargo o doskonałych właściwościach jezdnych
Rower testowy / cargo: W przypadku Ca Go FS200 Vario przyjrzeliśmy się najnowszemu wariantowi wysokiej jakości roweru cargo. W przeciwieństwie do ustalonej wersji, tutaj nie skupiamy się na transporcie dzieci, ale na transporcie towarów. Zastosowano tę samą wysokiej jakości podstawę, ale jest ona wyposażona w zmienną powierzchnię ładunkową [...]
Rowery wyścigowe i jazda na rowerze
Będziemy kontynuować i rozszerzać nasze sprawdzone raporty na temat wszystkiego, co dzieje się w świecie kolarstwa wyścigowego.

Tour de France: Wszystkie etapy i informacje na temat Tour of France 2024
Jazda na rowerze: Kot wyszedł z worka. W środę dyrektor wycieczki Christian Prudhomme przedstawił trasę Tour de France 2024 w Palais de Congrès w Paryżu. Trasa po Francji rozpoczyna się 29 czerwca we Florencji i kończy 21 lipca – tym razem nie w Paryżu, ale w Nicei. Najważniejszym wydarzeniem Grand Boucle jest […]
Nasze roczniki testowe 2023
Nasz dotyczy wszystkich roczników egzaminacyjnych 2022/23 Specjalna cena reklamy. Publikujemy Twoje reklama całostronicowa w cenie 999 € (netto) lub jeden dwustronicowa reklama za 1.699 € (netto) - umieszczenie następuje po otrzymaniu rezerwacji (dotyczy również U2, U3 i U4). Krążenie jest ok 25.000 kopii, które są sprzedawane za pośrednictwem kiosku (w D/A/CH/Lux) oraz bezpośrednio naszym czytelnikom. Nasze roczniki testowe są również dostępne w Readly (2021 ok. 15.000 XNUMX czytelników)
Michaela Gaetjensa
m.gaetjens@velomotion.de
Christian Etl
c.ettl@velomotion.de