fakty medialne
Wyświetlenia strony w różnych językach
Od początku 2024 roku oprócz strony niemieckiej Velomotion jest dostępny w dziesięciu innych językach własną domenę najwyższego poziomu dostępny. Liczba wejść na nasze międzynarodowe strony szybko rośnie. Przegląd pokazuje liczbę unikalnych użytkowników w październiku 2024 r.
Odwiedzający na wszystkich kanałach Velomotion miesięcznie
więcej niż 2,2 milionów
(obejmuje to wszystkie domeny Velomotion, kanał YouTube, aplikację Velomotion)
Łączna liczba wyświetleń stron we wszystkich domenach Velomotion miesięcznie
6.500.000
Prawie 80 procent wszystkich czytelników Velomotion pochodzi z Google – dowód udanej optymalizacji prac redakcyjnych pod kątem wyszukiwarek.
Rozkład demograficzny czytelników Velomotion
17 proc. kobiet – mężczyzn 83 proc
Poprzez. Wiek czytelników: 38,4 lat
76 procent czytelników ma od 25 do 54 lat
Velomotion na Youtube
Abonenci kanału Velomotion na YouTube (październik 2024)
30.200
średni czas oglądania jednego filmu
8 Minuten
Wyświetlenia wideo na 30 dni
520.000
Możliwości reklamowe na Velomotion
Wszystkie banery Velomotion można rezerwować na podstawie stawek CPM (patrz cennik) lub wyłącznie na tydzień kalendarzowy.
Prosimy o dostarczanie banerów w formacie JPG, PNG lub GIF - we własnym interesie zachowaj małe rozmiary plików - czas ładowania!
W przypadku indywidualnych specjalnych form reklamy i advertoriali chętnie przedstawimy Państwu ofertę dostosowaną do Państwa wymagań - prosimy o kontakt.
Baner wieżowca 160 x 600 px
Baner lidera 728 x 90 pikseli
Newsletter
1. Prezentacja banerów w newsletterze
Dwa razy w miesiącu wysyłamy newsletter Velomotion do ponad 40.000 XNUMX subskrybentów. Prezentujący baner jest zawsze wyświetlany w biuletynie po pierwszym artykule redakcyjnym, jak pokazano tutaj na przykładzie Mavica. W przypadku banera biuletynu używamy rozmiaru piksela 1200 x 530 pikseli. Plik może być również plikiem Gif być, ale powinna być maksymalna 500 KB być wysokim Potrzebujemy również linku do żądanej strony.
2. Prezenter newslettera VIP
Dwa razy w miesiącu wysyłamy newsletter Velomotion do ponad 40.000 XNUMX subskrybentów. Jako prezenter biuletynu VIP, oprócz banera biuletynu, na górze biuletynu znajduje się również artykuł redakcyjny na pożądany temat marki. Ponadto marka jest wymieniona bezpośrednio w tekście wstępu i temacie e-maila, co widać tutaj na przykładzie Mavica. W przypadku banera biuletynu używamy rozmiaru piksela 1200 x 530 pikseli. Plik może być również plikiem Gif być, ale powinna być maksymalna 500 KB być wysokim Potrzebujemy również linku do żądanej strony.
Cennik materiałów reklamowych Velomotion
Materiały reklamowe | na tydzień | TKP |
---|---|---|
Banery wieżowców | 2.899 € | 18 € |
Baner tabeli liderów | 1.999 € | 12 € |
banery newslettera | 999 € | na newsletter z ok. 45.000 XNUMX odbiorców |
Prezenterzy biuletynu VIP | 1.699 € | na newsletter z ok. 45.000 XNUMX odbiorców |
Nasze tematy na rok 2024
Określiliśmy te tematy jako nasze priorytety na nadchodzący rok i podlinkowaliśmy przykładowy artykuł z tego roku:
E-MTB i SUV-y
Jeśli chodzi o e-MTB i SUV-y, po raz kolejny opublikujemy wiele testów na Velomotion.de i filmy na naszym kanale YouTube. Ponadto po raz kolejny wydajemy drukowany magazyn poświęcony e-MTB.
M1.EN.400.SX Light eMTB w teście: Bolid Baller z silnikiem Bosch SX
Test / E-MTB: W M1.EN.400.SX po raz pierwszy szczegółowo przyglądamy się nowemu eMTB z silnikiem Bosch SX. Nowy rower jest bezkompromisowo zaprojektowany jako enduro, ma duży skok zawieszenia i solidne wyposażenie. Wypróbowaliśmy na trasach wokół jeziora Reschen, jak to działa w praktyce [...]
Silniki do rowerów elektrycznych
Po raz kolejny szczegółowo poświęcamy się tematowi silników do rowerów elektrycznych. W naszym laboratorium testowym bardzo dokładnie przyglądamy się obecnym silnikom, a także testujemy wszystkie silniki w praktyce na szlakach.
Pinion MGU E-Drive System w pierwszym teście: Początek nowej ery e-rowerów?
Test / E-Bike: Dzięki systemowi Pinion E-Drive lub Pinion MGU pojawiła się ekscytująca nowa nazwa w napędach do rowerów elektrycznych. Jako połączenie zmiany biegów i środkowego silnika jest to obecnie unikat na rynku. Klasyczny system zmiany przełożeń jest zatem zbędny, czy to w rowerze miejskim, czy w rowerze E-MTB. Przyjrzeliśmy się uważnie nowemu systemowi […]
rowery szutrowe
Jeśli chodzi o trend dotyczący rowerów szutrowych, w przyszłości nie tylko będziemy nadal przeprowadzać szeroko zakrojone testy, ale także będziemy publikować filmy z testów wielu rowerów na naszym kanale YouTube. Ponadto nasze wydanie specjalne Gravel zostanie ponownie opublikowane w formie magazynu drukowanego.
Recenzja Rocky Mountain Solo C70: Nowy rower szutrowy z włókna węglowego w stylu DownCountry
Test Rocky Mountain Solo C70 SRAM: pierwszy rower szutrowy z włókna węglowego kultowej marki MTB jest dostosowany do przygód w terenie i wycieczek rowerowych z dużym prześwitem na opony i licznymi opcjami montażu. Nie zapomniano także o wygodzie. Specjaliści MTB przyspieszają w segmencie szutrowym: Po tym, jak Solo przez wiele lat był jedynym modelem aluminiowym w gamie modeli, teraz dostępna jest wersja karbonowa [...]
rowery dla dzieci
Temat rowerów dziecięcych jest dla nas bardzo ważny i w przyszłym roku zostanie ponownie poruszony. W tym roku poświęciliśmy się dużemu polu testowemu z 20-calowymi kołami:
13 sportowych rowerów dziecięcych w teście: Najlepsze rowery 20-calowe w 2023 roku
Po rowerkach biegowych, rowerach trójkołowych i ewentualnie rowerach 16-calowych wreszcie nadszedł czas: pierwszy „prawdziwy” 20-calowy rower dziecięcy! Wybór jest teraz prawie nieograniczony, ale jest kilka rzeczy, które należy wziąć pod uwagę. Na rozległym polu testowym przyjrzeliśmy się bliżej 13 najbardziej ekscytującym 20-calowym rowerom w 2023 roku – praktycznym, przyjaznym dzieciom i przede wszystkim […]
Rowery towarowe
Rowery cargo i cargo stają się coraz bardziej popularne w mobilności miejskiej i będą tutaj testowane i prezentowane znacznie częściej. Pierwszą rzeczą, którą zrobimy, będzie poddanie rowerów cargo testowi laboratoryjnemu na stanowisku badawczym na dużym polu testowym.
Ca Go FS200 Vario w teście: Wszechstronny rower cargo o doskonałych właściwościach jezdnych
Rower testowy / cargo: W przypadku Ca Go FS200 Vario przyjrzeliśmy się najnowszemu wariantowi wysokiej jakości roweru cargo. W przeciwieństwie do ustalonej wersji, tutaj nie skupiamy się na transporcie dzieci, ale na transporcie towarów. Zastosowano tę samą wysokiej jakości podstawę, ale jest ona wyposażona w zmienną powierzchnię ładunkową [...]
Rowery wyścigowe i jazda na rowerze
Będziemy kontynuować i rozszerzać nasze sprawdzone raporty na temat wszystkiego, co dzieje się w świecie kolarstwa wyścigowego.
Tour de France: Wszystkie etapy i informacje na temat Tour of France 2024
Jazda na rowerze: Kot wyszedł z worka. W październiku dyrektor Tour Christian Prudhomme przedstawił trasę Tour de France 2024 w Palais de Congrès w Paryżu. Trasa po Francji rozpoczyna się 29 czerwca we Florencji i kończy 21 lipca nie w Paryżu, ale w Nicei. Najważniejszym wydarzeniem Grand Boucle w tym roku jest niewątpliwie [...]
Nasze roczniki testowe 2023
Nasz dotyczy wszystkich roczników egzaminacyjnych 2024/25 Specjalna cena reklamy. Publikujemy Twoje reklama całostronicowa w cenie 999 € (netto) lub jeden dwustronicowa reklama za 1.699 € (netto) - umieszczenie następuje po otrzymaniu rezerwacji (dotyczy również U2, U3 i U4). Krążenie jest ok 25.000 kopii, które są sprzedawane za pośrednictwem kiosku (w D/A/CH/Lux) oraz bezpośrednio naszym czytelnikom. Nasze roczniki testowe są również dostępne w Readly (2021 ok. 15.000 XNUMX czytelników)
Michaela Gaetjensa
[email chroniony]
Christian Etl
[email chroniony]