Test: Wersja EN nowej serii modeli Bulls Sonic jest bezkompromisowo przystosowana do zabawy zjazdowej: przemawia za tym nie tylko skok sprężyny 180 mm z przodu iz tyłu, ale także mieszanka rozmiarów kół z 29-calowymi kołami z przodu i szerokimi Z tyłu opony 27,5 cala, które cieszyły się takim powodzeniem w tym sezonie. Za prawie 5.400 euro dostajesz też naprawdę wysokiej jakości pakiet wyposażenia, który nie pozwala sobie na żadne wpadki. Sama rama ma również ekscytujące funkcje na pokładzie, na przykład ze zintegrowaną sztycą regulowaną Eightpins lub wyjmowaniem akumulatora pod kątem 45°. Silnik Bosch CX, podobnie jak akumulator 625 Wh, został również pięknie zintegrowany z projektem.
Bulls Sonic Evo EN 2: Fakty
Skok zawieszenia: 180mm / 180mm
rozmiar koła: Mullet mix 29/27,5 cala
Napęd: Bosch Wydajność CX
Wyświetlacz / jednostka sterująca: Bosch Purion
Pojemność akumulatora (rower testowy): 625Wh
Materiał ramy: aluminium
Waga kompletnego roweru (rozmiar M bez pedałów): 24,11 kg
Dopuszczalna masa całkowita: 125kg
Cena: € 5.399
Ramki do zdjęć | Bull Sonic Evo |
widelec amortyzowany | RockShox Lyric Select |
napęd | Bosch Wydajność CX |
akumulator | 625Wh |
niemy | RockShox Super Deluxe RT Select+ |
wirniki | DT Swiss H1900 |
Opona VR | Schwalbe Magic Marry Addix Soft TLE 2,35" |
Tętno opon | Schwalbe Hans Dampf Addix Speedgrip Apex 2,6" |
przerzutka tylna | ShimanoXT M8100 |
dźwignia zmiany biegów | ShimanoXT M8100 |
korba | e*trzynaście aluminium |
przerzutka | Ohne |
Hamulec | ShimanoXT M8120 |
tarcze hamulcowe | Shimano XT 203mm/203mm |
sztyca | 8 pinów 220mm (M) |
siodło | Ergona SM10 |
trzon | Zwyczaj Satori Bulla |
Lenker | Satori MTB AL |
Dzięki serii modeli Sonic Bulls z Kolonii naprawdę poruszyli w tym sezonie rynek E-MTB. Ekscytujące innowacje techniczne, takie jak 1,8-calowa rura sterowa lub wyjęcie baterii pod kątem 45°, łączą się z wysokim poziomem integracji systemu, aw przypadku testowanego przez nas Sonic Evo EN 2 z niezwykle progresywną orientacją i doskonałą wydajnością. Dzięki 180 mm skoku z przodu i z tyłu motocykl jest pod tym względem jednym z najmocniejszych motocykli na polu testowym. W przeciwieństwie do wielu innych E-MTB w tej wiosennej klasie podróży, byliśmy w stanie w pełni wykorzystać te duże rezerwy w Sonic Evo EN 2 i przekształcić je w prędkość i radość z jazdy.
Podobne e-rowery górskie w teście
KTM Macina Prowler Prestige na teście: Wspinacz turystyczny ze słabościami w zejściu
Test: z Macina Prowler Prestige Austriacy z KTM wysyłają dość atrakcyjny cenowo wysokiej klasy E-MTB na sezon 2020. Za mniej niż 7.000 euro otrzymujesz ramę główną wykonaną z włókna węglowego, w tym nowy silnik Bosch CX i 625 Wh akumulator, zacny sprzęt z grupą Shimano XTR i mocne zawieszenie Rockshox z amortyzatorami sprężynowymi z tyłu. [...]
Orbea Wild FS M10 E-MTB w teście: Świetny wszechstronny bez znaczących słabości
Test: nowy Wild FS firmy Basques by Orbea to mocny elektryczny rower górski ze skokiem 160 mm i nowym silnikiem Bosch Performance CX. Największą zaletą tego zwinnego, wszechstronnego roweru jest rama z włókna węglowego, która wie, jak zaimponować sprytnymi funkcjami i udanym wyglądem. Orbea Wild FS M10 Team: Fakty Skok zawieszenia: 160 / 160 mm Rozmiar kół: […]
BH AtomX Carbon Lynx 6 Pro-S E-MTB w teście: Unikalny pakiet ogólny z dobrze przemyślanymi funkcjami
Test: Na pierwszy rzut oka zauważalny jest oczywiście specjalny kształt ramy BH AtomX Carbon: umożliwia instalację dużej baterii 720 Wh, którą można również łatwo wyjąć. Dysk Drive S Mag firmy Brose zapewnia również wsparcie podczas długich wycieczek. Wyposażenie karbonowego roweru wyposażonego w szerokie opony plus z przodu i z tyłu jest niezmiennie solidne: […]
Pełen gaz bez kompromisów
Pierwsze testowe siedzenie w Sonic Evo EN 2 sprawiło, że oczy testerów rozszerzyły się. Całkiem długo! Całkiem płaskie! Całkiem niesamowite! Cóż, trzeba powiedzieć: wszyscy nasi kolarze testowi to bardzo doświadczeni, utalentowani kolarze górscy, którzy wiedzą, jak sobie radzić z tak progresywną geometrią.
Geometria Bulls Sonic Evo PL 2
42 | 48 | |
---|---|---|
rura podsiodłowa (w mm) | 420 | 480 |
Pozioma rura górna (w mm) | 594 | 625 |
główka ramy (w mm) | 115 | 120 |
tylny trójkąt (w mm) | 447 | 447 |
Rozstaw osi (w mm) | 1248 | 1281 |
Kąt skrętu (w °) | 64 | 64 |
Kąt siedziska (w °) | 77 | 77 |
Zasięg (mm) | 450 | 480 |
Stosy (mm) | 641 | 645 |
Długa rama główna i luźny kąt skrętu wymagają aktywnego stylu jazdy, aby uzyskać wystarczający nacisk na przednie koło na szlaku. Jeśli jednak to się powiedzie, Bulls E-MTB praktycznie nie ma ograniczeń w trudnym terenie. Obudowa jest twarda i oferuje duży przeciwciśnienie - nie musisz się martwić o upadki i skoki. Wspomniana geometria zapewnia dużo bezpieczeństwa i zapewnia płynność szlaku. Tak, z pewnością są bardziej zwinne elektryczne rowery górskie - ale nie można było oczekiwać zwinnego roweru na szlaki, biorąc pod uwagę 180 mm.
Jeśli chodzi o wyposażenie, szczególnie rzuca się w oczy regulowana sztyca Eightpins, która nie tylko działa bardzo dobrze, ale także oferuje wyjątkowo duży skok 220 mm i jest pięknie wkomponowana w przyciągającą wzrok konstrukcję ramy. 4-tłokowe hamulce XT z dużymi tarczami 203 mm były prawie w stanie ujarzmić chęć Sonic Evo EN 2 do zjeżdżania w dół, ale musiały poradzić sobie tylko z dwoma lekkimi pilotami testowymi poniżej 80 kg. Jedynym prawdziwym punktem krytyki dla nas był wybór opon: połączenie Schwalbe Hans Dampf z tyłu i Magic Mary z przodu jest zupełnie w porządku samo w sobie, ale niestety Bulls mają „tylko” osnowę Apex z tyłu i nawet lekka wersja Evo z przodu. Dla nas minimum to wariant Apex z przodu, a może nawet opona SuperGravity z tyłu. Dodatkowa ochrona przed przebiciem z pewnością zrekompensowałaby dodatkowy ciężar - zwłaszcza biorąc pod uwagę świetne osiągi na szlaku. Naszą zabawę na zjazdach popsuło też nieco uciążliwe grzechotanie pokrywy baterii.
Zaskakująco silny wspinacz
Fakt, że rower radzi sobie całkiem dobrze na podjazdach, jest z pewnością zasługą wypróbowanego i przetestowanego silnika Bosch CX, któremu nigdy nie brakuje mocy, zwłaszcza w połączeniu z szeroko stopniowanymi 12-biegowymi przerzutkami XT. Z drugiej strony, w grę wchodzi również bardzo stromy kąt siodełka wynoszący 77°, który ustawia jeźdźca daleko do przodu podczas siedzenia. W połączeniu z niezbyt krótkimi tylnymi rurami tylnego trójkąta prawie nie ma problemu z utrzymaniem przedniego koła na ziemi, nawet na stromych podjazdach.
Wielki test Velomotion E-MTB 2020: pola testowe, indywidualne testy i podstawowe informacje
Postawiliśmy sobie trudne zadanie sumiennego i obiektywnego przetestowania 57 eMTB. Dzięki naszym dwóm dużym polem testowym „Highend” i „Bestseller” mieliśmy ogromny wybór różnych motocykli.
Nasz wniosek z testu
Test E-MTB 2020: Najlepsze elektryczne rowery górskie do każdego zastosowania
Test E-MTB 2020: W ciągu ostatnich kilku tygodni i miesięcy przeanalizowaliśmy prawie 60 aktualnych e-rowerów górskich. W zależności od obszaru zastosowania wiele motocykli było przekonujących. Podsumowaliśmy dla Ciebie nasze ulubione artykuły redakcyjne w zależności od grupy docelowej lub obszaru zastosowania. E-MTB Test 2020: Nasi zwycięzcy testów W obu naszych testach mieliśmy bardzo wąską przewagę […]
Nasi kandydaci do testu w kategorii High-End: BH AtomX Carbon Lynx 6 Pro-S | Bull's Sonic EVO EN 2 | Cannondale Moterra Neo 1 | Focus Jam² 9.9 Drifter | Giant Reign E+ 0 Pro | Szary G6.2 | Haibike XDURO Nduro 10.0 | Krzyż górski Husqvarna 8 | KTM Macina Prowler Prestige | Korzeń M1 Spitzing Evo Bobby | Seria Norco VLT C2 | Nox Hybrid Enduro 7.1 | Orange Surge RS | Orbea Wild FS M10 | Santa Cruz Heckler CC X01 RSV | Dostrojony rower Scott Genius eRide 700 | Simplon Rapcon Pmax | Specialized Turbo Levo Expert Carbon | Storck e:drenalina GTS 500 | Kolejka trekkingowa 9.9 | Wyścig YT Decoy Pro | YT Decoy Pro 29
Można to również znaleźć w kiosku Rocznik testowy Velomotion E-MTB 2020. Na ponad 57 stronach znajdziesz wszystkie 160 indywidualnych testów rowerów, ekscytujące historie i porady dotyczące wszystkiego, co ma związek z e-rowerami górskimi.
Tutaj możesz również bezpośrednio u nas zamówić rocznik E-MTB 2020.
Schreibe einen Kommentar