Rowery elektryczne dla dzieci w teście: Proszę się nie denerwować – przesiadanie dzieci na rower elektryczny z pewnością może mieć sens. Przecież mama i tata jeżdżą ze wsparciem, a odrobina dodatkowego zastrzyku energii nie zaszkodzi na co dzień ani podczas uprawiania sportów MTB. Velomotion przyjrzał się pięciu bardzo różnym modelom.
Rowery elektryczne od dawna są głównym nurtem i nikomu nie przyszłoby do głowy powiedzieć nic przeciwko nim. Każdy, kto zajmuje się tematem od początków dwanaście, piętnaście lat temu, wie, że było inaczej – pozdrawiają „leniwi rowerzyści” i „śmigłowce AOK”. A teraz pojawiła się nowa atrakcja: elektryczne rowery dla dzieci.
Część transformacji mobilności: rowery elektryczne dla dzieci
Dzieci na rowerze elektrycznym? zamiast szukać teraz powodów, żeby być temu przeciwnym – za drogie; Przecież mają się poruszać itp. – na fakty też można spojrzeć całkiem trzeźwo: mobilność indywidualna obecnie zmienia się zasadniczo, coraz więcej osób porusza się na dwóch kołach i obecnie co drugi nowy rower to e-rower. Rośnie także rekreacyjna jazda na rowerze – niezmotoryzowana rower szutrowy, ze wsparciem wycieczek i wycieczek rowerowych oraz sportów terenowych na E-MTB.
I wszędzie są dzieci. Najmłodsi siedzą w Transport rowerówstarsze muszą pedałować w drodze do szkoły i w czasie wolnym. A jeśli mama i tata chcą przejechać się na rowerach (e-)MTB po pobliskich niskich pasmach górskich, oczywiście maluchy muszą zabrać ze sobą.
To już wskazuje, że rowery elektryczne mogą być dobrą rzeczą dla dzieci. Jeśli rodzice korzystają z pojazdów mechanicznych, maluchy nie mają szans. A najpóźniej w przypadku przyczep dziecięcych lub Transport rowerów wyczerpały się, należy zastanowić się, w jaki sposób mobilność rodzin może w dalszym ciągu funkcjonować.
Rowerki elektryczne dla dzieci przydadzą się także w życiu codziennym
Oczywiście dodatkowy silnik może przydać się także dzieciom podróżującym samotnie. W mieście czy na nizinie codzienne podróże z łatwością pokonuje się na konwencjonalnym rowerze - tym łatwiej, jeśli jest to rower nowoczesny, sportowy. Jednak na terenach pagórkowatych lub górzystych spacer na boisko do piłki nożnej w sąsiedniej wiosce może być uciążliwy, a taksówka mamy/taty pozdrawia. Sieć prawie nieużywanych dróg wiejskich jest idealna do bezpiecznego pokonywania kilkukilometrowych tras rowerowych. Pionierem w dziedzinie rowerów elektrycznych dla dzieci jest Szwajcaria, gdzie bardzo wcześnie dostrzeżono zalety rowerów elektrycznych.
Bezpieczniej z silnikiem z przepustnicą
Co musi umieć rower elektryczny, aby był odpowiedni dla dzieci i co musi umieć dziecko, aby móc jeździć na rowerze elektrycznym? W zależności od przeznaczenia, ograniczenie prędkości roweru do około 20 km/h nie jest najgorsze. Młodsze dzieci są często intelektualnie przytłoczone ruchem ulicznym, a wiadomo, że prędkość rowerów elektrycznych jest często niedoceniana przez innych użytkowników dróg. Dlatego spowolnienie dzieci jest rozsądnym środkiem zapobiegawczym.
W sporcie – czyli na E-MTB – to drugorzędny aspekt. Jadąc w dół i tak osiągasz większą prędkość, a podczas podjazdu rzadko wciskasz napęd na maksymalną prędkość. Biorąc pod uwagę niższą masę nadwozia, napęd nie musi być super mocny – najważniejsze, że moment obrotowy jest na tyle wysoki, aby skutecznie pchać nawet na stromych odcinkach.
Zwłaszcza w przypadku rowerów E-MTB ważna jest optymalna użyteczność, co oznacza na przykład, że przyciski sterujące silnikiem powinny być łatwo dostępne. To, co dotyczy konwencjonalnych rowerów dziecięcych pod względem ergonomii i pozycji siedzącej, ma również zastosowanie w przypadku małych rowerów elektrycznych: zalecana jest bardziej wyprostowana postawa, aby młodzi rowerzyści mieli dobry widok na drogę lub szlak. Wreszcie, rowery elektryczne dla dzieci powinny być jak najlżejsze, co jest ważnym czynnikiem wpływającym na obsługę.
Wszystkie pięć rowerów elektrycznych dla dzieci objętych testem Velomotion można przypisać do spektrum e-MTB i czasami są bardziej, a czasem mniej odpowiednie do codziennego użytku. Co ciekawe, każdy producent stosuje inny układ napędowy, a pięć modeli znacząco różni się także pod innymi względami. Nie tylko pod względem ceny, która jest zawsze gorącym tematem, jeśli chodzi o rowery dziecięce. Ale to też już nie jest ekscytujące…
Tutaj znajdziesz nasze pięć raportów z testów rowerów elektrycznych dla dzieci:
Woom Up 5 w teście: Lekki dziecięcy e-MTB z bardzo dobrymi funkcjami
Przetestuj Woom Up 5: Kiedy eksperci od rowerów dziecięcych budują e-MTB, zgodnie z oczekiwaniami otrzymasz coś lekkiego. Dzięki regulowanemu silnikowi Fazua jest przyjazny dzieciom i wyposażony w wysokiej jakości komponenty i najwyższej klasy części dodatkowe, co jest typowe dla Woom. Napęd jest przekonujący i tylko nieznacznie pozostaje w tyle w bezpośrednim porównaniu z innymi. Woom podchodzi do elektrycznego roweru dziecięcego z innej strony niż […]
Specialized Turbo Levo SL Kids w teście: Lekki E-MTB dla młodych rowerzystów
Przetestuj Specialized Turbo Levo SL Kids: Co się stanie, gdy zamontujesz silnik „Light E-MTB” na 24-calowym rowerze? Specialized wypróbował to i stworzył rower elektryczny dla dzieci w oparciu o nowy, lekki silnik, który zachwyca pod każdym względem. A jeśli porównasz Levo SL Kids z odpowiednio zmotoryzowanymi modelami dla dorosłych, […]
KTM Mini Me SX 24 w teście: Rower elektryczny dla dzieci z innowacyjnym silnikiem
Test KTM Mini Me SX 24: Austriacka marka sportowa przeszczepiła Bosch Performance SX, który został wprowadzony dopiero latem 2023 r., do dziecięcego roweru MTB i odniosła bezpośredni sukces. Wokół kompaktowej jednostki stworzono superlekki E-MTB dla młodych ludzi, który zapala turbo pod górę, a także przekonuje dobrymi funkcjami i atrakcyjną ceną. Mniejszy, lżejszy, bardziej przyjazny dzieciom: […]
Bulls Evo Twenty4 w teście: Wszechstronny e-MTB dla dzieci
Test Bulls Evo Twenty4: Dzięki Bosch Active Line Plus i systemowi oświetlenia Bulls znajduje się na pograniczu e-MTB i e-roweru do codziennego użytku. To spójna koncepcja, zwłaszcza dla dzieci, a 24-calowy rower jest atrakcyjny także pod innym względem. W Bulls rozpoczęcie przygody z rowerem elektrycznym jest wyjątkowo przystępne – kosztuje zaledwie 2.399 euro. Możesz jednak dodać także 200 euro i […]
Giant Talon E+ Jr. 24 w teście: Radość z jazdy i siła dzięki prostej technologii
Test Giant Talon E+ Jr. 24: za obecną cenę poniżej 2.000 euro Giant oferuje funkcjonalny rower elektryczny E-MTB dla dzieci, którego atrakcyjność leży w prostej, ale dobrze działającej technologii. Tylny silnik Talona jest zaskakująco mocny, a klasyczny, prosty wygląd również zachwyca. Jeśli chodzi o e-MTB dla dzieci, Giant ma równie [...]
Schreibe einen Kommentar