Nowości produktowe / E-Bike: Trzy nowe systemy napędowe dominują w portfolio nowych rowerów elektrycznych Bulls 2024. Oprócz licznych modeli z Pinion MGU, dostępny jest również lekki E-MTB z silnikiem Bosch SX oraz wiele modeli z lekkim silnikiem w piaście Bafang R600, od rowerów miejskich po rowery dziecięce.
Rowery elektryczne Bulls 2024: Vuca Evo z zębnikiem MGU
Bulls jest jednym z zaledwie dziewięciu producentów, którzy mają w swojej ofercie e-rowery z nowym Pinion MGU na nadchodzący rok modelowy. Wszystkie te motocykle mają nową nazwę modelu Vuca Evo – ale różnią się bardzo orientacją. Najbardziej sportowy jest Vuca Evo AM, który jest jednym z niewielu sportowych E-MTB z przekładnią silnikową. 150 mm skoku, karbonowa rama główna i sportowa geometria - to powinno spełnić życzenia wielu e-rowerów górskich.
Więcej informacji o Pinion MGU
Pinion MGU E-Drive System w pierwszym teście: Początek nowej ery e-rowerów?
Test / E-Bike: Dzięki systemowi Pinion E-Drive lub Pinion MGU pojawiła się ekscytująca nowa nazwa w napędach do rowerów elektrycznych. Jako połączenie zmiany biegów i środkowego silnika jest to obecnie unikat na rynku. Klasyczny system zmiany przełożeń jest zatem zbędny, czy to w rowerze miejskim, czy w rowerze E-MTB. Przyjrzeliśmy się uważnie nowemu systemowi […]
Vuca Evo FSX również ma pełne zawieszenie, ale jest znacznie bardziej oswojony i jednocześnie bardziej odpowiedni do codziennego użytku. Dzięki skokowi sprężyny 120 mm i pełnemu wyposażeniu, w tym błotnikom i bagażnikowi, bardzo dobrze wpisuje się w kategorię nowoczesnych SUV-ów. Jeśli możesz obejść się bez zawieszenia z tyłu, możesz również rzucić okiem na Vuca Evo X, który ma również 120 mm skoku z przodu i dlatego nadaje się również na wycieczki w łatwy teren.
Jeszcze więcej rowerów z Pinion MGU
Wszystkie rowery elektryczne z Pinion MGU w skrócie: Od rowerów miejskich po enduro E-MTB
Nowości produktowe / E-Bikes: Prezentacją systemu Pinion E-Drive producent z południowych Niemiec wywołał sensację. Połączenie centralnego silnika i zmiany biegów jest nowością na rynku i nadaje się do szerokiej gamy zastosowań. W tym roku modelowym dziewięciu znanych producentów oferuje rowery elektryczne z nowym układem napędowym – mamy przegląd wszystkich. Byki […]
Wszystkie modele Vuca Evo pochodzą z fabryki z akumulatorem 720 Wh w dolnej rurze; akumulator o większym zasięgu 200 Wh jest dostępny za dodatkową opłatą w wysokości 960 euro. Wraz z Vuca Evo Speed FSX i Vuca Evo Speed X w portfolio znajdują się również dwa S-Pedelec. Nice: Możesz spodziewać się wysokiej dopuszczalnej masy całkowitej 150 kg i homologacji dla przyczep w całej serii modelowej. Ponadto we wszystkich wariantach wyposażenia zastosowano pas węglowy.
Bull's Vuca Evo AM
Jeśli szukasz E-MTB z nowym Pinion MGU, nie masz zbyt wiele do wyboru, przynajmniej na razie - Bulls Vuca AM jest zdecydowanie gorącym kandydatem. Dzięki 150 mm skoku i wszechstronnej geometrii ma być wszechstronnym rowerem, który sprawdzi się równie dobrze na szlaku, jak i podczas spokojnej wycieczki.
Główna rama roweru wykonana jest z karbonu, tył z aluminium. Nowy 4-wahaczowy tylny trójkąt wahacza jest ekscytujący. Sztywny, jednoczęściowy tylny trójkąt jest przymocowany do ramy głównej za pomocą wieloprzegubowego łącznika amortyzatora.
Geometria Byki Vuca Evo AM
S | M | L | XL | |
---|---|---|---|---|
rura podsiodłowa (w mm) | 410 | 440 | 480 | 540 |
Pozioma rura górna (w mm) | 610 | 620 | 640 | 660 |
główka ramy (w mm) | 105 | 105 | 120 | 140 |
Kąt skrętu (w °) | 66 | 66 | 66 | 66 |
Kąt siedziska (w °) | 75 | 75 | 75 | 75 |
tylne widełki (w mm) | 455 | 455 | 455 | 455 |
Spadek suportu (w mm) | 30 | 30 | 30 | 30 |
Rozstaw osi (w mm) | 1216 | 1227 | 1250 | 1273 |
Zasięg (mm) | 442 | 452 | 472 | 484 |
Stosy (mm) | 626 | 626 | 640 | 658 |
Nawet jeśli Bulls Vuca AM musi być używany od czasu do czasu w życiu codziennym: Dzięki tylnym światłom zintegrowanym z podporami siodełka, magnetycznemu mocowaniu przedniego światła MonkeyLink, homologacji przyczepy i maksymalnej dopuszczalnej masie całkowitej 150 kg, rower powinien być do tego dobrze przygotowany.
W momencie rynkowej premiery rower będzie dostępny w dwóch wariantach modelowych. Uwagę zwraca zwłaszcza topowy model Vuca AM 2, który za swoje 8.499 euro ma bardzo mocne wyposażenie, w tym Fox 38 Factory z przodu. Pod względem wagi model waży 24,6 kg z baterią 720 Wh.
Byki Vuca Evo AM 1
Napęd: Koło zębate E1.12
Akku: 720 Wh / 960 Wh (+200 euro)
Działanie / wyświetlacz: FIT Master Node LED + Remote Pure
Widelec: Bull's Lytro 36 Supreme
Niemy: SR Suntour Krawędź LOR8
hamulce: Shimano BR-M6120 203/203mm
Cena: € 7.499
Byki Vuca Evo AM 2
Napęd: Koło zębate E1.12
Akku: 720 Wh / 960 Wh (+200 euro)
Działanie / wyświetlacz: FIT Master Node LED + Remote Pure
Widelec: Fabryka Fox38
Niemy: Fabryka Fox Float X
hamulce: Shimano XT BR-M8120 203/203mm
Cena: € 8.499
Bull's Vuca Evo FSX
Kategoria rowerów: Rower elektryczny typu SUV
Materiał ramy: aluminium
Skok zawieszenia: 120mm / 120mm
rozmiar koła: 29 cali
Wraz z Vuca Evo FSX, Bulls ma w swoim portfolio także rower turystyczny z pełnym zawieszeniem i na co dzień z napędem Pinion. Rama tutaj jest wykonana z aluminium i, podobnie jak widelec amortyzowany, ma skok 120 mm, co powinno być więcej niż wystarczające, biorąc pod uwagę obszar użytkowania. Sprzęt jest sprawny, ale powinien też wystarczyć na niezbyt ostre wypady w teren. Dzięki dopuszczalnej masie całkowitej 150 kg oraz dopuszczeniu do przyczepy nic nie stoi na przeszkodzie w codziennym użytkowaniu. Bulls Vuca Evo FSX 1 jest również dostępny jako S-Pedelec.
Bull's Vuca Evo FSX 1
Napęd: Koło zębate E1.12
Akku: 720 Wh / 960 Wh (+200 euro)
Działanie / wyświetlacz: FIT Display Compact + Remote Basic
Widelec: Bull's Lytro 36 Supreme
Niemy: SR Suntour Krawędź LOR8
hamulce: Shimano Deore BR-M6120 203/180mm
Cena: € 7.299
Byki Vuca Evo Speed FSX 1
Napęd: Koło zębate E1.12s
Akku: 720 Wh / 960 Wh (+200 euro)
Działanie / wyświetlacz: FIT Display Compact + Remote Basic
Widelec: Bull's Lytro 36 Supreme
Niemy: SR Suntour Krawędź LOR8
hamulce: Tektro HD-EU835 203/203mm
Cena: € 8.299
Bull's Vuca Evo X
Hardtailowy odpowiednik Vuca Evo FSX ma również 120 mm skoku z przodu i identyczne wyposażenie. Aluminiowa rama ma podobny kształt i jest alternatywnie dostępna również jako model przejściowy. Dostępny jest również wariant Vuca Evo X do 45 km/h.
Kategoria rowerów: Rower elektryczny typu SUV
Materiał ramy: aluminium
Skok zawieszenia: 120mm
rozmiar koła: 29 cali
Byk Vuca Evo X1
Napęd: Koło zębate E1.12
Akku: 720 Wh / 960 Wh (+200 euro)
Działanie / wyświetlacz: FIT Display Compact + Remote Basic
Widelec: Bull's Lytro 36 Supreme
hamulce: Shimano Deore BR-M6120 203/180mm
Cena: € 6.299
Byk Vuca Evo Speed X1
Napęd: Koło zębate E1.12s
Akku: 720 Wh / 960 Wh (+200 euro)
Działanie / wyświetlacz: FIT Display Compact + Remote Basic
Widelec: Bull's Lytro 36 Supreme
hamulce: Tektro HD-EU835 203/203mm
Cena: € 7.299
Bulls E-Bikes 2024: Sonic Evo SX z Bosch Performance SX
Oprócz Pinion MGU, w szczególności nowy napęd Bosch znalazł się na pierwszych stronach gazet tegorocznego Eurobike: dzięki Performance Line SX, jeden z największych potentatów w branży odważa się zająć tematem e-rowerów z lekkim wspomaganiem dla pierwszy raz.
Więcej informacji o Bosch Performance Line SX
Bosch Performance SX w pierwszym teście: Lżejsze, bardziej kompaktowe... mocniejsze?
Test / E-Bike: Wraz z Performance Line SX, Bosch przedstawia swój pierwszy lekki silnik umieszczony centralnie. Ważący około dwóch kilogramów, ma maksymalny moment obrotowy 55 Nm i imponującą maksymalną moc wyjściową 600 watów. Jest obsługiwany przez CompactTube 400, nową baterię i opcjonalny przedłużacz zasięgu z […]
Rower elektryczny Bosch 2024: Napęd SX, lekkie baterie i nowe wyświetlacze
Nowości produktowe / Bosch e-bike 2024: Zgodnie z tradycją prawie co roku, podczas targów Eurobike we Frankfurcie Bosch prezentuje innowacje w e-rowerach na nadchodzący sezon. W centrum uwagi znajduje się pierwszy lekki napęd Szwabów, Bosch Performance SX. Oprócz tego pojawiają się jednak również nowe akumulatory, nowe wyświetlacze, wzrost silników w […]
Dzięki nowemu systemowi Bosch firma Bulls przygotowała również wiele modeli na nadchodzący rok modelowy: należą one do uznanej serii Sonic i niosą ze sobą dobrze znane funkcje i język projektowania. Obejmuje to również wygodne wyjmowanie baterii z boku dolnej rury, w której mieści się nowy CompactTube 400 o pojemności 400 Wh. Spód górnej rury oferuje również miejsce na nowy PowerMore 250 Range Extender o dodatkowej pojemności 250 Wh.
Bull's Sonic Evo SX: Nowy E-MTB z napędem Bosch SX
Nowości produktowe / E-MTB: Wraz z Bulls Sonic Evo (AM) SX, producent z Kolonii przedstawia jeden z pierwszych E-MTB z nowym napędem Bosch Performance Line SX. Oprócz szlaku w pełni ze skokiem 140 mm, dostępny jest również lekki karbonowy hardtail, opcjonalnie z pełnym wyposażeniem. Po tym, jak Bosch podniósł kurtynę nowego napędu SX […]
Nowa seria modeli dzieli się na modele z pełnym zawieszeniem Bulls Sonic Evo AM SX i hardtail Sonic Evo SX. Oba są zoptymalizowane pod kątem niskiej wagi i dlatego, jak można się spodziewać, są wyposażone w ramę z włókna węglowego. Wszystkie warianty wyposażenia mają wyraźnie sportowy charakter, przy czym dostępny będzie również w pełni wyposażony wariant hardtaila z modelem Dakar.
Bull's Sonic Evo AM SX
Bulls Sonic Evo AM SX był jednym z najbardziej ekscytujących E-MTB z silnikiem Bosch SX, który można było podziwiać na Eurobike. Jako rower terenowy o skoku 140 mm z przodu i 130 mm z tyłu, powinien pokryć duży obszar dla rowerzystów górskich - bez konieczności dokonywania zbyt bolesnych kompromisów w zakresie masy, które są nieuchronnie konieczne w przypadku rowerów enduro o skoku 160 mm lub większym . Możliwe jest więc również ustawienie wagi topowego modelu na poziomie około 18 kg.
Bulls zaczyna od nowego Sonic Evo AM SX z trzema poziomami wyposażenia i wersją dla kobiet. Topowy model AM SX-I jest wyposażony w topowe wyposażenie, ale za prawie 10.000 1 euro robi dziurę w portfelu. Dlatego podstawowy model AM SX 5.999 za XNUMX euro powinien znaleźć wielu fanów - zwłaszcza, że masz już tutaj sprzęt całkowicie gotowy do jazdy po szlakach.
Geometria Bulls Sonic Evo AM SX
S | M | L | XL | |
---|---|---|---|---|
rura podsiodłowa (w mm) | 400 | 440 | 470 | 510 |
Pozioma rura górna (w mm) | 580 | 620 | 640 | 663 |
główka ramy (w mm) | 100 | 110 | 130 | 140 |
Kąt skrętu (w °) | 65,5 | 65,5 | 65,5 | 65,5 |
Kąt siedziska (w °) | 75 | 75 | 75 | 75 |
tylne widełki (w mm) | 450 | 450 | 450 | 450 |
Spadek suportu (w mm) | 37,5 | 37,5 | 37,5 | 37,5 |
Rozstaw osi (w mm) | 1184 | 1218 | 1246 | 1270 |
Zasięg (mm) | 420 | 450 | 470 | 490 |
Stosy (mm) | 624 | 633 | 650 | 669 |
Rozmiar koła (w calach) | 29 | 29 | 29 | 29 |
Napęd: Linia Bosch Performance SX
Akku: Bosch CompactTube 400
Widelec: Byki Lytro 34 SL LOR 140
Niemy: SR Suntour Edge Plus 2CR
Okrążenie: Shimano Deore 12-rzędowa
hamulce: Shimano BR-MT420 203/203mm
wirniki: Mavic E-Crossride 1
Cena: € 5.999
Napęd: Linia Bosch Performance SX
Akku: Bosch CompactTube 400
Widelec: Byki Lytro 34 SL LOR 140
Niemy: SR Suntour Edge Plus 2CR
Okrążenie: Shimano Deore 12-rzędowa
hamulce: Shimano BR-MT420 203/203mm
wirniki: Mavic E-Crossride 1
Cena: € 5.999
Napęd: Linia Bosch Performance SX
Akku: Bosch CompactTube 400
Widelec: RockShox PikeSelect 140
Niemy: RockShox Deluxe Select+
Okrążenie: Sram GX Eagle AXS
hamulce: TRP C2.e RX 203/203mm
wirniki: Mavic E-Crossmax CL
Cena: € 7.399
Napęd: Linia Bosch Performance SX
Akku: Bosch CompactTube 400
Widelec: RockShox Pike Ultimate 140
Niemy: RockShox Ultimate RT Debonair
Okrążenie: Sram XX Eagle AXS
hamulce: TRP C2.3 RX 203/203 mm
wirniki: Mavic E-Crossmax SL Carbon
Cena: € 9.999
Bull Sonic Evo SX
Oprócz modeli AM z pełnym zawieszeniem Bulls oferuje również kilka modeli typu hardtail z nowym napędem SX. Podejście Sonic Evo SX jest atrakcyjne: 120 mm skoku i zabawna geometria sprawiają, że wycieczki po umiarkowanych szlakach są zdecydowanie możliwe.
Geometry Bulls Sonic Evo SX
S | M | L | XL | |
---|---|---|---|---|
rura podsiodłowa (w mm) | 400 | 440 | 470 | 510 |
Pozioma rura górna (w mm) | 585 | 616 | 643 | 666 |
główka ramy (w mm) | 100 | 110 | 130 | 140 |
Kąt skrętu (w °) | 67 | 67 | 67 | 67 |
Kąt siedziska (w °) | 75 | 75 | 75 | 75 |
tylne widełki (w mm) | 445 | 445 | 445 | 445 |
Spadek suportu (w mm) | 62,5 | 62,5 | 62,5 | 62,5 |
Rozstaw osi (w mm) | 1158 | 1192 | 1220 | 1244 |
Zasięg (mm) | 420 | 450 | 470 | 490 |
Stosy (mm) | 629 | 638 | 656 | 666 |
Rozmiar koła (w calach) | 29 | 29 | 29 | 29 |
Cztery warianty wyposażenia obejmują dwa modele podstawowe, model damski oraz tzw. wariant „Dakar” z wyposażeniem nadającym się do codziennego użytku, w tym bagażnikiem, oświetleniem i stopką boczną. Cena e-hardtaila zaczyna się od 4.999 euro
Napęd: Linia Bosch Performance SX
Akku: Bosch CompactTube 400
Widelec: Bull's Lytro 34 SL LOR
Okrążenie: Shimano Deore 12 biegów
hamulce: Shimano BR-MT420 203/203mm
wirniki: Mavic E-Crossride 1
Cena: € 4.999
Napęd: Linia Bosch Performance SX
Akku: Bosch CompactTube 400
Widelec: Byki Lytro 34 SL LOR 120
Okrążenie: Shimano Deore 12 biegów
hamulce: Shimano BR-MT420 203/203mm
wirniki: Mavic E-Crossride 1
Cena: € 4.999
Napęd: Linia Bosch Performance SX
Akku: Bosch CompactTube 400
Widelec: RockShox SID RL 120
Okrążenie: Sram GX Eagle AXS
hamulce: TRP C2.3 RX 203/203 mm
wirniki: Mavic E-Crossmax XL S CL
Cena: € 6.399
Napęd: Linia Bosch Performance SX
Akku: Bosch CompactTube 400
Widelec: RockShox Gold Air 120
Okrążenie: Shimano XT/Deore 12-rzędowa
hamulce: Shimano BR-MT420
wirniki: Mavic E-Crossride 1 CL
Cechy szczególne: Oświetlenie MonkeyLink HS-100 / Twinlight, bagażnik MonkeyLoad, stopka boczna
Cena: € 5.799
Bulls E-Bikes 2024: Lekkie e-rowery z tylnym silnikiem Bafang
Jako trzecią dużą innowację w rowerach elektrycznych Bulls 2024 ogłoszono liczne modele z silnikiem piasty Bafang R600. Dzięki maksymalnemu momentowi obrotowemu 30 Nm zapewnia przyjemny, wbudowany tylny wiatr i niesie ze sobą zalety znane z silników piastowych: wyjątkowo niski poziom hałasu i praktycznie bezobsługowa praca. Do tego dochodzi jego niska waga.
Aby silnik stał się kompletnym napędem, stosowane są komponenty firmy Fit – tak jak ma to miejsce w przypadku silników firmy Brose czy Pinion z gamy. Szczególnie ekscytujący jest smukły akumulator, który prawie we wszystkich modelach ma pojemność 550 Wh i jest (niestety) mocno zintegrowany z dolną rurą.
Cztery serie modeli są wyposażone w nowy silnik Bafang R600 Fit. Większość modeli jest dostarczana ze smukłym Urban Evo - lekkim, sportowym towarzyszem na co dzień z pełnym wyposażeniem. Modele Grinder Evo są jeszcze bardziej sportowe i będą dostępne zarówno jako prawdziwy e-gravel, jak i wygodniejsza wersja espresso z płaską kierownicą i napędem single-speed. Ponadto Streetliner Evo uzupełnia i tak już obszerną ofertę turystyczną Bulls o naprawdę lekki rower e-trekkingowy. Wreszcie, portfolio obejmuje teraz również lekki dziecięcy E-MTB w trzech rozmiarach z Tokee Evo.
Urban Evo firmy Bull
Nowy Bulls Urban Evo chce być dynamicznym, lekkim i stylowym towarzyszem miasta i codziennego życia. Nowy model jest dostępny w trzech wariantach wyposażenia w cenie od 3.399 euro. Nawiasem mówiąc, każdy z nich jest również dostępny z ramą trapezową.
Napęd: FIT Bafang R600 25/30Nm
Akku: 550 Wh
Okrążenie: Shimano Alivio 9-biegowa
hamulce: Tektro HD-R280 160/160
Cena: € 3.399
Napęd: FIT Bafang R600 25/30Nm
Akku: 550 Wh
Okrążenie: Shimano Deore 10 biegów
hamulce: Tektro HD-R280 160/160
Cena: € 3.599
Bull's Grinder Evo
Nowy Bulls Grinder Evo obiecuje szutrowe przygody z wbudowanym tylnym wiatrem – prawdziwy rower szutrowy z grupą Shimano GRX i widelcem z włókna węglowego. Espresso Grinder Evo oferuje te same podstawy, ale jest przeznaczony bardziej jako energiczny towarzysz do miasta z płaską baterią, pojedynczą prędkością i napędem pasowym.
Młynek do espresso firmy Bull Evo
Napęd: FIT Bafang R600 25/30Nm
Akku: 550 Wh
Okrążenie: single speed
hamulce: Tektro HD-R280 180/180
Cena: € 3.399
Bull's Grinder Evo
Napęd: FIT Bafang R600 25/30Nm
Akku: 550 Wh
Okrążenie: Shimano GRX 600 1×11
hamulce: Shimano GRX BR RX400 160/160
Cena: € 3.999
Streetliner Evo firmy Bull
Na rynku nie ma jeszcze zbyt wielu lekkich rowerów e-trekkingowych. Dzięki Streetlinerowi Evo Bulls dostarcza teraz również taki model na rok 2024. Wygodnie zaprojektowany z wyprostowaną pozycją siedzącą, regulowanym mostkiem i amortyzowanym widelcem, sprawdzi się w codziennym życiu, podczas dojazdów do pracy, ale także podczas wycieczek do ogródka piwnego.
Napęd: FIT Bafang R600 25/30Nm
Akku: 550 Wh
Widelec: SR Suntour NEX-E25 75mm
Okrążenie: Shimano Deore 10 biegów
hamulce: Tektro MD-280
Cena: € 3.399
Bull's Tokee Disc Evo
Rowery elektryczne dla dzieci stają się coraz bardziej popularne. Jednak ich znaczna waga jest często problematyczna dla maluchów. W tym właśnie powinien pomóc nowy Bulls Tokee Disc Evo. W tym celu Bulls łączy lekki silnik piasty Bafang R600 ze szczególnie kompaktową i przede wszystkim lekką baterią 275 Wh w dwóch wersjach z kołami 20 i 24 cali oraz dużą baterią 550 Wh w wersji młodzieżowej z kołami 26 cali.
rozmiar koła: 20 cali
Wysokość: 110 - 130 cm
Napęd: FIT Bafang R600 25/30Nm
Akku: 275 Wh
Widelec: SR Suntour XCT-JR 80mm
Okrążenie: Shimano Tourney 7 biegów
hamulce: Tektro MD-280
Cena: € 2.699
rozmiar koła: 24 cali
Wysokość: 120 - 145 cm
Napęd: FIT Bafang R600 25/30Nm
Akku: 275 Wh
Widelec: SR Suntour XCT-JR 80mm
Okrążenie: Shimano Tourney 7 biegów
hamulce: Tektro MD-280
Cena: € 2.699