Nowości produktowe / E-MTB: Wraz z Bulls Sonic Evo (AM) SX, producent z Kolonii przedstawia jeden z pierwszych E-MTB z nowym napędem Bosch Performance Line SX. Oprócz szlaku w pełni ze skokiem 140 mm, dostępny jest również lekki karbonowy hardtail, opcjonalnie z pełnym wyposażeniem.
Po tym, jak Bosch niedawno podniósł kurtynę nowego napędu SX, pierwsi producenci prezentują rowery wyposażone w lekki silnik. Wśród nich są Bulls, którzy dodają nowy model do swojej popularnej serii Sonic. Bulls Sonic Evo SX będzie dostępny jako wersja AM z pełnym zawieszeniem ze 140 mm z przodu i 130 mm z tyłu, jako sportowy hardtail na szlaki ze 120 mm skoku oraz w pełni wyposażony model do codziennego użytku.

Bosch Performance SX w pierwszym teście: Lżejsze, bardziej kompaktowe... mocniejsze?
Test / E-Bike: Wraz z Performance Line SX, Bosch przedstawia swój pierwszy lekki silnik umieszczony centralnie. Ważący około dwóch kilogramów, ma maksymalny moment obrotowy 55 Nm i imponującą maksymalną moc wyjściową 600 watów. Jest obsługiwany przez CompactTube 400, nową baterię i opcjonalny przedłużacz zasięgu z […]

Rower elektryczny Bosch 2024: Napęd SX, lekkie baterie i nowe wyświetlacze
Nowości produktowe / Bosch e-bike 2024: Zgodnie z tradycją prawie co roku, podczas targów Eurobike we Frankfurcie Bosch prezentuje innowacje w e-rowerach na nadchodzący sezon. W centrum uwagi znajduje się pierwszy lekki napęd Szwabów, Bosch Performance SX. Oprócz tego pojawiają się jednak również nowe akumulatory, nowe wyświetlacze, wzrost silników w […]
Silnik Bosch Performance Line SX jest obsługiwany we wszystkich wariantach modelu przez nowy akumulator CompactTube 400 o pojemności 400 Wh, który można wyjąć ze wszystkich modeli.Napęd jest obsługiwany za pomocą kontrolera systemowego w górnej rurze w połączeniu z bezprzewodowym mini pilotem.
Dane techniczne Bosch SX
Waga: 2 kg
Maksymalny moment obrotowy: 55 Nm
Maksymalna moc: W 600
Bulls Sonic Evo AM SX: Lekki rower na szlaki z ramą z włókna węglowego i skokiem 140/130 mm
Bulls Sonic Evo AM SX jest najbardziej sportowym przedstawicielem nowych modeli SX i powinien całkiem dobrze pasować do kategorii „rowerów terenowych”: skok sprężyny 130 mm z tyłu i 140 mm na widelcu mówi sam za siebie, ale także wszechstronność, dość progresywna geometria, która obiecuje dużo frajdy na szlaku. W pełni karbonowa rama została zoptymalizowana pod kątem niskiej wagi, na przykład zrezygnowano z 1,8-calowej główki ramy znanej z innych E-MTB Sonic. Waga nowych rowerów elektrycznych Bosch SX E-MTB powinna wynosić od 17,4 kg (Sonic Evo AM SX 1) do 16,1 kg (Sonic Evo AM SX-I).
Geometria Bulls Sonic Evo AM SX
S | M | L | XL | |
---|---|---|---|---|
rura podsiodłowa (w mm) | 400 | 440 | 470 | 510 |
Pozioma rura górna (w mm) | 580 | 620 | 640 | 663 |
główka ramy (w mm) | 100 | 110 | 130 | 140 |
Kąt skrętu (w °) | 65,5 | 65,5 | 65,5 | 65,5 |
Kąt siedziska (w °) | 75 | 75 | 75 | 75 |
tylne widełki (w mm) | 450 | 450 | 450 | 450 |
Spadek suportu (w mm) | 37,5 | 37,5 | 37,5 | 37,5 |
Rozstaw osi (w mm) | 1184 | 1218 | 1246 | 1270 |
Zasięg (mm) | 420 | 450 | 470 | 490 |
Stosy (mm) | 624 | 633 | 650 | 669 |
Rozmiar koła (w calach) | 29 | 29 | 29 | 29 |
Absolutnie pozytywne jest to, że pomimo lekkiej konstrukcji ramy Bulls zdecydował się zintegrować nowy akumulator CompactTube 400 w taki sposób, aby można go było łatwo wyjąć z dolnej rury pod kątem w bok. Nie musisz nawet rezygnować z zamka. Ogólnie rzecz biorąc, integracja silnika jest na pierwszy rzut oka bardzo atrakcyjna, pomimo nieco większych wymiarów silnika Bosch SX w porównaniu z innymi napędami Light Assist. Nawiasem mówiąc, nowy range extender o pojemności 250 Wh można zamontować pod górną rurą.
Warianty modeli od 5.999 euro
Sonic Evo AM SX będzie dostępny w czterech modelach, w tym modelu damskim. Ceny Sonic Evo AM SX 1 zaczynają się od 5.999 euro, topowy model AM SX-I kosztuje prawie 10.000 XNUMX euro. Wszystkie łączy lekka karbonowa rama - więc podstawa jest słuszna i nic nie stoi na przeszkodzie, aby po zakupie ulepszać komponenty. Wybierając komponenty, tu i ówdzie staje się jasne, że producent z Kolonii chciał zaoszczędzić jak najwięcej masy; Możemy zrozumieć decyzje pod wieloma względami, ale opony przyprawiają o ból głowy: z Schwalbe Wicked Will z tyłu i Nobby Nic z przodu, mój nie ma tak hojnych rezerw do użytku w terenie.
Napęd: Linia Bosch Performance SX
Akku: Bosch CompactTube 400
Widelec: Byki Lytro 34 SL LOR 140
Niemy: SR Suntour Edge Plus 2CR
Okrążenie: Shimano Deore 12-rzędowa
hamulce: Shimano BR-MT420 203/203mm
wirniki: Mavic E-Crossride 1
Cena: € 5.999
Napęd: Linia Bosch Performance SX
Akku: Bosch CompactTube 400
Widelec: Byki Lytro 34 SL LOR 140
Niemy: SR Suntour Edge Plus 2CR
Okrążenie: Shimano Deore 12-rzędowa
hamulce: Shimano BR-MT420 203/203mm
wirniki: Mavic E-Crossride 1
Cena: € 5.999
Napęd: Linia Bosch Performance SX
Akku: Bosch CompactTube 400
Widelec: RockShox PikeSelect 140
Niemy: RockShox Deluxe Select+
Okrążenie: Sram GX Eagle AXS
hamulce: TRP C2.e RX 203/203mm
wirniki: Mavic E-Crossmax CL
Cena: € 7.399
Napęd: Linia Bosch Performance SX
Akku: Bosch CompactTube 400
Widelec: RockShox Pike Ultimate 140
Niemy: RockShox Ultimate RT Debonair
Okrążenie: Sram XX Eagle AXS
hamulce: TRP C2.3 RX 203/203 mm
wirniki: Mavic E-Crossmax SL Carbon
Cena: € 9.999
Bulls Sonic Evo SX: Sportowy hardtail z karbonową ramą
Oprócz modeli AM z pełnym zawieszeniem Bulls oferuje również kilka modeli typu hardtail z nowym napędem SX. Tutaj również rama jest wykonana z włókna węglowego, co powinno prowadzić do ekscytujących ciężarów. Podejście Sonic Evo SX jest również atrakcyjne: ze 120 mm skokiem sprężyny i geometrią, która zdecydowanie nadaje się na szlaki, możliwe są tutaj również wycieczki po umiarkowanych szlakach.
Geometry Bulls Sonic Evo SX
S | M | L | XL | |
---|---|---|---|---|
rura podsiodłowa (w mm) | 400 | 440 | 470 | 510 |
Pozioma rura górna (w mm) | 585 | 616 | 643 | 666 |
główka ramy (w mm) | 100 | 110 | 130 | 140 |
Kąt skrętu (w °) | 67 | 67 | 67 | 67 |
Kąt siedziska (w °) | 75 | 75 | 75 | 75 |
tylne widełki (w mm) | 445 | 445 | 445 | 445 |
Spadek suportu (w mm) | 62,5 | 62,5 | 62,5 | 62,5 |
Rozstaw osi (w mm) | 1158 | 1192 | 1220 | 1244 |
Zasięg (mm) | 420 | 450 | 470 | 490 |
Stosy (mm) | 629 | 638 | 656 | 666 |
Rozmiar koła (w calach) | 29 | 29 | 29 | 29 |
Dostępne również z pełnym wyposażeniem
Cztery warianty wyposażenia obejmują dwa modele podstawowe, model damski oraz tzw. wariant „Dakar” z wyposażeniem nadającym się do codziennego użytku, w tym bagażnikiem, oświetleniem i stopką boczną. Cena e-hardtaila zaczyna się od 4.999 euro
Napęd: Linia Bosch Performance SX
Akku: Bosch CompactTube 400
Widelec: Bull's Lytro 34 SL LOR
Okrążenie: Shimano Deore 12 biegów
hamulce: Shimano BR-MT420 203/203mm
wirniki: Mavic E-Crossride 1
Cena: € 4.999
Napęd: Linia Bosch Performance SX
Akku: Bosch CompactTube 400
Widelec: Byki Lytro 34 SL LOR 120
Okrążenie: Shimano Deore 12 biegów
hamulce: Shimano BR-MT420 203/203mm
wirniki: Mavic E-Crossride 1
Cena: € 4.999
Napęd: Linia Bosch Performance SX
Akku: Bosch CompactTube 400
Widelec: RockShox SID RL 120
Okrążenie: Sram GX Eagle AXS
hamulce: TRP C2.3 RX 203/203 mm
wirniki: Mavic E-Crossmax XL S CL
Cena: € 6.399
Napęd: Linia Bosch Performance SX
Akku: Bosch CompactTube 400
Widelec: RockShox Psylo Gold Air 120
Okrążenie: Shimano XT/Deore 12-rzędowa
hamulce: Shimano BR-MT420
wirniki: Mavic E-Crossride 1 CL
Cechy szczególne: Oświetlenie MonkeyLink HS-100 / Twinlight, bagażnik MonkeyLoad, stopka boczna
Cena: € 5.799
Schreibe einen Kommentar