Logo Velomotion Małe logo Velomotion
Ikona wyszukiwania
  • Nowości produktowe
  • kolarstwo
  • Testy
    • kompletne koła
    • Komponenten
    • Akcesoria
  • Doradca
    • Przewodnik zakupowy
    • Leasing
    • Prawo
    • Warsztat
    • wycieczka rowerowa

Nowości produktowe

Zębatka E-Drive w systemie FIT: Pionierska jazda w ustalonym systemie

26 Czerwca 2023 by Michała Faissa

Nowości produktowe / Rower elektryczny: Na targach Eurobike 2023 producent przekładni Pinion z Denkendorf zaprezentował innowację, która ma zrewolucjonizować branżę rowerów elektrycznych. System Pinion E-Drive z Motor.Gearbox.Unit (MGU) jako sercem, który łączy przekładnie i silnik w jednym urządzeniu. W przypadku tego systemu oraz w obszarze usług dla handlu specjalistycznego Pinion polega na specjalistycznej wiedzy firmy Biketec GmbH ze Szwajcarii i jej systemie FIT. Te dwie firmy przenoszą idee z motoryzacji do świata e-bike'ów, więc ich współpraca nie dziwi.

[konkretny blog=“175745″]

Motor.Gearbox.Unit (MGU) firmy Pinion to prawdziwy hit w branży rowerowej. Niemiecki producent osiągnął to, na co wielu e-rowerów czekało od dawna - połączenie silnika i zmiany biegów. MGU łączy mocny silnik elektryczny z wypróbowaną i przetestowaną technologią przekładni Pinion oraz obwodem elektrycznym z 9 lub 12 biegami, a wszystko to w kompaktowej konstrukcji. Zarówno pod względem masy, jak i mocy może konkurować, a nawet przewyższać wiele najpopularniejszych silników i skrzyń biegów na rynku. Ponadto Pinion MGU powinien działać prawie bez zużycia i wymagać bardzo niewielkiej konserwacji.



FIT jako partner w zakresie serwisu i integracji

Ponieważ jednak sama jednostka napędowa nie zapewnia kompletnego napędu, potrzebny jest silny partner, aby móc zaoferować producentom rowerów atrakcyjny całościowy pakiet. Firma Pinion znalazła tego partnera w firmie Biketec GmbH oraz w swoim systemie FIT. Oprócz akumulatorów Szwajcarzy wnieśli również panele kontrolne i wyświetlacze oraz zadbali o łączność systemu. Liczne funkcje cyfrowe są połączone w sieć za pośrednictwem aplikacji FIT E-Bike Control i można nimi sterować. Na przykład dla Pinion MGU możliwe są indywidualne ustawienia silnika i skrzyni biegów.

Do tej pory komponenty FIT były znane w połączeniu z silnikami firm Brose i Panasonic. Wraz z integracją Pinion MGU, system FIT poszerza swoje portfolio. Podobnie jak Pinion, Biketec GmbH również podąża za podejściem z branży motoryzacyjnej, aby stworzyć spójny, kompletny system w połączeniu z najlepszymi partnerami na rynku.



„Jesteśmy wdzięczni i dumni, że możemy współpracować z Pinion i być częścią czegoś tak rewolucyjnego. Nie możemy się doczekać, aby zobaczyć, jak rynek zareaguje na MGU i jaką odpowiedź przyniesie”., mówi Ivica Durdevic, CEO Biketec GmbH.

Integrując Pinion MGU z systemem FIT, Biketec GmbH przejmuje również całą działalność usługową. To sprawia, że ​​jest to pierwszy punkt kontaktowy dla specjalistycznych sprzedawców detalicznych, który zapewnia kompleksowe i szybkie doradztwo oraz serwis gwarancyjny. Wyspecjalizowani dealerzy mogą łatwo zamawiać części zamienne za pośrednictwem sklepu internetowego FIT po jednorazowej rejestracji, który działa również jako centralny punkt kontaktowy z dostępem do narzędzi serwisowych.

Sieć

www.fit-ebike.com
www.pinion.eu



tagi:BykiE-RowerE-MTBDopasowanieSilnikPegasusWałek zębatyZEG

O Michała Faissa

Michael Faiß studiował anglistykę i historię w Monachium. Po spędzeniu roku w Anglii pracował jako tłumacz między innymi dla magazynu Procycling i Degen Mediahouse. Od dzieciństwa jest także zapalonym rowerzystą i mechanikiem, a zwłaszcza poza utartymi szlakami czuje się jak w domu.

Cilo Kyano C2

Recenzja Cilo Kyano C2: Mocny silnik – mały akumulator – wszechstronna koncepcja?

Komfort i wydajność na co dzień: Byki Iconic EVO FS

Loteria: Wygraj nowego Scott Addict 30!

Nowy Giant Anthem Advanced SL

Światowej klasy – rower mistrza świata XC: Nowy Giant Anthem Advanced SL

Ryś amerykański Smith

Recenzja Smith Bobcat: Fotochromowy, wszechstronny model na szlak

Cratoni Skyvision

Recenzja Cratoni Skyvision: Mistrz stosunku ceny do jakości z drobnymi słabościami

Shimano Technium L

Shimano Technium L w recenzji: Świetne szkło, słaba rama?

Recenzja Lazer VeloVox: Łatwa komunikacja na rowerze

Mavic Comete Ultimate 2 MIPS w teście: Wydajność i ochrona z jednego źródła

Scott Fastlane

Nowy elektryczny rower szosowy Scott Fastlane: Wbudowany tylny wiatr o wadze poniżej 10 kilogramów

Uvex Sportstyle 235V

Recenzja Uvex Sportstyle 235V: Stylowy, wszechstronny model z ogromnym polem widzenia

Jeśli wyjątkowo nie lubisz łapać gumy: Specjalistyczny Mondo TLR

Test: Okulary fotochromatyczne: Święty Graal dla kolarzy górskich?

Rudy Project Spinshield Pro

Projekt Rudy Spinshield Pro: Klasa premium z drobnymi kompromisami

Related Stories

  • Rowery elektryczne Bulls 2024: Najważniejsze cechy z Pinion MGU, Bosch SX i Bafang
  • System e-roweru FIT: Większy niż suma jego części?
  • Bull's Sonic E-MTB: E-MTB bez kompromisów?
  • Nowości produktowe: Nowości produktowe: Bulls – innowacje na rok modelowy 2019
  • Oddzwonienie w Muzeum Pedelec: Gotowy do użycia w muzeum dzwonek alarmowy dzwoni dla „EFahrer” i chip.de: Komentarz do bieżących raportów na temat wycofań rowerów elektrycznych
  • Zespół Velomotion
  • fakty medialne
  • Publikacje
  • Ochrona danych/RODO

© 2025 Velomotion GmbH