Test: Uprząż MaxCycles In Lite 2 oferuje wysokiej jakości napęd Bosch, wszechstronną wszechstronność i wygodne wejście o średniej wysokości. To brzmi jak wszechstronny rower, o który nie trzeba się martwić. Też prawda! Ale możesz dużo myśleć i kwestionować własne wymagania i potrzeby. Dlaczego? Przeczytaj sam...
Czy nie byłoby miło dostać e-rower, który doskonale spełnia osobiste potrzeby, ponieważ został zbudowany zgodnie z jego specyfikacjami? To wykonalne. MaxCycles oferuje różnorodne modele, w których można „nie tylko” wybrać rozmiar i kolor, ale także mieć coś do powiedzenia w kwestii wyposażenia. Rozmiar kół i wybór opon również można wykonać indywidualnie, a jeśli chcesz, możesz mieć swoje imię w wystroju. Wypróbowaliśmy wariant MaxCycles In Lite 2 „jako przykład”.
MaxCycles In Lite 2 — potpourri możliwości
„Wzorowy” pasuje tutaj szczególnie dobrze, nie tylko z In Lite, ale ogólnie ze wszystkimi rowerami MaxCycles. Ponieważ w MaxCycles przyszły właściciel roweru ma już wiele do powiedzenia w procesie zamawiania. Ogólnie rzecz biorąc, często wybiera się odpowiedni rozmiar ramy. Często istnieją również różne warianty wyposażenia roweru, które są zoptymalizowane na przykład dla różnych obszarów użytkowania. Rama z pewnością przyda się do SUV-a lub roweru górskiego, a rama roweru trekkingowego z odpowiednim wyposażeniem sprawdzi się w codziennym życiu w mieście. W przypadku roweru MaxCycles opcje są bardzo szerokie. Z In Lite możesz nie tylko wybierać pomiędzy różnymi przełożeniami w piaście i przerzutką, ale możesz nawet wybierać pomiędzy dużymi 28-calowymi kołami z nieco cieńszymi oponami lub obszernymi oponami 27,5-calowymi.
Oprócz tych opcji, które w dużym stopniu wpływają na właściwości koła, możesz również dowolnie wybierać według swojego gustu mniej poważne komponenty. Na przykład na naszym rowerze zainstalowano Speedlifter. Dzięki temu można regulować wysokość kierownicy, co czyni rower jeszcze bardziej wszechstronnym. Jeśli chodzi o koła, nie zastosowaliśmy dużych kół jak w serii, ale raczej szerokie na 50 mm 27,5-calowe opony Schwalbe Marathon Almotion. To naprawdę ma sens w MaxCycles In Lite. Rower wydaje się dość sztywny i bardziej sportowy niż zbyt wygodny. Wrażenia z jazdy z pewnością można określić jako dynamiczne. Zwłaszcza ci, którzy dużo podróżują po szutrowych drogach lub mieszkają w centrum miasta, gdzie kostka brukowa to norma, docenią komfort grubszych opon.
Właściwy wybór dla każdego
Z reguły mieszkaniec miasta będzie polegał również na zębatkach w piaście, gdzie można wybierać spośród różnych produktów. Możesz więc uzyskać 5-biegową, 8-biegową przerzutkę w piaście, a nawet 11-biegową Shimano. Jakby tego było mało, możesz zdecydować się na 14-biegową piastę Rohloff Speedhub, z której zadowoleni są nawet ci, którzy krążą po świecie. 10-biegowa przerzutka Shimano XT zainstalowana w naszym teście jest funkcjonalnie absolutnie bezbłędna i prawdopodobnie byłaby pierwszym wyborem dla kierowców sportowych.
Rowerzysta, który chce robić szybkie postępy lub wybrać się na dłuższe wycieczki z MaxCycles, prawdopodobnie wybrałby duże 28-calowe koła i nieco bardziej sportową kierownicę. Jeśli cenisz sobie wygodę, prawdopodobnie wybierzesz amortyzowaną sztycę, co też jest możliwe. Być może widelec amortyzowany byłby również dobrą rzeczą dla tak nastawionego na komfort kierowcy i taka opcja jest również dostępna. Istnieją nawet różne opcje, jeśli chodzi o oświetlenie, uchwyty, mostek i bagażnik.
Nawiasem mówiąc, „Light" to zdecydowanie odpowiednia nazwa dla motocykla. Nie wiedząc, czy tak było w zamyśle twórców, uważamy, że „In" jest odpowiednie dla roweru ze zintegrowanym akumulatorem, a „Lite" również pasuje, ponieważ to rower są już dostępne od około 23 kilogramów. Jak na rower z pełnym wyposażeniem, baterią 625 Wh i mocnym silnikiem Boscha, to zdecydowanie nieźle.
MaxCycles In Lite 2 Wniosek
Dużo opowiedziałem o motocyklu, nie podając prawdziwego wyniku testu. To dlatego, że tak naprawdę nie mogę ocenić motocykla. Nie mogę dać minusa za nic, czego nie da się zmienić w pożądanej przeze mnie konfiguracji. Rower testowy, jaki mieliśmy, nie wydawał mi się w 100% rozstrzygający. Wynika to głównie z faktu, że w e-rowerze ze sportową przerzutką, który wciąż nie ma sprężynowej sztycy i amortyzowanego widelca, zamontowano wygodną kierownicę oraz wygodniejsze opony i komplet kół. Prawdopodobnie poleciłbym większe koła w połączeniu z przerzutką i niską wagą rowerzystom na szybkie i sportowe wycieczki.
Dla szukających wygody i miejskich rowerzystów grube opony w połączeniu z przerzutką w piaście są prawdopodobnie jeszcze lepsze. Jeśli planujesz jeździć po drogach gruntowych pod oponami lub ogólnie cenisz sobie większy komfort, powinieneś przyjrzeć się bliżej opcjom z amortyzowanym widelcem i amortyzowaną sztycą. Uprząż In Lite, którą wypróbowaliśmy i sfotografowaliśmy, chciałbym rozważyć jako jedną z wielu możliwych konfiguracji. Jestem pewien, że prawie każdy kolarz poszukujący roweru nadającego się do codziennego użytku może być zadowolony z wariantu MaxCycles In Lite.
MaxCycles In Lite jest dostępny od 4.699 € – wliczając niektóre opcje, które zostały zainstalowane na naszym rowerze, byłoby to około 5.000 €. Trzeba przyznać, że za te pieniądze jest zdecydowanie lepszy sprzęt. I wszystko działa świetnie! Silnik Bosch Performance jest wystarczający nawet w górach, ma moc i jest uprawiany. Przerzutki i hamulce Shimano są bez zarzutu. Ogólnie rzecz biorąc, wszystkie dodatkowe części są w porządku.
I: nikt inny nie oferuje tak wielu opcji optymalizacji i dostosowywania. To kosztuje trochę więcej niż rozwiązanie dyskontowe. Ale jest w porządku, myślę. Załóżmy, że jeździsz na szytym na miarę rowerze w swoim ulubionym kolorze, a jeśli chcesz, nawet z własnym logo nieco dłużej niż na gotowym produkcie. Zarówno rama, jak i komponenty wydają się być do tego naprawdę dobrą podstawą.
Przetestuj Maxcycles Gravel Lite: Sportowy aluminiowy Graveller z codziennym potencjałem
Test Maxcycles Gravel Lite: Producent z Münsterland, znany z lekkich, indywidualnie budowanych rowerów trekkingowych i turystycznych, prezentuje swój pierwszy rower szutrowy. A to cieszy sportowymi właściwościami jezdnymi i opcjami rozbudowy odpowiednimi do codziennego użytku, nawet jeśli indywidualizacja nie jest tak daleko. Każdy, kto interesuje się rowerami codziennymi, turystycznymi i turystycznymi, a także […]
Schreibe einen Kommentar