Przetestuj Jeepa MHR 7000: Rower o dużej renomie - Tani samochód terenowy obiecuje radość z jazdy po nieutwardzonych drogach i oferuje dużą solidność dzięki prostej, niezawodnej technologii.
Niefiltrowane, surowe, autentyczne – to określenia powszechnie kojarzone z marką Jeep. Zaprezentowany 80 lat temu pojazd wojskowy o prostej i solidnej konstrukcji od dawna cieszy się statusem kultowym, a obecne wersje cywilne cieszą się ogromną popularnością, zwłaszcza w dobie SUV-ów. Oczywiście mają one niewiele wspólnego z charakterystyką oryginalnego modelu – jeśli chcesz dziś przebijać się przez teren, bardziej prawdopodobne jest, że użyjesz (elektrycznego) roweru górskiego. Nic więc dziwnego, że prosty napis marki od dawna znajduje się na dolnej rurze roweru E-MTB, który zapewnia solidną frajdę z jazdy bez zbędnych dodatków i jest bardziej skierowany do okazjonalnych rowerzystów, którzy chcą jeździć w dobrym nastroju po nieutwardzonych ścieżkach lub po prostu solidny rower elektryczny dla szukających wolnego czasu.
Niedrogie i wygodne
Co oferuje rower o znanej nazwie? Przede wszystkim bardzo rozsądna cena 1.999 euro, która już wskazuje, o co tu nie chodzi: o poważne sportowe użytkowanie w terenie. Jeśli naprawdę chcesz jeździć na rowerze górskim, potrzebujesz innego sprzętu i rozejrzyj się w zupełnie innych przedziałach cenowych. Z drugiej strony, MHR 7000, który jest dokładną nazwą modelu Jeepa, zwraca uwagę wygodną, wyprostowaną pozycją siedzącą - idealną do swobodnej jazdy na rowerze i pomocną, jeśli chcesz mieć dobry przegląd ruchu ulicznego. Ostry kąt skrętu nie jest również przeznaczony do jazdy po szlakach: zapewnia łatwe kierowanie przy średnich prędkościach, podczas gdy prawdziwe pojazdy terenowe z luźnym kątem skrętu są zaprojektowane z myślą o stabilności kierunkowej przy dużych prędkościach.
Silnik z tyłu o dużej mocy
W przeciwieństwie do większości obecnych elektrycznych rowerów górskich, w których dominuje silnik umieszczony centralnie, Jeep opiera się na silniku umieszczonym z tyłu – to dobry wybór, gdy maksymalny moment obrotowy nie jest najważniejszy. Kompaktowe urządzenie pcha dość mocno, zwłaszcza jeśli wybrałeś najwyższy z pięciu poziomów prędkości. Mały wyświetlacz po lewej stronie kierownicy jest wystarczająco czytelny i można go łatwo obsługiwać za pomocą wprawdzie małych przycisków. Zawsze możesz mieć oko na poziom naładowania akumulatora, który jest wyświetlany w stylu wskaźnika poziomu paliwa – przy 374 watogodzinach jest wystarczająco duży na dłuższe wycieczki i jest elegancko zintegrowany z dolną rurą, co nie jest rzecz oczywista w tym przedziale cenowym. Akumulator można wyjąć w celu naładowania.
Zdolność silnika do uruchamiania ze znacznym opóźnieniem i pchania, gdy tylko przestaniesz pedałować, wymaga przyzwyczajenia. Znasz coś takiego ze starszych e-rowerów; pokazuje, że czujniki Jeepa nie są dokładnie aktualne. Kabel elektryczny, który biegnie do obu uchwytów hamulca obok linki hamulca, jest teraz rzadkim widokiem: silnik jest wyłączany, gdy hamulce są zaciągnięte.
Prosta, solidna technologia
Układ hamulcowy niekoniecznie jest „zaawansowany technologicznie”; w końcu mechaniczne hamulce tarczowe są dość szybkie i łatwe w utrzymaniu. Siedmiobiegowa przerzutka jest prosta, ale funkcjonalna; Przydatnym dodatkiem jest drążek ochronny, który zapobiega uszkodzeniom w przypadku przewrócenia się roweru - dzięki czemu MHR 7000 można bezpiecznie zaparkować na tylnym stojaku. Do tego na pokładzie znajduje się amortyzowany widelec, a 27,5-calowe koła wyposażone są w opony o umiarkowanie głębokim profilu, które dość łatwo się toczą. Na wzmiankę zasługują wysokiej jakości, przykręcane uchwyty ergo, które zapewniają przyjemnie dużą powierzchnię kciuka.
Dzięki tym wszystkim funkcjom e-rower z logo Jeepa zdecydowanie zapewnia radość z jazdy. Oczywiście nie jest to prawdziwy rower górski do trudnych tras, ale i tak po takich trasach jeżdżą tylko ambitni sportowcy. Jeśli szukasz solidnego, niedrogiego roweru elektrycznego do wypoczynku, powinieneś mieć dużo zabawy z jeepem.
Możesz znaleźć więcej modeli e-rowerów od Jeepa tutaj:
Schreibe einen Kommentar