Test / Rowery elektryczne: Dzięki Quadriga Cityhopper tradycyjna marka Kettler-Alu-Rad ma w swojej ofercie ekscytujący kompaktowy rower elektryczny na rok 2021. Dzięki silnikowi Bosch Active Line Plus, akumulatorowi PowerTube 500 Wh i 20-calowym oponom, Kettler Quadriga Cityhopper jest idealnym towarzyszem w obszarach miejskich. Udało nam się już przetestować wyłącznie ten kompaktowy rower.
Z pewnością nie jest już tajemnicą, że e-rowery już dawno „podbiły” obszary śródmiejskie. Wszechstronność niektórych pedeleków często sprawia, że samochód wygląda na stary w dużym mieście. Korki uliczne i chroniczny brak miejsc parkingowych często odpowiadają rzeczywistości. Ale e-rower nie zawsze jest właściwą alternatywą dla wszystkich. Tutaj również często brakuje odpowiedniego „miejsca parkingowego” dla często nieporęcznego miejskiego e-roweru. Kompaktowe rowery elektryczne mogą pomóc. Dzięki swoim mniejszym wymiarom często można je nawet „zaparkować” bezpośrednio w mieszkaniu, a dzięki swojej zwinności podczas jazdy są stworzone do przeludnionych miast. Ponadto można je przewozić bezpłatnie w większości środków transportu publicznego z 20-calowymi kołami. Jak sama nazwa wskazuje, Kettler Quadriga Cityhopper chce spełniać dokładnie te cechy.
Kettler Quadriga Cityhopper – krótki i słodki
- Materiał ramy: aluminium
- Silnik: Bosch Active Line Plus (50 Nm)
- Akku: Bosch PowerTube 500
- Pokaz: Bosch Intuvia
- rozmiar koła: 20 cali (bezpłatny w większości środków transportu publicznego)
- Cechy szczególne: Mostek Speedlifter Twist, składane pedały, sprzęgło K-Link
- Cena: 2.999 Euro
Kettler Quadriga Cityhopper – kompaktowa rama z przemyślanymi detalami
Sercem Quadriga Cityhopper jest sprytnie zaprojektowana aluminiowa rama. Koncepcja jednorurowa nie tylko umożliwia łatwe wchodzenie i schodzenie, ale także mieści akumulator Bosch PowerTube 500 Wh – prawie niewidocznie. Pokrywę baterii można zdjąć za pomocą małego suwaka, a magazyn energii można łatwo wyjąć. Jeśli chcesz, możesz oczywiście ładować bezpośrednio na rowerze. Nad silnikiem znajduje się dodatkowe gniazdo ładowania.
Aby chronić nogawki spodni przed zaolejonym łańcuchem, obszar tylnych widełek jest chroniony plastikową osłoną zintegrowaną z konstrukcją ramy – świetnie! Bagażnik przyspawany do ramy zapewnia wystarczającą „miejsce do przechowywania”. Pomieści do 25 kg bagażu i jest idealnie wyposażony na każdą ewentualność dzięki zaciskowi sprężynowemu i punktom mocowania kosza lub sakw.
Kettler Quadriga Cityhopper jest również przygotowany do podłączenia przyczepy. Odpowiednie (dziecięce) przyczepki można łatwo łączyć za pomocą złącza K-Link. Tak powinna wyglądać wszechstronność!
W naszej pierwszej dziesiątce na rok 10 znajdziesz jeszcze bardziej praktyczne rowery kompaktowe
Top 10: Najlepsze kompaktowe rowery elektryczne 2021 — oszczędność miejsca
Nowości produktowe / rowery elektryczne: Kompaktowe lub nawet składane rowery elektryczne stają się coraz bardziej popularne i są obecnie niemal częścią codziennego życia wielu mieszkańców miast. Motocykle są również interesujące z technicznego punktu widzenia, poszczególne podejścia są bardzo różne. Wybraliśmy 10 najlepszych kompaktowych rowerów elektrycznych 2021 i przedstawiamy je Tobie! Najbardziej ekscytujące (e)rowery na rok 2021 w […]
Bosch Active Line Plus – idealne do miasta
Jeśli chodzi o napęd, Kettler polega na Active Line Plus firmy Bosch dla Quadriga Cityhopper. Centralny silnik charakteryzuje się niemal bezgłośną pracą i bardzo wysoką sprawnością. Dzięki maksymalnemu momentowi obrotowemu 50 Nm jesteś dobrze wyposażony w mieście, a nawet strome podjazdy można pokonywać bez wysiłku i bez potu na poziomie wspomagania „Turbo”.
Wyświetlacz Bosch Intuvia wybiera poziomy wspomagania, włącza i wyłącza oświetlenie oraz działa jak komputer pokładowy. Umieszczony pośrodku nad łodygą, jest bardzo czytelny i można go obsługiwać intuicyjnie za pomocą przycisków kciuka po lewej stronie.
Kettler Quadriga Cityhopper – Przemyślany sprzęt
Podczas wyposażania Quadriga Cityhopper firma Kettler wykazała się dużą wrażliwością. Wbudowane komponenty są solidne, łatwe w utrzymaniu i wysokiej jakości. 20-calowe koła toczą się na dużych oponach Schwalbe Big Apple o szerokości 50 mm. Powinny one zapewniać niezbędną przyczepność i komfort. Hamowanie odbywa się za pomocą hydraulicznych hamulców tarczowych Shimano MT200, które zawsze powinny niezawodnie hamować, nawet w najbardziej niesprzyjających warunkach pogodowych.
Przerzutki w piaście Shimano Nexus są łatwe w utrzymaniu. Istnieje wybór wersji z hamulcem nożnym lub bez. Wybór biegów odbywa się wygodnie za pomocą obrotowego uchwytu.
Solidne aluminiowe błotniki utrzymują kierowcę w czystości, gdy jest mokro, a stabilna podpórka boczna za silnikiem zapewnia stabilność Quadriga Cityhopper.
System oświetlenia LED z reflektorami o natężeniu 30 luksów jest wygodnie zasilany przez duży akumulator Bosch PowerTube i można go włączać i wyłączać za pomocą wyświetlacza Intuvia.
Kettler Quadriga Cityhopper jest dostępny tylko w jednym rozmiarze. Aby trafić do jak najszerszego grona nabywców, istnieje możliwość dopasowania do indywidualnej budowy ciała. Sztyca ma duży zakres regulacji, a bogato wyściełane siodło powinno odpowiadać większości preferencji, nawet podczas dłuższych przejażdżek. Sprytny: nie tylko wysokość kierownicy można regulować za pomocą mostka Speedlifter Twist; Dzięki funkcji „Twist” kierownicę można złożyć również podczas postoju, co znacznie zmniejsza „rozmiar opakowania”. Ergonomicznie ukształtowane uchwyty i mocno wygięte do tyłu kierownice dopełniają wygodny obszar kokpitu.
Kettler Quadriga Cityhopper – relacja z jazdy w formie wideo
Tylko nam udało się poddać Quadriga Cityhopper pierwszemu testowi. Terenem testowym było centrum Monachium.
Dzięki szerokiemu zakresowi regulacji sztycy i mostka Speedlifter Twist dostosowanie się do potrzeb kolarzy testowych o różnym wzroście nie stanowiło problemu. Obszar kokpitu jest ergonomicznie zaprojektowany, a elementy sterujące są intuicyjne w obsłudze. Już na pierwszych kilku metrach widać, że Kettler trafił w sedno ze specyfikacją silnika Bosch Active Line Plus. Cichy, harmonijny i, jeśli to pożądane, wystarczająco mocny w dowolnym momencie, byliśmy pod wrażeniem środkowego silnika Bosch. Okazał się również niezwykle wydajny, co oznacza, że zwykle musieliśmy ładować Cityhopper tylko raz w tygodniu do codziennego użytku.
Prowadzenie jest lekkie i zwinne, bez drgań i niestabilności – nawet przy wyższych prędkościach. Kompaktowy rozmiar sprzyja szybkim zmianom kierunku i ułatwia manewrowanie w ciasnej miejskiej dżungli. Szybko przekonaliśmy się, co jest prawdopodobnie największą zaletą 20-calowych kompaktowych e-rowerów: zabranie e-roweru ze sobą w metrze i S-Bahn za darmo. W zatłoczonych pojazdach wystarczy złożyć pedały i obrócić kierownicę, a Quadriga Cityhopper znajdzie swoje miejsce nawet w najmniejszych niszach. Fakt, że na niektórych schodach metra można było zauważyć nieco wysoką całkowitą wagę nieco ponad 26 kg, można przezwyciężyć ze względu na uczciwą cenę i wysokiej jakości, solidne wyposażenie.
Schreibe einen Kommentar