First Ride: Na własnej wystawie w Waldershof/Bawaria Cube zaprezentował szeroką gamę modeli na rok 2019. Między innymi Cube Stereo Hybrid 140 TM 500 27,5. Jak sama nazwa wskazuje, Stereo Hybrid jest wyposażony w 27,5-calowe koła, silnik Bosch CX i akumulator Intube o pojemności 500 Wh.
Producent rowerów Cube prezentuje swoje portfolio na rok modelowy 2019 na wewnętrznej wystawie w Waldershof. Nawet jeśli pojawiają się jakieś nowości, jedno pozostaje wierne sobie: asortyment różnych rowerów jest wciąż ogromny. Do nowości należy również Cube Stereo Hybrid 140 TM 500 27,5, który mogłem przetestować z kierownikiem produktu na domowych szlakach w Fichtelgebirge.
Sufiks nazwy TM powinien być już znany jednemu lub drugiemu fanowi Cube. Oznacza to Trail Motion i było już znane z kilku modeli z poprzedniego roku. Oznacza sprzęt gotowy do jazdy po szlakach z nieco większym skokiem zawieszenia i solidniejszymi komponentami. W 2019 roku prawie wszystkie serie rowerów górskich otrzymają teraz model Trailmotion.
rama/geometria
Rama Cube Stereo Hybrid TM jest wykonana z aluminium i opiera się na sprawdzonym i stabilnym odlewaniu grawitacyjnym. Silnik Bosch Performance CX jest dostępny w połączeniu z akumulatorem Bosch Powertube 500 Wh, który jest zintegrowany z ramą. Zasięg 450 mm przy rozmiarze ramy XL lub 22″ jest zauważalnie krótki. W połączeniu z odchylonym kątem główki 67,3° i stromym kątem siedzenia 74°, na eMTB siedzisz wygodnie wyprostowany. Stereo Hybrid Trail Motion jest dostępny w czterech rozmiarach ram od S do XL.
Ausstattung
Cube jest obecnie jednym z nielicznych producentów, którzy montują wzmocnione karkasy w e-rowerach górskich - super! Jaskółcze ogony o szerokości 2.6 są montowane w Cube Stereo Hybrid TM, a także w innych modelach. Z tym modelem w Newmen Evolution SL E.35, który został specjalnie opracowany dla rowerów elektrycznych. Fox 36 Float i Fox DPX2 zapewniają niezbędną wydajność. Amortyzowany widelec jest zoptymalizowany pod kątem rowerów elektrycznych, co oznacza, że Fox wzmocnił rurę sterową i kłonice. Wersja Trail Motion ma 150 mm skoku z przodu i 140 mm z tyłu.
Stereo Hybrid jest standardowo wyposażony w sprawdzony wyświetlacz Purion firmy Bosch. Jednak klient może również zdecydować się na nowy wyświetlacz Kiox, który kosztuje 100 euro więcej. Hybrid Trail Motion kosztuje 4799 EUR lub 4899 EUR z systemem Kiox. Hybrydę zatrzymuje Magura MT7, która ma dużą siłę hamowania. Kokpit jest zaokrąglony częściami Newmen i dopasowanymi kolorowymi uchwytami.
Dobrze znana Bosch Performance Line CX z momentem obrotowym 75 Nm zapewnia wystarczającą moc na najbardziej strome odcinki szlaków. Jest przełączany za pomocą 11-biegowego Shimano XT. Klapa jest chroniona przez ramę przed uderzeniami kamieni lub brudem. Klasyczny czterobelkowy układ zawieszenia działa na tylny trójkąt, połykając każdy teren.
Na szlaku
Został przetestowany na domowych trasach Cube'a w Waldershof. Korzenie dywanów, strome podjazdy i wymagające zjazdy. Dokładnie to, co jest właściwe dla Cube Stereo Hybrid 140 TM, aby odkryć granice. Jak wspomniano powyżej, zasięg jest bardzo zwarty. To sprawia, że rower jest bardzo zwrotny i siedzi się na nim wygodnie, ale brakuje mu trochę płynności na zjazdach. Dzięki akumulatorowi 75 Nm i 500 Wh silnik Bosch CX ma wystarczającą moc, aby pokonywać strome odcinki szlaków.
Cube Stereo Hybrid 140 TM to elektryczny rower górski do użytku all-mountain. Potężne podwozie 150/140 mm z łatwością połyka skoki, korzenie lub kamieniste pola. Tylko amortyzator doszedł do dna podczas pierwszej jazdy po wyboistych fragmentach, jak na zdjęciu po lewej. Jednak po konsultacji z managerem produktu zostałem poinformowany, że w wersji produkcyjnej amortyzatora montowane są inne przekładki objętościowe. Oznacza to, że ostateczna progresja jest wyższa i zmniejsza najniższy poziom szoku.
https://www.velomotion.de/2018/08/cube-bikes-2019-news/
Sieć
Schreibe einen Kommentar