Logo Velomotion Małe logo Velomotion
Ikona wyszukiwania
  • Nowości produktowe
  • kolarstwo
  • Testy
    • kompletne koła
    • Komponenten
    • Akcesoria
  • Doradca
    • Przewodnik zakupowy
    • Leasing
    • Prawo
    • Warsztat
    • wycieczka rowerowa

Nowości produktowe

Nowości produktowe: Pegasus E-Bike 2018: wiele nowości w Premio i Opero

18. Września 2017 by Marcusa Degena

Pegasus e-bike 2018: Innowacje Pegasusa w e-rowerach 2018 obejmują wiele wspaniałych innowacji, takich jak hamulce Magura HSi lub inteligentny podwójny akumulator 750 Wh. Rozum i emocje spotykają się na rowerze elektrycznym Pegasus. Rower, który działa, daje się jeździć. A rower, który towarzyszy nam w życiu, w końcu na nas urośnie. Nie musi być przesadnie sportowy ani super lekki.

Na targach rowerowych ZEG w Kolonii Pegasus zaprezentował zupełnie nowy program na 2018 rok

Jaki jest samochód, którego wszyscy pragną? Na pewno nie praktyczne kombi, przestronne, ekonomiczne i solidne, z którym mamy do czynienia na co dzień i które towarzyszyło wielu pięknym wakacyjnym wyjazdom i wycieczkom; raczej fajny samochód sportowy, którym nie można było nawet zawieźć dzieci do szkoły.



Podobnie jest z rowerami: rowery górskie o długim skoku i superlekkie wyścigowe maszyny z włókna węglowego charakteryzują obraz tego, co wydaje się pożądane na dwóch kołach; ale praktyczne zastosowanie obu jest minimalne i przez większość czasu siedzą w piwnicy. Ważniejszy powinien być dla nas rower zaparkowany przed domem – ten, którym towarzyszymy dzieciom do szkoły, dojeżdżamy do biura, wieczorem do kina, a w weekend jedziemy na fajną rodzinną wycieczkę . Dolna rura tego roweru nie będzie miała fantazyjnej włoskiej lub fajnej amerykańskiej nazwy - raczej „Pegasus”.

Pegasus E-Bike 2018: Niezawodne rowery w uczciwych cenach

Kolor i design są wyraźnie głównym tematem Pegasus 2018.

Marka Cologne nie jest ani ekskluzywna, ani droga i nie ma nic wspólnego z lekkimi motocyklami sportowymi. Dostawca rozumie jednak, jak projektować różne rodzaje materiałów odpowiednich do codziennego użytku - rowery ze światłami, błotniki i bagażniki; Rowery elektryczne, a także rowery niezmotoryzowane. Wszystkie modele łączy realistyczna cena, solidny design i nowoczesna technologia, która oczywiście zawsze jest dostosowana do zamierzonego zastosowania. Dla przykładu: 90-biegowa przerzutka w piaście może nie jest seksowna - ale dla XNUMX procent wszystkich rowerów miejskich stanowi ona optymalne rozwiązanie i, w przeciwieństwie do skomplikowanych przerzutek do rowerów górskich, będzie naprawdę używana.



Kolejną zaletą rowerów Pegasus jest to, że nie trzeba ich długo szukać. Marka jest wspierana przez stowarzyszenie branżowe ZEG, zrzeszające około 1.000 Specjaliści od rowerów; zawsze znajdzie się w pobliżu sklep rowerowy z rowerem elektrycznym z serii Opero lub eleganckim rowerem turystycznym „Bici Italia” o retro wyglądzie. Warto się tam zatrzymać – rozsądny zakup może zaowocować bardzo emocjonalną relacją... Velomotion wprowadza sześć nowych rowerów elektrycznych Pegasus na rok 2018.

Rower elektryczny Pegasus 2018: Komfort E8F klasy premium – 2.799 €

Pegasus oferuje interesującą nowość w postaci tego żwawego roweru do codziennego użytku. Nowy napęd „Active Plus” firmy Bosch nie ma stopnia przekładni i dlatego jest zauważalnie mniej odporny; przy wyłączonym silniku ten e-rower jeździ jak normalny rower. Znacznie wygładzono również czasami szorstkie sprzężenie zwrotne z układu napędowego.

Pegasus Premio E8F (2.799 euro) to model z wolnobiegiem – E8R jest również dostępny z hamulcem nożnym.


Rower przełajowy o wyraźnych liniach oferuje drugą innowację: hydrauliczny hamulec szczękowy HSi został opracowany we współpracy z producentem hamulców Magura. Widelec wykonany przez Suntour specjalnie dla nowego hamulca reaguje miękko i zapewnia wystarczający skok do codziennego użytku i wycieczek. Podobnie jak Premio E8R, rower jest również dostępny z hamulcem nożnym – ważny argument dotyczący bezpieczeństwa, szczególnie dla starszych rowerzystów.

Rower elektryczny Pegasus 2018: Piazza Evo – 1.999 €

Dzięki Piazza Evo Pegasus zapewnia powiew świeżego powietrza w niskim przedziale cenowym. Za mniej niż 2.000 euro jest to pełnoprawny model trekkingowy z odpowiednią technologią: amortyzowany widelec, stabilne mechaniczne hamulce tarczowe i przerzutki to typowe cechy tej kategorii; Na uwagę zasługuje również solidny bagażnik, elegancko osadzony na błotniku.

Plac Pegaza (1.999 Euro) na pierwszy rzut oka trudno rozpoznać jako rower elektryczny.


W tym modelu Pegasus polega na sprawdzonym, pięknie kompaktowym silniku piasty Suntour, jednostce, która została również wypróbowana i przetestowana w sportowych rowerach elektrycznych; Do tego dochodzi zintegrowana bateria, która jest niezwykle rzadka w tym przedziale cenowym i którą Pegasus dzieli z siostrzanymi markami, takimi jak Bulls. Schowek, który oferuje przyzwoity zasięg o pojemności 375 watogodzin, jest stosunkowo kompaktowy, dzięki czemu dolna rura aluminiowej ramy nie jest tak obszerna. Podobnie jak tylny silnik, akumulator ramy sprawia, że ​​ten rower nie jest identyfikowany jako e-rower na pierwszy rzut oka. Szczególnie osoby, które na stałe korzystają z pedeleków w życiu codziennym, są zadowolone z powściągliwego wyglądu.

Rower elektryczny Pegasus 2018: Premio Evo 8F Komfort – 3.299 €

Wraz z Premio Evo 8F Comfort, Pegasus prezentuje e-rower wyższej klasy średniej z najnowszymi komponentami napędowymi. Dzięki napędowi „Active Plus” i akumulatorowi InTube jeździsz tutaj z technologią Bosch nowej generacji: Silnik Plus z nową przekładnią pracuje ze znacznie mniejszym oporem, co jest szczególnie zauważalne podczas jazdy bez silnika – wtedy praktycznie nie ma już sprawa zauważalna. Odgłos klikania podczas zmian obciążenia, który jest typowy nie tylko dla silników centralnych Bosch, został prawie całkowicie wyeliminowany w nowej jednostce. To, co pozostało, to przyjemnie łagodna, ale bynajmniej nie kiepska charakterystyka jazdy. Podczas ruszania lub podjeżdżania pod górę nawet „najmniejszy” silnik Bosch świeci mocnym napędem.

Dysk Bosch Active Plus i zintegrowana bateria najnowszej generacji w Pegasus Premio Evo 8F (3.299 euro)


Akumulator, który jest dostępny w wersji 400 lub 500 watogodzin (dopłata 200 euro), jest niewidocznie osadzony w ramie. W starannie wykonanej aluminiowej ramie silnik i akumulator łączą się w atrakcyjną całość.

Premio oferuje również innowacje w zakresie innego wyposażenia. Układ hamulcowy Magura HSi jest zarezerwowany wyłącznie dla Pegasusa i jego siostrzanych marek przez rok. Komfort nowego XNUMX-biegowego roweru turystycznego Pegasus jest również odpowiedni dzięki amortyzowanemu widelcowi Suntour specjalnie dopasowanemu do nowych hamulców i wysokiej jakości wspornikowi sprężyny.

Rower elektryczny Pegasus 2018: Premium Evo 10 – 3.299 €

Pionowa pozycja siedząca roweru trekkingowego Pegasus jest idealna dla rowerzystów turystycznych, którzy chcą zbierać wrażenia z krajobrazu, a także sprawdza się w ruchu miejskim z dobrą widocznością. Motocykl jest niezwykle sportowy: Bosch wnosi silnik „Performance CX” o wysokim momencie obrotowym; Wraz z Deore, Shimano dostarcza wypróbowane i przetestowane komponenty przerzutek wraz z szybkimi hamulcami tarczowymi. Dziesięciobiegowa przerzutka z szerokim zakresem przełożeń jest dostępna do wszystkiego, od stromych podjazdów po ujęcia. Amortyzowany widelec o stosunkowo dużym skoku i solidny bagażnik zapewniają najlepszą przydatność do jazdy turystycznej.



Pegasus Premio Evo 10 (3.299 euro) to idealny rower do wszystkich celów: do miasta, na wycieczki lub dojazdy do pracy

Najważniejszym elementem nowego modelu jest akumulator InTube o pojemności 500 watogodzin, który wizualnie i technicznie tworzy całość z jednostką napędową i pozostawia dużo miejsca na uchwyty na butelki w trójkącie ramy.

Przy okazji: inny mostek kierownicy pozwala ustawić pozycję siedzącą w Premio Evo w bardziej sportowy sposób, dzięki czemu nawet osoby szybko dojeżdżające do pracy mogą znaleźć uznanie dla tego roweru.



Rower elektryczny Pegasus 2018: Opera Evo 11 Di2 – 4.399 €

Jedną z najważniejszych atrakcji w gamie modeli Pegasus jest bez wątpienia ten rower, który oferuje więcej najnowocześniejszych technologii niż prawie jakikolwiek inny. Zacznijmy od ramy: Spawany bagażnik i wewnętrzne linki decydują o wizerunku topowego roweru trekkingowego i nadają mu współczesny charakter. Pozycja siedzenia jest dostosowana do wygodnej jazdy na długich dystansach: amortyzowany widelec i sztyca, wysoki kokpit i przyjemnie pochylone końce kierownicy, aby odciążyć ramiona i nadgarstki.

Rama Opero Evo zawiera również zasilacz: do dwóch akumulatorów, w pełni zintegrowanych z dolną rurą, można przewozić razem i przy łącznej pojemności 750 Wh, co daje niezrównany zasięg. Rower jest dostarczany z akumulatorem; wolną przestrzeń można wykorzystać jako bagażnik. Dodatkowa bateria na duże odległości jest dostępna za dopłatą 390 euro.

Pegasus Opero Evo 11 Di2 (4.399 euro) lubi bardzo mocny napęd Shimano Steps E8000 i opcjonalną podwójną baterię do 750 Wh.


Akumulator zasila silnik Shimano E8000, który wyróżnia się bardzo dobrym dozowaniem - minimalne zmiany nacisku na pedał skutkują precyzyjną modulacją mocy napędu. Jest to szczególnie przydatne na śliskich nawierzchniach, a silnik został opracowany specjalnie do użytku w rowerach górskich. Moment obrotowy, który E8000 przenosi na drogę w razie potrzeby, jest odpowiednio wysoki.

Jeździec na Pegasusie otrzymuje wsparcie nie tylko podczas pedałowania, ale także podczas zmiany biegów. Przerzutki Shimano Di2 działają elektronicznie, czyli bez klasycznych cięgien Bowdena; co czyni obsługę znacznie wygodniejszą. Możliwe są również całkowicie automatyczne procesy przełączania. 11-biegowa zębatka z niezwykle dużym zakresem przełożeń sprawia, że ​​nawet bardzo strome podjazdy nie przerażają – dzięki Opero Evo 2 DiXNUMX jesteś naprawdę przygotowany na wszystko.

Rower elektryczny Pegasus 2018: Opero Evo NuE – 3.899 €

Opero Evo czerpie technologię napędu z segmentu rowerów górskich. Środkowy silnik Shimano E8000 z unikalnym trybem Trail został specjalnie dostrojony do trudnych przejażdżek terenowych; precyzyjne dawkowanie i błyskawiczna reakcja silnika są również atrakcyjne dla kierowców turystycznych i codziennych. Jednostka oferuje wysoki moment obrotowy, który jest dobry do ruszania na światłach i stromych podjazdów.



Pegasus Opero Nu-E (3.899 euro) lubi nową automatyczną przerzutkę NuVinci i opcjonalny podwójny akumulator o pojemności do 750 Wh.

Za pięknym wyglądem Opero - akumulator i jednostka napędowa są elegancko połączone - kryją się namacalne zalety techniczne: dwa zasobniki o pojemności 375 Wh mieszczą się w obszernej dolnej rurze. Jeśli jeździsz głównie na co dzień, możesz skorzystać z dostarczonego akumulatora i wykorzystać wolną przestrzeń do schowania pompki i osłony przeciwdeszczowej; na dłuższych dystansach zasięg z drugą baterią (dostępną jako akcesorium za 390 euro) nie stanowi już problemu.

Dzięki mocnym hamulcom hydraulicznym i precyzyjnie reagującemu widelcowi amortyzowanemu Pegasus jest wyposażony na wysokim poziomie. W NuVinci 380 zastosowano dalszy rozwój wypróbowanych i przetestowanych bezstopniowych kół zębatych w piaście, które teraz oferują jeszcze większy zakres przełożeń. Spawany bagażnik w kolorze ramy jest wizualnie bardzo udany.



tagi:BoschE-RowerAktualnościPegasusOpera PegazPegasus PremiumShimanoOpaleniznaZEG

O Marcusa Degena

Marcus Degen jest redaktorem naczelnym i dyrektorem zarządzającym Velomotion. Jako pasjonat Dolnego Bawarii korzysta z atutów regionu zarówno na rowerze, jak i kulturowo i kulinarnie. W 2003 roku założył niemiecki magazyn rowerowy Procycling i przez dziewięć lat był jego redaktorem naczelnym. W tym czasie założył także magazyny Fahrrad News i World of Mountain Biking. Studiował fizykę i inżynierię w Monachium i był już aktywnym studentem kolarstwa, a później triathlonistą. W 2013 roku założył cyfrowy magazyn rowerowy Velomotion.de.

O Casparze Gebelu

Caspar Gebel jeździ na rowerze wyścigowym od 40 lat. Specjalistyczny dziennikarz i autor literatury faktu pracuje dla Velomotion, a także dla magazynów Procycling i Fahrrad News.

Cilo Kyano C2

Recenzja Cilo Kyano C2: Mocny silnik – mały akumulator – wszechstronna koncepcja?

Komfort i wydajność na co dzień: Byki Iconic EVO FS

Loteria: Wygraj nowego Scott Addict 30!

Nowy Giant Anthem Advanced SL

Światowej klasy – rower mistrza świata XC: Nowy Giant Anthem Advanced SL

Ryś amerykański Smith

Recenzja Smith Bobcat: Fotochromowy, wszechstronny model na szlak

Cratoni Skyvision

Recenzja Cratoni Skyvision: Mistrz stosunku ceny do jakości z drobnymi słabościami

Shimano Technium L

Shimano Technium L w recenzji: Świetne szkło, słaba rama?

Recenzja Lazer VeloVox: Łatwa komunikacja na rowerze

Mavic Comete Ultimate 2 MIPS w teście: Wydajność i ochrona z jednego źródła

Scott Fastlane

Nowy elektryczny rower szosowy Scott Fastlane: Wbudowany tylny wiatr o wadze poniżej 10 kilogramów

Uvex Sportstyle 235V

Recenzja Uvex Sportstyle 235V: Stylowy, wszechstronny model z ogromnym polem widzenia

Jeśli wyjątkowo nie lubisz łapać gumy: Specjalistyczny Mondo TLR

Test: Okulary fotochromatyczne: Święty Graal dla kolarzy górskich?

Rudy Project Spinshield Pro

Projekt Rudy Spinshield Pro: Klasa premium z drobnymi kompromisami

Related Stories

  • Zmiana czasu na e-rowerze: krok po kroku: Kto przekręcił zegar?
  • Nowości Pegasusa 2020: Rowery trekkingowe i sportowe e-rowery
  • Nowości produktowe: Silniki do rowerów elektrycznych 2019: bezpieczeństwo, integracja i innowacje
  • Wycieczka rowerem elektrycznym i życie codzienne: Test: Pegasus Premio EVO 10 – wszechstronny ze sportowym akcentem
  • Nowości produktowe: Silniki do rowerów elektrycznych 2018: Przegląd nowych napędów
  • Zespół Velomotion
  • fakty medialne
  • Publikacje
  • Ochrona danych/RODO

© 2025 Velomotion GmbH