Pegasus e-bike 2018: Innowacje Pegasusa w e-rowerach 2018 obejmują wiele wspaniałych innowacji, takich jak hamulce Magura HSi lub inteligentny podwójny akumulator 750 Wh. Rozum i emocje spotykają się na rowerze elektrycznym Pegasus. Rower, który działa, daje się jeździć. A rower, który towarzyszy nam w życiu, w końcu na nas urośnie. Nie musi być przesadnie sportowy ani super lekki.
Jaki jest samochód, którego wszyscy pragną? Na pewno nie praktyczne kombi, przestronne, ekonomiczne i solidne, z którym mamy do czynienia na co dzień i które towarzyszyło wielu pięknym wakacyjnym wyjazdom i wycieczkom; raczej fajny samochód sportowy, którym nie można było nawet zawieźć dzieci do szkoły.
Podobnie jest z rowerami: rowery górskie o długim skoku i superlekkie wyścigowe maszyny z włókna węglowego charakteryzują obraz tego, co wydaje się pożądane na dwóch kołach; ale praktyczne zastosowanie obu jest minimalne i przez większość czasu siedzą w piwnicy. Ważniejszy powinien być dla nas rower zaparkowany przed domem – ten, którym towarzyszymy dzieciom do szkoły, dojeżdżamy do biura, wieczorem do kina, a w weekend jedziemy na fajną rodzinną wycieczkę . Dolna rura tego roweru nie będzie miała fantazyjnej włoskiej lub fajnej amerykańskiej nazwy - raczej „Pegasus”.
Pegasus E-Bike 2018: Niezawodne rowery w uczciwych cenach
Marka Cologne nie jest ani ekskluzywna, ani droga i nie ma nic wspólnego z lekkimi motocyklami sportowymi. Dostawca rozumie jednak, jak projektować różne rodzaje materiałów odpowiednich do codziennego użytku - rowery ze światłami, błotniki i bagażniki; Rowery elektryczne, a także rowery niezmotoryzowane. Wszystkie modele łączy realistyczna cena, solidny design i nowoczesna technologia, która oczywiście zawsze jest dostosowana do zamierzonego zastosowania. Dla przykładu: 90-biegowa przerzutka w piaście może nie jest seksowna - ale dla XNUMX procent wszystkich rowerów miejskich stanowi ona optymalne rozwiązanie i, w przeciwieństwie do skomplikowanych przerzutek do rowerów górskich, będzie naprawdę używana.
Kolejna zaleta rowerów Pegasus: nie trzeba ich daleko szukać. Ponieważ za marką stoi stowarzyszenie handlowe ZEG z około 1.000 specjalistycznych dealerów w całym kraju; zawsze gdzieś w pobliżu znajduje się sklep rowerowy, który oferuje e-rower z serii Opero lub elegancki rower turystyczny „Bici Italia” w stylu retro. Warto się zatrzymać - po racjonalnym zakupie może nastąpić bardzo emocjonalna relacja... Velomotion wprowadza sześć nowych e-rowerów Pegasus na 2018 rok.
Rower elektryczny Pegasus 2018: Komfort E8F klasy premium – 2.799 €
Pegasus oferuje interesującą nowość w postaci tego żwawego roweru do codziennego użytku. Nowy napęd „Active Plus” firmy Bosch nie ma stopnia przekładni i dlatego jest zauważalnie mniej odporny; przy wyłączonym silniku ten e-rower jeździ jak normalny rower. Znacznie wygładzono również czasami szorstkie sprzężenie zwrotne z układu napędowego.
Rower przełajowy o wyraźnych liniach oferuje drugą innowację: hydrauliczny hamulec szczękowy HSi został opracowany we współpracy z producentem hamulców Magura. Widelec wykonany przez Suntour specjalnie dla nowego hamulca reaguje miękko i zapewnia wystarczający skok do codziennego użytku i wycieczek. Podobnie jak Premio E8R, rower jest również dostępny z hamulcem nożnym – ważny argument dotyczący bezpieczeństwa, szczególnie dla starszych rowerzystów.
Pegasus E-Bike 2018: Piazza Evo – 1.999 €
Dzięki Piazza Evo Pegasus zapewnia powiew świeżego powietrza w niskim przedziale cenowym. Za mniej niż 2.000 euro jest to pełnoprawny model trekkingowy z odpowiednią technologią: amortyzowany widelec, stabilne mechaniczne hamulce tarczowe i przerzutki to typowe cechy tej kategorii; Na uwagę zasługuje również solidny bagażnik, elegancko osadzony na błotniku.
W tym modelu Pegasus polega na sprawdzonym, pięknie kompaktowym silniku piasty Suntour, jednostce, która została również wypróbowana i przetestowana w sportowych rowerach elektrycznych; Do tego dochodzi zintegrowana bateria, która jest niezwykle rzadka w tym przedziale cenowym i którą Pegasus dzieli z siostrzanymi markami, takimi jak Bulls. Schowek, który oferuje przyzwoity zasięg o pojemności 375 watogodzin, jest stosunkowo kompaktowy, dzięki czemu dolna rura aluminiowej ramy nie jest tak obszerna. Podobnie jak tylny silnik, akumulator ramy sprawia, że ten rower nie jest identyfikowany jako e-rower na pierwszy rzut oka. Szczególnie osoby, które na stałe korzystają z pedeleków w życiu codziennym, są zadowolone z powściągliwego wyglądu.
Rower elektryczny Pegasus 2018: Premio Evo 8F Komfort – 3.299 €
Wraz z Premio Evo 8F Comfort, Pegasus prezentuje e-rower wyższej klasy średniej z najnowszymi komponentami napędowymi. Dzięki napędowi „Active Plus” i akumulatorowi InTube jeździsz tutaj z technologią Bosch nowej generacji: Silnik Plus z nową przekładnią pracuje ze znacznie mniejszym oporem, co jest szczególnie zauważalne podczas jazdy bez silnika – wtedy praktycznie nie ma już sprawa zauważalna. Odgłos klikania podczas zmian obciążenia, który jest typowy nie tylko dla silników centralnych Bosch, został prawie całkowicie wyeliminowany w nowej jednostce. To, co pozostało, to przyjemnie łagodna, ale bynajmniej nie kiepska charakterystyka jazdy. Podczas ruszania lub podjeżdżania pod górę nawet „najmniejszy” silnik Bosch świeci mocnym napędem.
Akumulator, który jest dostępny w wersji 400 lub 500 watogodzin (dopłata 200 euro), jest niewidocznie osadzony w ramie. W starannie wykonanej aluminiowej ramie silnik i akumulator łączą się w atrakcyjną całość.
Premio oferuje również innowacje w zakresie innego wyposażenia. Układ hamulcowy Magura HSi jest zarezerwowany wyłącznie dla Pegasusa i jego siostrzanych marek przez rok. Komfort nowego XNUMX-biegowego roweru turystycznego Pegasus jest również odpowiedni dzięki amortyzowanemu widelcowi Suntour specjalnie dopasowanemu do nowych hamulców i wysokiej jakości wspornikowi sprężyny.
Rower elektryczny Pegasus 2018: Premium Evo 10 – 3.299 €
Pionowa pozycja siedząca roweru trekkingowego Pegasus jest idealna dla rowerzystów turystycznych, którzy chcą zbierać wrażenia z krajobrazu, a także sprawdza się w ruchu miejskim z dobrą widocznością. Motocykl jest niezwykle sportowy: Bosch wnosi silnik „Performance CX” o wysokim momencie obrotowym; Wraz z Deore, Shimano dostarcza wypróbowane i przetestowane komponenty przerzutek wraz z szybkimi hamulcami tarczowymi. Dziesięciobiegowa przerzutka z szerokim zakresem przełożeń jest dostępna do wszystkiego, od stromych podjazdów po ujęcia. Amortyzowany widelec o stosunkowo dużym skoku i solidny bagażnik zapewniają najlepszą przydatność do jazdy turystycznej.
Najważniejszym elementem nowego modelu jest akumulator InTube o pojemności 500 watogodzin, który wizualnie i technicznie tworzy całość z jednostką napędową i pozostawia dużo miejsca na uchwyty na butelki w trójkącie ramy.
Przy okazji: inny mostek kierownicy pozwala ustawić pozycję siedzącą w Premio Evo w bardziej sportowy sposób, dzięki czemu nawet osoby szybko dojeżdżające do pracy mogą znaleźć uznanie dla tego roweru.
Rower elektryczny Pegasus 2018: Opera Evo 11 Di2 – 4.399 €
Jedną z najważniejszych atrakcji w gamie modeli Pegasus jest bez wątpienia ten rower, który oferuje więcej najnowocześniejszych technologii niż prawie jakikolwiek inny. Zacznijmy od ramy: Spawany bagażnik i wewnętrzne linki decydują o wizerunku topowego roweru trekkingowego i nadają mu współczesny charakter. Pozycja siedzenia jest dostosowana do wygodnej jazdy na długich dystansach: amortyzowany widelec i sztyca, wysoki kokpit i przyjemnie pochylone końce kierownicy, aby odciążyć ramiona i nadgarstki.
Rama Opero Evo zawiera również zasilacz: do dwóch akumulatorów, w pełni zintegrowanych z dolną rurą, można przewozić razem i przy łącznej pojemności 750 Wh, co daje niezrównany zasięg. Rower jest dostarczany z akumulatorem; wolną przestrzeń można wykorzystać jako bagażnik. Dodatkowa bateria na duże odległości jest dostępna za dopłatą 390 euro.
Akumulator zasila silnik Shimano E8000, który wyróżnia się bardzo dobrym dozowaniem - minimalne zmiany nacisku na pedał skutkują precyzyjną modulacją mocy napędu. Jest to szczególnie przydatne na śliskich nawierzchniach, a silnik został opracowany specjalnie do użytku w rowerach górskich. Moment obrotowy, który E8000 przenosi na drogę w razie potrzeby, jest odpowiednio wysoki.
Jeździec na Pegasusie otrzymuje wsparcie nie tylko podczas pedałowania, ale także podczas zmiany biegów. Przerzutki Shimano Di2 działają elektronicznie, czyli bez klasycznych cięgien Bowdena; co czyni obsługę znacznie wygodniejszą. Możliwe są również całkowicie automatyczne procesy przełączania. 11-biegowa zębatka z niezwykle dużym zakresem przełożeń sprawia, że nawet bardzo strome podjazdy nie przerażają – dzięki Opero Evo 2 DiXNUMX jesteś naprawdę przygotowany na wszystko.
Rower elektryczny Pegasus 2018: Opero Evo NuE – 3.899 €
Opero Evo czerpie technologię napędu z segmentu rowerów górskich. Środkowy silnik Shimano E8000 z unikalnym trybem Trail został specjalnie dostrojony do trudnych przejażdżek terenowych; precyzyjne dawkowanie i błyskawiczna reakcja silnika są również atrakcyjne dla kierowców turystycznych i codziennych. Jednostka oferuje wysoki moment obrotowy, który jest dobry do ruszania na światłach i stromych podjazdów.
Za pięknym wyglądem Opero - akumulator i jednostka napędowa są elegancko połączone - kryją się namacalne zalety techniczne: dwa zasobniki o pojemności 375 Wh mieszczą się w obszernej dolnej rurze. Jeśli jeździsz głównie na co dzień, możesz skorzystać z dostarczonego akumulatora i wykorzystać wolną przestrzeń do schowania pompki i osłony przeciwdeszczowej; na dłuższych dystansach zasięg z drugą baterią (dostępną jako akcesorium za 390 euro) nie stanowi już problemu.
Dzięki mocnym hamulcom hydraulicznym i precyzyjnie reagującemu widelcowi amortyzowanemu Pegasus jest wyposażony na wysokim poziomie. W NuVinci 380 zastosowano dalszy rozwój wypróbowanych i przetestowanych bezstopniowych kół zębatych w piaście, które teraz oferują jeszcze większy zakres przełożeń. Spawany bagażnik w kolorze ramy jest wizualnie bardzo udany.
Schreibe einen Kommentar