Przetestuj gamę Velo De Ville SEB 990: Producent z Münsterland oferuje wiele opcji dostosowywania za pomocą konfiguratora, dzięki czemu możesz złożyć własny rower elektryczny kawałek po kawałku. Niezależnie od tego, czy chodzi o rodzaj przerzutek, kształt kierownicy czy kolor: jeśli nie jesteś zadowolony ze standardowego asortymentu głównych dostawców, możesz tutaj kupić potrzebne komponenty.
Tam, gdzie klienci cenią indywidualność, a wyspecjalizowani sprzedawcy detaliczni lubią doradzać – tam z pomocą przychodzą firmy takie jak Velo de Ville. Tradycyjna marka, wywodząca się z hurtowni jednośladów z prawie 60-letnią historią, zna magiczne słowo, które nazywa się „pożądanymi komponentami”: gdzie duzi producenci muszą utrzymywać ogromną gamę modeli, aby zaoferować klientom największy możliwy wybór w różnych kategoriach cenowych dostawca z Münsterland polega na swoim rozbudowanym konfiguratorze. Zainteresowani mogą się wyszaleć, przemyśleć różne opcje obwodów i przyjrzeć się pakietom wyposażenia. A ponieważ oko podąża za nim, możesz oczywiście wybrać także kolor. Chociaż rower testowy jest dostępny w subtelnym kolorze „eukaliptusowej zieleni”, Velo de Ville oferuje również bardziej nietypowe opcje: co powiesz na francuską lawendę lub szkarłatną czerwień?
Indywidualizacja od kształtu kierownicy po pakiet wyposażenia
A skoro już o rowerach testowych mowa – najpierw jedna rzecz, zanim do tego przejdziemy: oczywiście indywidualnie skonfigurowany e-rower nie musi być rowerem kipiącym wyjątkowością. Raczej oferuje to, czego chce właściciel w każdym szczególe. Na przykład możesz wybierać pomiędzy różnymi kształtami kierownicy lub wybrać światło przednie ze światłami drogowymi w ramach opcjonalnego pakietu świateł – jednak reflektor o mocy 150 luksów w rowerze testowym jest już bardzo, bardzo jasny. A jeśli lubisz sport, możesz zdobądź Velo de Ville z pakietem wyposażenia „Cross” praktycznie jako niewyposażony MTB.
Velo De Ville SEB 990: Między e-trekkingiem a SUV-em
Przykładowy rower dostarczony nam przez dostawcę z Altenberge, zwany Velo de Ville SEB 990, ma wszystko. Umiejscowiony gdzieś pomiędzy trekkingiem a SUV-em, porusza się na mocno profilowanych oponach 60-calowych o szerokości 27,5 mm; Napędza go sprawdzony napęd Bosch CX. W aktualnej wersji „Smart System” sterowanie silnikiem odbywa się za pomocą pilota LED umieszczonego na uchwycie kierownicy. Bezprzewodowy wyświetlacz, który dzięki swoim rozmiarom jest łatwy do odczytania, można za dodatkową opłatą zastąpić nowocześniejszym kolorowym wyświetlaczem Bosch lub wybrać kompaktowy Purion 200 zamiast LED Remote + Display, który łączy w sobie klawiaturę i wyświetlacz na uchwycie kierownicy.
Jedenastobiegowa przerzutka jest typowa dla rowerów e-trekkingowych; Z przodu zastosowano widelec z pneumatyczną amortyzacją, który pracuje znacznie czulej niż standardowy widelec ze stalową sprężyną. Pozycja siedząca jest bardziej wyprostowana, chociaż możesz wybrać inne wsporniki, jeśli chcesz siedzieć bardziej sportowo (lub przesunąć regulowany mostek w dół). Solidny tylny bagażnik tylko czeka, aby pomieścić boczne sakwy; Jest też klapka sprężynowa, dzięki której można łatwo coś na niej zacisnąć.
Wszystkie te części (a nawet więcej, takie jak blokada pierścieniowa) znajdują się na starannie wykonanej ramie, która przyciąga uwagę kablami ułożonymi wewnątrz osłony mostka i udanymi detalami. Obejmuje to zabezpieczenie silnika w tym samym kolorze co rama, a także praktyczną obrotową osłonę gniazda ładowania. Każdy, kto będzie chciał wyjąć akumulator o mocy 750 W, będzie mile zaskoczony: akumulator można bardzo łatwo wyjąć dzięki tekstylnemu uchwytowi do przenoszenia.
Niezawodne zachowanie podczas jazdy
Zaletą indywidualnie skonfigurowanego roweru jest to, że unika się (nieprzyjemnych) niespodzianek. Jeśli chodzi o właściwości jezdne Velo de Ville, to również nie istnieje: Boscha CX pcha jak zwykle, a dzięki łatwemu sterowaniu i bezpiecznej stabilności na prostych przy dużych prędkościach seria SEB 990 jest niezawodnym partnerem na wycieczkach i w życiu codziennym.
W porównaniu do podobnie wyposażonych standardowych modeli głównych producentów, indywidualny Velo de Ville wcale nie jest droższy. Ale jest całkowicie wolny od kompromisów, na które czasami trzeba iść w przypadku standardowych rowerów elektrycznych. I choćby z tego powodu warto zatrzymać się u jednego z licznych specjalistycznych dealerów oferujących Velo de Ville i zacząć od konfiguracji. Oczywiście możesz to zrobić także w domu, na swoim komputerze.