BBB Spark 2.0 w teście: Przyjrzeliśmy się bliżej lekkiej i kompaktowej lampce tylnej LED firmy BBB. Tutaj pokazujemy nasze wrażenia z testu.
Na pierwszy rzut oka bardzo mały i kompaktowy kształt BBB Spark 2.0 robi wrażenie. Bardzo niska waga poniżej 23 gramów oznacza również, że jest łatwy w użyciu, a tylne światło jest bardzo wysokiej jakości. Dzięki czterem różnym trybom z trybem lampy błyskowej tylne światło może być wykorzystywane na różne sposoby, ale niestety nie jest już zgodne z normą StVZO. Tryb pamięci zapewnia dodatkową wygodę podczas postojów lub częstego użytkowania; światło hamowania nie jest zintegrowane.
Fakty i liczby
waga z uchwytem | 22,40 gramów |
Czas świecenia maks. | 10 Stunden |
Czas świecenia min. | 3 Stunden |
Widoczność strony | Stopień 180 |
Jasność maks. | 20 Lumen |
Zatwierdzono StVZO | nie |
stop | nie |
czas ładowania | 1:45 godzin |
Cena detaliczna | 24,95 Euro |
Nasze wrażenie testowe BBB Spark 2.0
pakowanie i montaż
BBB Spark 2.0 jest dostępny w kartonowym opakowaniu całkowicie pozbawionym plastiku; Po prostu uważamy, że jest trochę duży jak na małą lampę. Montaż tylnego światła był bardzo łatwy i intuicyjny. Dzięki dołączonej gumce tylne światło można łatwo dopasować do dowolnej sztycy podsiodłowej w kilku etapach. Z tyłu Spark 2.0 znajduje się również gumowa podkładka, która chroni sztycę przed zarysowaniami i sprawia, że chwyt jest jeszcze pewniejszy.
Działanie i żywotność baterii
Dzięki przyciskowi włączania/wyłączania BBB Spark 2.0 jest bardzo łatwy i intuicyjny w obsłudze; Długie naciśnięcie przycisku powoduje włączenie i ponowne wyłączenie światła tylnego. Krótkim naciśnięciem możesz przełączać się pomiędzy czterema różnymi trybami. Oprócz dwóch normalnych trybów, wysokiego (10 lumenów) i niskiego (3 lumenów), możesz także zmienić tryb lampy błyskowej (3 lumeny) i światła dziennego (20 lumenów). Zaletą BBB Saves 2.0 jest tryb pamięci, w którym lampa po wyłączeniu przełącza się z powrotem do trybu, w którym została wyłączona.
Żywotność baterii różni się wówczas w zależności od wybranego trybu i wynosi od trzech godzin w trybie światła ciągłego do 28 godzin w trybie lampy błyskowej. Wskaźnik LED świeci się stale, gdy poziom naładowania baterii spadnie poniżej 30 procent. Tylne światło LED jest ponownie w pełni naładowane po 1:45 godzinach za pomocą dołączonego kabla micro USB. Podczas ładowania wskaźnik LED zapala się ponownie, a następnie gaśnie, gdy poziom naładowania akumulatora osiągnie 100 procent.
BBB Spark 2.0 to jedna z najlżejszych lamp tylnych LED – waży 22,4 grama i jest bardzo mała dzięki swojemu kompaktowemu kształtowi. Widoczność boczna wynosząca 180 stopni mieści się w normalnym zakresie naszego pola testowego. Za uczciwą cenę 24,95 euro otrzymujesz wysokiej jakości światło tylne, które robi szczególne wrażenie ze względu na niewielką wagę i małe wymiary.
Co jest dozwolone, co się liczy?: Tylne światła akumulatorowe
Tylne światła zasilane akumulatorowo: jeśli chodzi o oświetlenie, rowerzyści korzystają dziś z nieskomplikowanych zasad i wysokiej jakości technologii. Jednak nie zaszkodzi wiedzieć, czego wymaga StVZO – oto krótki przegląd. Na nowej wersji przepisów prawnych dotyczących oświetlenia rowerowego, wprowadzonej w czerwcu 2017 r., szczególnie skorzystali rowerzyści: zniesiono obowiązek posiadania świateł zasilanych bateryjnie; Obecnie z rowerów można korzystać jedynie „w […]
Schreibe einen Kommentar