Knog Plus Rear w teście: Bardzo szczegółowo przyjrzeliśmy się lekkiemu tylnemu światłu LED australijskiego producenta Knog i przedstawiliśmy tutaj nasze wrażenia z testów.
Zgodne z StVZO tylne światło firmy Knog koncentruje się szczególnie na lekkości i prostocie i dobrze się z nimi sprawdza. Podłużny kształt tworzy wyraźnie widoczny stożek światła. Jeśli więc szukasz lekkiej, prostej i niedrogiej lampy tylnej, to dobrze trafiłeś. Pokażemy teraz, jak tylne światło Knog Plus wypadło w naszym teście.
Fakty i liczby
waga z uchwytem | 21,25 gramów |
Czas świecenia maks. | 3,5 Stunden |
Czas świecenia min. | 2 Stunden |
Widoczność strony | Stopień 180 |
Jasność maks. | 20 Lumen |
Zatwierdzono StVZO | Ja |
stop | nie |
czas ładowania | 2-3 godzin |
Cena detaliczna | 19,99 Euro |
Nasze wrażenia z testu Tył Knog Plus
pakowanie i montaż
Podobnie jak sama lampa tylna, również opakowanie jest bardzo lekkie i małe oraz wykonane w całości z tektury pochodzącej z recyklingu - za to pełna ocena! Montaż jest bardzo łatwy i intuicyjny dzięki gumowemu pierścieniowi.Oprócz montażu na sztycy, tylne światło Knog Plus można również przypiąć do ubrania, kasku lub plecaka. Tylna lampka jest mocno przymocowana do sztycy za pomocą gumowego pierścienia, jednak bardziej precyzyjna regulacja nie jest możliwa ze względu na brak gradacji, jak w przypadku innych lamp w naszym teście. Brakuje też gumowej podkładki umożliwiającej lepsze mocowanie na sztycy. Uważamy, że to bardzo sprytny pomysł, aby lampę można odłączyć od uchwytu za pomocą magnesu, dzięki czemu nie trzeba jej ponownie montować po naładowaniu.
Działanie i żywotność baterii
Wersja Knog Plus Rear zgodna z StVZO ma dwa tryby: wysoki (20 lumenów) i niski (11 lumenów). Obsługa jest bardzo prosta za pomocą jedynego przycisku włączania/wyłączania, chociaż płynnie działający przycisk jest nieco mały. W trybie wysokim żywotność baterii wynosi dwie godziny, a w trybie niskim do 3:30 godzin. Jest to w zupełności wystarczające do codziennych dojazdów do pracy, ale może nie wystarczyć na dłuższe wycieczki. Podczas ładowania akumulatora pojawia się szczególna funkcja: Knog Plus Rear pasuje bezpośrednio do portu USB i można go w ten sposób ładować. Dodatkowy kabel nie jest konieczny, dzięki czemu idealnie nadaje się do szybkiego ładowania w domu lub w biurze.
Ważący 21,25 gramów łącznie z uchwytem, Knog Plus Rear jest najlżejszym dostępnym światłem tylnym nasza seria testowa. Widoczność boczna jest dobra w zakresie 180 stopni. Cena jest całkowicie uzasadniona i wynosi 19,99 euro i sprawia, że tylne światło jest jeszcze bardziej atrakcyjne. Dzięki różnym opcjom montażu i prostej opcji bezpośredniego ładowania, lampa tylna idealnie sprawdzi się podczas dojazdów do pracy i krótkich wycieczek rowerowych.
Co jest dozwolone, co się liczy?: Tylne światła akumulatorowe
Tylne światła zasilane akumulatorowo: jeśli chodzi o oświetlenie, rowerzyści korzystają dziś z nieskomplikowanych zasad i wysokiej jakości technologii. Jednak nie zaszkodzi wiedzieć, czego wymaga StVZO – oto krótki przegląd. Na nowej wersji przepisów prawnych dotyczących oświetlenia rowerowego, wprowadzonej w czerwcu 2017 r., szczególnie skorzystali rowerzyści: zniesiono obowiązek posiadania świateł zasilanych bateryjnie; Obecnie z rowerów można korzystać jedynie „w […]
Schreibe einen Kommentar