Nowości produktowe / eMTB: Centurion No Pogo SL Szwabijczycy prezentują swój pierwszy lekki eMTB. Wyposażony w silnik Bosch SX i ramę o masie 2,5 kg, waży niecałe 19 kg, a dzięki skokowi zawieszenia 150 mm i nowoczesnej geometrii jest prawdziwym all-mountain dla sportowych rowerzystów górskich.
Lekki, cichy i sportowy – to cechy charakteryzujące nowego Centuriona No Pogo SL. Lekki eMTB oferuje sprawdzone, szczegółowe rozwiązania od Szwabów z Centurion i łączy je z silnikiem Bosch SX w szczególnie lekkim pakiecie ogólnym. Ważący poniżej 19 kg (waga pomalowanej/zmontowanej ramy 2.500 g) jest jednym z najlżejszych e-MTB z nowym napędem Bosch, jakie zostały dotychczas wprowadzone.
Koła Mullet i nowoczesna geometria
Całkowicie nowo opracowana rama z włókna węglowego zachwyca nowoczesnym językiem projektowania i elegancką integracją stosunkowo dużego silnika Bosch Performance SX z momentem obrotowym 55 Nm. Mocny, a jednocześnie lekki zestaw napędowy z akumulatorem 400 Wh jest przeznaczony dla sportowców uprawiających sporty all-mountain. Ze skokiem 150 mm z przodu i 145 mm z tyłu, a także konfiguracją barweny (29″/27.5″), nowy Centurion No Pogo SL jest całkiem nowoczesny i powinien zapewniać dobrą równowagę pomiędzy podjazdami i zjazdami oraz pomiędzy komfortem i sportowy charakter.
Możliwość jednoczesnego przedłużania zasięgu i butelki
Na dłuższe dni w siodle rower oferuje miejsce na uchwyt na butelkę i opcjonalny przedłużacz Bosch Power More 250, który można zamocować jeden za drugim w trójkącie ramy. Daje to całkowitą pojemność akumulatora 650 Wh i należy być dobrze przygotowanym na cały dzień w siodle.
Wizualnie udana rama jest wyposażona w 4-wahaczowy tylny trójkąt o wartości zabezpieczenia przed podniesieniem wynoszącej ponad 100%, niezależnie od biegu. Krótki tylny trójkąt i tylne koło 27.5″ zapewniają większą zwinność i lepszą krzywiznę uniesienia koła.
Minimalistyczny wygląd i piękne detale
Bezpośrednie wewnętrzne prowadzenie kabli przez główkę ramy i zintegrowana osłona zestawu słuchawkowego robią wrażenie wizualnie. Często wkrętaki mogą się na to nie zgodzić, ale przynajmniej trzonek można wymienić bez otwierania przewodów. Aby uniknąć grzechotania na nierównym terenie, wszystkie kable mają własny kanał w dolnej rurze.
Dzięki krótkiej rurze podsiodłowej No Pogo SL oferuje pierwszorzędną głębokość wsunięcia sztyc Vario. Dzięki maksymalnej możliwości chowania można zastosować sztyce o długim skoku, aby zapewnić optymalną zwrotność na technicznych i zablokowanych trasach. Wskaźnik SAG pomiędzy wspornikiem siodełka a wahaczem sprawia, że optymalne dostrojenie jest łatwe i wydajne. Za pomocą oznaczeń można wygodnie określić wartość SAG w pozycji siedzącej i przeprowadzić indywidualną konfigurację w celu uzyskania optymalnej równowagi pomiędzy czułością i wsparciem.
Sportowa geometria
Wymiary nowego roweru eMTB Centurion Light są nowoczesne i sportowe. Biorąc pod uwagę orientację all-mountain, kąt skrętu jest nieco większy niż dzisiejsze standardy, podobnie jak rama główna, która nie jest zbyt długa. Krótka rura podsiodłowa i duży kąt siedziska są ładne, co powinno zapewnić centralną i dobrze wyważoną pozycję siedzącą.
S | M | L | XL | |
---|---|---|---|---|
rura podsiodłowa (w mm) | 400 | 420 | 445 | 460 |
Zasięg (mm) | 430 | 450 | 475 | 500 |
Stosy (mm) | 616 | 625 | 639 | 652 |
Kąt skrętu (w °) | 65.5 | 65.5 | 65.5 | 65.5 |
Kąt siedziska (w °) | 76.5 | 76.5 | 76.5 | 76.5 |
główka ramy (w mm) | 100 | 110 | 125 | 140 |
Spadek BB (mm) | 30 | 30 | 30 | 30 |
tylne widełki (w mm) | 445 | 445 | 445 | 445 |
Rozstaw osi (w mm) | 1186 | 1209 | 1241 | 1272 |
Warianty wyposażenia, waga i cena
W momencie premiery Centurion No Pogo SL będzie dostępny w dwóch wariantach wyposażenia, począwszy od 7.999 euro. Obydwa mają wspólny układ napędowy i lekką ramę z włókna węglowego, różnią się jedynie zamontowanymi komponentami. Podczas gdy topowy model R8000 jest wyposażony w zawieszenie Fox Factory i bezprzewodową grupę przerzutek Sram AXS, R6000 ma zawieszenie Select+ firmy RockShox i mechaniczną grupę przerzutek Shimano XT. Pod względem masy oba warianty różnią się jedynie 200 g (18,5 vs. 18,7 kg). Ekscytujące: Centurion dostarcza No Pogo SL w standardzie z lekkimi rurkami Schwalbe Aerothan.
Centurion No Pogo SL R8000i
Napęd: Bosch Performance SX
Akku: Bosch CompactTube 400
Widelec: Fabryczny uchwyt Fox 36
Niemy: Fabryka Fox Float DPS
Okrążenie: Przekładnia Sram X0 Eagle
Hamulec: Sram Code Stealth Ultimate 200/200mm
wirniki: DT Swiss HX1501
Waga: kg 18,5
Cena: € 9.999
Centurion No Pogo SL R6000i
Napęd: Bosch Performance SX
Akku: Bosch CompactTube 400
Widelec: RockShox Lyrik Wybierz+
Niemy: RockShox Deluxe Select+
Okrążenie: ShimanoXT
Hamulec: Shimano XT M8120 203/203mm
wirniki: DT Swiss HX1700
Waga: kg 18,7
Cena: € 7.999
Schreibe einen Kommentar