Innowacje w Specialized Turbo Creo 2
Nowy silnik Specialized Turbo SL 1.2
Zwiększona wydajność systemu pozwala na zastosowanie mniejszych, lżejszych akumulatorów o tym samym zasięgu. Osiągnięto to poprzez optymalizację przenoszenia mocy przy około 90 obrotach pedału na minutę. Ma to na celu zapewnienie szczególnie naturalnych wrażeń z jazdy. Dzięki nowej aplikacji układ napędowy można indywidualnie dostosować i dostroić w zależności od preferencji.
Rama i geometria na każdy teren
Oprócz napędu jednym z najważniejszych elementów jest oczywiście rama wraz ze swoją geometrią. Tutaj także Specialized wykonał wiele majsterkowania i majsterkowania, aby móc zaprezentować taki wynik. Wszystko zaczęło się od Fact 11r Carbon i nowej geometrii, która miała być idealna na relaksujące jednodniowe wycieczki, ale także dzikie przygody na szutrze i wszystko pomiędzy. W porównaniu do swojego poprzednika, rower ma dłuższy stos, bardziej płaski kąt główki ramy, głębszy suport, krótszy mostek i szersze opony. Oznacza to, że rower powinien pozostać przyjemnie stabilny nawet na nierównym terenie i wspierać rowerzystę w każdej sytuacji.
W nowym Specialized Turbo Creo 2 zaplanowano także liczne punkty mocowania przednich i tylnych bagażników oraz pojazdów typu lowrider. Ponadto można zamontować błotniki do opon o temperaturze do 47°C, aby zapewnić większą przydatność na co dzień.
Większy komfort dzięki prześwitowi na opony i systemowi Future Shock 3.0
Opony nadal mogą mieć znaczący wpływ na charakter roweru, mimo wszelkich nowinek technicznych nie chciały się ograniczać i oferować szeroką gamę opcji dostosowanych do indywidualnych potrzeb. Przy prześwicie opon sięgającym 2,2 cala, Turbo Creo 2 prawie nic nie stoi na przeszkodzie.
Aby jeszcze bardziej zwiększyć komfort i wszechstronne możliwości nowego Creos, modele zostały wyposażone w nowy system Future Shock 3.0. Delikatny skok amortyzatora hydraulicznego na kierownicy wynoszący 20 mm zmniejsza wstrząsy o ponad 53%, co oznacza płynniejszą i szybszą jazdę, a podczas długich wycieczek może być na wagę złota.
Wszystkie modele S-Works i Expert są fabrycznie wyposażone w amortyzator Future Shock 3.3, który umożliwia regulację sprężyny bezpośrednio na rowerze i bez użycia narzędzi. Modele Comp są wyposażone w system Future Shock 3.2, który można regulować przy nieco większym wysiłku i zawsze zapewnia takie samo zawieszenie podczas jazdy. Fabrycznie zamontowana opuszczana sztyca podsiodłowa uzupełnia wysoki komfort nowych modeli Specialized Turbo Creo 2.
Specialized Turbo Creo 2 – Przegląd modeli

Schreibe einen Kommentar