Nowości produktowe: Niemiecki producent Cube przedstawia nową serię e-gravelowych rowerów Cube Nuroad Hybrid dla poszukiwaczy przygód. Wyposażona w lekki układ napędowy Bosch SX i elastyczne komponenty, nowa seria oferuje przygodę dla każdego.
Kiedy kończy się asfalt, przygoda tak naprawdę zaczyna się z nową Cube Nuroad Hybrid. Ten e-rower sprzyja pragnieniu odkryć i zachęca do wykorzystania własnej ciekawości. Rama Nuroad Hybrid, wykonana z węgla C:62 firmy CUBE, jest elegancka i minimalistyczna. Dzięki całkowitej masie widelca i ramy wynoszącej niecałe 2 kg ten rower elektryczny jest nie tylko lekki, ale także wyposażony w wiele praktycznych detali ułatwiających podróżowanie. Duży prześwit na opony wynoszący 50 mm zapewnia większą przyczepność i komfort jazdy, nawet z zamontowanymi błotnikami. Bagaż można przechowywać na częściowo zintegrowanym bagażniku, który jest już dołączony do modeli FE.
Dodatkowo bagażnik Low Rider zamontowany na widelcu w całości z włókna węglowego może przewieźć aż 10 kg. Nośność można opcjonalnie zwiększyć za pomocą klatek bocznych kwasowych lub torby na kierownicę. Oś przelotowa Boost w tylnym trójkącie zapewnia bezpieczne prowadzenie, a wieszak na przerzutkę UDH zapewnia elastyczność. Przejrzystą estetykę ramy uzupełniają wewnętrznie poprowadzone kable w sterach i zintegrowany zacisk siodełka. Inne funkcje obejmują płaski uchwyt do montażu na stojaku dla osób dojeżdżających do pracy oraz prowadnicę łańcucha montowaną bezpośrednio, która zapewnia stałą możliwość zmiany przełożeń.
System Bosch SX jest płynnie zintegrowany z wąską konstrukcją ramy Nuroad Hybrid. Ta lekka technologia napędu oferuje moc do 600 watów, zmniejszoną masę, moment obrotowy do 55 Nm i opór pedałowania zmniejszony o 50%, co zapewnia bardziej naturalne wrażenia z jazdy. Zintegrowany akumulator 400 Wh można rozszerzyć o 250 Wh za pomocą adaptera PowerMore, a kontroler jest starannie zintegrowany z górną rurą i jest łatwo dostępny.
Przegląd modeli Cube Nuroad Hybrid
Seria obejmuje pięć różnych modeli. Trzy modele zachwycają przejrzystym wyglądem i możliwością indywidualnej regulacji, natomiast dwa warianty FE są już wyposażone w błotniki, bagażnik, stojak i system oświetlenia.
Cube Nuroad Hybrid C:62 SLT 400X ucieleśnia przygodę w najczystszej formie. Koła z włókna węglowego Newmen Advanced SL XR25 uzupełniają wąską ramę z włókna węglowego i zapewniają niską wagę i wytrzymałość wymaganą do eksploracji dróg poza utwardzonymi nawierzchniami. Przekładnia XX SL Eagle firmy Sram zapewnia precyzyjną i szybką zmianę przełożeń, która czerpie energię bezpośrednio z akumulatora roweru. Jak każda hybryda Nuroad, ten model jest gotowy na PowerMore i można go rozbudować o 250 Wh.
Nuroad Hybrid C:62 SLX 400X i jego w pełni wyposażona wersja, Nuroad Hybrid C:62 SLX FE 400X, oferują ultraprecyzyjną zmianę przełożeń dzięki elektronicznej przekładni Sram GX Eagle. Również tutaj obwód zasilany jest bezpośrednio z akumulatora 400 Wh, więc nie jest potrzebny dodatkowy akumulator. Solidny Newmen Evolution SL firmy Schwalbe
Modele Nuroad Hybrid C:62 Race 400X i Nuroad Hybrid C:62 Race FE 400X są wyposażone w solidne przerzutki Shimano GRX 1×12. Nuroad Hybrid C:62 Race FE 400X posiada również praktyczne akcesoria do codziennych dojazdów do pracy lub weekendowych wycieczek z bagażem. Nic nie stoi na przeszkodzie, aby przeżyć niezapomniane szutrowe przygody w weekend lub po pracy.
Cube Nuroad Hybrid w teście
Udało nam się otrzymać rower testowy w samą porę przed premierą i już nie możemy się doczekać pierwszych przejażdżek. Szczegółowy raport z jazdy pojawi się tutaj wkrótce.
Schreibe einen Kommentar