Test / E-Bike: Bulls Iconic EVO TR 1: W roku modelowym 2023 firma Bulls w pełni unowocześnia ten wszechstronny rower, wprowadzając nowy wyświetlacz i trzy opcje baterii. To wystarczający powód, aby jeszcze raz przyjrzeć się wyrafinowanemu, niezwykle wygodnemu i sportowemu motorowerowi.
Codzienne pełni istnieją już od dłuższego czasu; Oczywiście gatunek ten nabrał rozpędu dopiero od czasu pojawienia się rowerów elektrycznych. Przed erą wspomagania elektrycznego motocykle komfortowe musiały mierzyć się z różnymi sprzecznymi celami: nie powinny być zbyt ciężkie, nie powinny mieć wystarczającego skoku sprężyny, ale nie powinno to wpływać na przenoszenie mocy, tj. wpływ napędu na tył w szczególności należało uniknąć zawieszenia. A wszystko to musiało być wykonane w konkurencyjnej cenie, co sprawiło, że po kilku latach tylko kilku producentów premium oferowało rowery z pełnym zawieszeniem do codziennego użytku.
W międzyczasie sytuacja jednak zasadniczo się zmieniła, bo dzięki napędowi elektrycznemu wady codziennego użytku w pełni się skończyły. Ponieważ rowery elektryczne i tak są cięższe, dodatkowy ciężar zawieszenia jest znikomy; Przy 250 watach mocy ciągłej i kilkuset watach mocy szczytowej nie ma znaczenia, czy odrobina napędu zostanie utracona z powodu niepożądanego ugięcia. Wpływy jazdy podczas pedałowania z siodełka również nie mają już znaczenia, bo po co wysiadać z siodełka na e-rowerze?
Bulls Iconic EVO TR 1: prawie idealny
Pozostały tylko masy resorowane i nieresorowane: w idealnym świecie bagażnik byłby przymocowany do ramy, a nie do tylnego wahacza - w tym drugim przypadku ciężar ładunku wpływa na reakcję bagażnika. zawieszenie. i to jedyne, co można napisać w specyfikacji Bulls Iconic EVO; w przeciwnym razie trekking w pełni można nazwać w dużej mierze perfekcyjny. Na rok modelowy 2023 jest tylko jedna aktualizacja układu napędowego, wszystko inne pozostało bez zmian.
Na szczęście Bulls nie zmienił niczego w ramach. Iconic nadal ma 120 mm skoku, zapewniane przez czułe zawieszenie pneumatyczne, które można indywidualnie regulować. Bulls kompensuje nieco wyższą wysokość suportu ramy z pełnym zawieszeniem za pomocą sztycy regulowanej, która ułatwia wsiadanie i zsiadanie. Pozycja siedząca jest przyjemnie wyprostowana, a mostek o regulowanym kącie pozostawia miejsce na manewry w pozycji na kierownicy.
Bosch Smart System teraz z trzema wariantami akumulatorów
Bulls Iconic był już wyposażony w system Bosch Smart System w zeszłym roku, a teraz korzysta z ulepszeń, które producent napędu wprowadził do swojego konia pociągowego. Oprócz nowego akumulatora o pojemności 750 Wh dostępne są również warianty o pojemności 500 lub 625 Wh, co oznacza wystarczająco duży zasięg w znacznie niższej cenie, w zależności od obszaru zastosowania. Ponadto Iconic jest teraz wyposażony w Intuvia 100: nowy wyświetlacz zastępuje dobrze znaną Intuvię; podczas gdy obszar wyświetlania pozostał ten sam rozmiar, obudowa jest znacznie mniejsza i wyjątkowo płaska. Przyciski zostały pominięte, ponieważ Smart System jest sterowany wyłącznie za pomocą bloku przycisków na kierownicy o nazwie „LED Remote”; Nowy wyświetlacz jest również bezprzewodowy i połączony z pilotem LED przez Bluetooth.
Żadnych błędów sprzętu
Pozostałe wyposażenie może spokojnie pozostać bez zmian, bo tu nie ma co poprawiać. Dziesięciobiegowa zmiana biegów z kasetą 11-46 jest wystarczająco szeroka, ponieważ Bosch CX z momentem obrotowym 85 Nm nie zatrzymuje się pod górę - super łatwe biegi górskie nie są konieczne. Czterotłoczkowy układ hamulcowy jest wyjątkowo stabilny, a reflektory o natężeniu 100 luksów są niezwykle jasne. Oznacza to, że Iconic jest doskonale wyposażony pod każdym względem - potężny wszechstronny pojazd, który czerpie maksymalny komfort i bezpieczeństwo jazdy z pełnego zawieszenia, przy czym to ostatnie jest szczególnie istotne podczas jazdy w terenie. Tutaj, podobnie jak na szosie, rower korzysta również ze zwinnych 27,5-calowych kół i opon o dużej objętości, które są odpowiednio wyprofilowane do nieutwardzonych tras. Detale, takie jak aluminiowe błotniki, emanują solidnością. E-Fully nie może być tylko lekkim sprzętem do codziennego użytku, ale dziś nie stanowi to już konfliktu celów.
Schreibe einen Kommentar