Nowości produktowe: Z Jeepem, kolejnym niezwykle znanym producentem ze świata czterech kół, który niedawno wystartował w dziedzinie rowerów elektrycznych. Już w pierwszym roku dostępnych jest wiele modeli z różnych kategorii - od e-MTB po miejskie cruisery. Ciekawostka: W przeciwieństwie do innych marek z branży motoryzacyjnej, Jeep stawia na niską cenę i solidne podzespoły.
E-MTB Jeepa
Prawie żadna inna marka nie kojarzy się z zabawą w terenie tak wyraźnie, jak Jeep. Nic więc dziwnego, że oferta e-rowerów Jeepa obejmuje również dwa e-rowery górskie przeznaczone na wycieczki terenowe. Oba modele to hardtaile bez tylnego zawieszenia, więc powinieneś czuć się nieco bardziej komfortowo na szlaku. Jednak rowery i tak nie są przeznaczone do jazdy na pełnym gazie - raczej do przyjemnych wycieczek e-rowerem, na których nie chcesz być zatrzymany przez kilka korzeni.
Rowery E-MTB Jeepa są oparte na smukłej aluminiowej ramie, której dolna rura mieści akumulator 374 Wh, który można również wyjąć w celu naładowania. Kompaktowy silnik piasty z tyłu dostarcza maksymalnie 40 Nm i pozostaje przyjemnie cichy. Dzięki amortyzowanemu widelcowi zyskujesz również duży komfort, w przypadku MHFR możesz nawet spodziewać się szerokich opon grubych, które zapewniają jeszcze lepszą przyczepność i pochłaniają wstrząsy. Wybór komponentów jest adekwatny do ceny i ogólnie dość prosty: przerzutka Shimano Altus spotyka się z mechanicznymi hamulcami tarczowymi, które jednak wiedzą, jak odpowiednio wyhamować, gdy prędkość jest regulowana.
Jeepa MHFR 7100
Silnik: Silnik piasty Xiongda, 40 Nm
Akku: 374 Wh, zintegrowany i wyjmowany
rozmiar koła: 26 x 4 ″
Okrążenie: Shimano Altus 7-biegowy
hamulce: Mechaniczne hamulce tarczowe
Waga: 23,5 kg
Maksymalna dopuszczalna waga: 130 kg
Cena: € 2.399
Jeepa MHR7000
Silnik: Silnik piasty Xiongda, 40 Nm
Akku: 374 Wh, zintegrowany i wyjmowany
rozmiar koła: 27,5 x 2,8 ″
Okrążenie: Shimano Altus 8-biegowy
hamulce: Mechaniczne hamulce tarczowe
Waga: 23,5 kg
Maksymalna dopuszczalna waga: 130 kg
Cena: € 1.999
Trekkingowe rowery elektryczne Jeepa
Jeep ma również w swojej ofercie dwa e-rowery trekkingowe dla miłośników wycieczek rekreacyjnych i zwykłych rowerzystów. Różnią się przede wszystkim kształtem ramy: podczas gdy Jeep TMR 7000 opiera się na klasycznej ramie diamentowej, TLR 7000 ma niższy próg. Połączenie cicho toczących się 28-calowych opon i amortyzowanego widelca obiecuje wystarczający komfort na szutrze i płynną jazdę na asfalcie. Również tutaj silnik zapewnia cichy moment obrotowy 40 Nm, a akumulator 374 Wh można wyjąć. Jesteś dobrze wyposażony do codziennego życia dzięki błotnikom, bagażnikowi i systemowi oświetlenia. Nawet regulowany mostek jest zawarty w standardzie.
Jeepa TMR 7000
Silnik: Silnik piasty Xiongda, 40 Nm
Akku: 374 Wh, zintegrowany i wyjmowany
rozmiar koła: 28 x 1,75 ″
Okrążenie: Shimano Tourney 8-biegowa
hamulce: Mechaniczne hamulce tarczowe
Waga: 23,5 kg
Maksymalna dopuszczalna waga: 130 kg
Cena: € 1.999
Jeepa TLR7000
Silnik: Silnik piasty Xiongda, 40 Nm
Akku: 374 Wh, zintegrowany i wyjmowany
rozmiar koła: 28 x 1,75 ″
Okrążenie: Shimano Tourney 8-biegowa
hamulce: Mechaniczne hamulce tarczowe
Waga: 23 kg
Maksymalna dopuszczalna waga: 130 kg
Cena: € 1.999
Składane e-rowery Jeepa
Składane rowery elektryczne to wciąż nisza - nie jest to zaskakujące: nawet jeśli zmniejszysz o połowę wymiary przez złożenie, waga pozostanie taka sama. Z pewnością nie chcesz z nim lekko podskakiwać po schodach. Nawet Jeep nie jest w stanie obalić praw fizyki, ale wciąż istnieją ekscytujące obszary zastosowań takich zmiennych e-rowerów. Dzięki małym 20-calowym kołom można je bezpłatnie przewozić w większości środków transportu publicznego. Ogromną popularnością wśród kamperów cieszą się składane e-rowery, wszak zajmują niewiele miejsca w mobile home czy przyczepie kempingowej i są idealnym środkiem transportu podczas urlopu.
Ale Jeep nie byłby Jeepem, gdyby składane rowery elektryczne nie miały dobrej dawki możliwości terenowych. Wszystkie modele są wyposażone w amortyzowane widelce i grube opony o średnicy od 3 do 4 cali. Silnik 40 Nm wystarcza na większość tras i pozostaje praktycznie niewidoczny nawet w małych kołach. Istnieją różnice w pojemności baterii, która waha się od 280 Wh do 378 Wh w zależności od modelu - tutaj należy zdecydować w zależności od obszaru zastosowania.
Silnik: Silnik piasty Xiongda, 40 Nm
Akku: 374 Wh, zintegrowany i wyjmowany
rozmiar koła: 20 x 3,0 ″
Okrążenie: Shimano Tourney 7-biegowa
hamulce: Mechaniczne hamulce tarczowe
Waga: 34 kg
Maksymalna dopuszczalna waga: 130 kg
Cena: € 2.399
Silnik: Silnik piasty Xiongda, 40 Nm
Akku: 378 Wh, zintegrowany i wyjmowany
rozmiar koła: 20 x 4,0 ″
Okrążenie: Shimano Tourney 7-biegowa
hamulce: Mechaniczne hamulce tarczowe
Waga: 34 kg
Maksymalna dopuszczalna waga: 130 kg
Cena: € 2.199
Silnik: Silnik piasty Xiongda, 40 Nm
Akku: 280 Wh, zintegrowany
rozmiar koła: 20 x 3,0 ″
Okrążenie: Shimano Tourney 7-biegowa
hamulce: Mechaniczne hamulce tarczowe
Waga: 34 kg
Maksymalna dopuszczalna waga: 130 kg
Cena: € 1.999
Rower elektryczny Jeep dla nastolatków
Początkowo postrzegane krytycznie, rowery elektryczne dla dzieci i młodzieży stają się coraz bardziej popularne. Nie jest to zaskakujące, ponieważ rodzinne wycieczki są możliwe w każdej konstelacji - niezależnie od tego, czy rodzice są w drodze ze wsparciem motorycznym, czy bez, potomstwo nadal może nadążyć. TR 7002 to atrakcyjny cenowo i wszechstronny E-MTB z 24-calowymi kołami i silnikiem w piaście znanym z innych rowerów. Bateria jest nieco mniejsza i ma 280 Wh, ale waga jest przyjemnie niska i wynosi 21,5 kg.
Jeepa TR7002
Silnik: Silnik piasty Xiongda, 40 Nm
Akku: 280 Wh, zintegrowany i wyjmowany
rozmiar koła: 24 x 2,35 ″
Okrążenie: Shimano Tourney 7-biegowa
hamulce: Mechaniczne hamulce tarczowe
Waga: 21,5 kg
Cena: € 2.199
Rower elektryczny Jeep cruiser
Stylowy w podróży: Jeep ma w tym sezonie również dwa klasyczne miejskie krążowniki w swoim portfolio e-rowerów. Jedyną różnicą pomiędzy tymi dwoma modelami jest kolor oprawek – zielony lub niebieski. W przeciwnym razie w obu przypadkach otrzymujesz ten sam układ napędowy, co inne e-rowery Jeepa z silnikiem w piaście 40 Nm i zintegrowanym akumulatorem o pojemności 374 Wh. Dzięki superszerokim oponom możesz liczyć na przyzwoity poziom komfortu pomimo braku amortyzowanego widelca, nawet na szutrze lub złych ścieżkach rowerowych.
Jeepa CR7004
Silnik: Silnik piasty Xiongda, 40 Nm
Akku: 374 Wh, zintegrowany
rozmiar koła: 26 x 4,0 ″
Okrążenie: Shimano Tourney 7-biegowa
hamulce: Mechaniczne hamulce tarczowe
Waga: 30 kg
Maksymalna dopuszczalna waga: 150 kg
Cena: € 2.899
Jeepa CR7005
Silnik: Silnik piasty Xiongda, 40 Nm
Akku: 374 Wh, zintegrowany
rozmiar koła: 26 x 4,0 ″
Okrążenie: Shimano Tourney 7-biegowa
hamulce: Mechaniczne hamulce tarczowe
Waga: 30 kg
Maksymalna dopuszczalna waga: 150 kg
Cena: € 2.899
Schreibe einen Kommentar