Nowości produktowe / E-Bike: Flyer Uproc EVO:X to dalszy rozwój Uproc 6 i jest skierowany do ambitnych e-rowerów. Ogromny skok zawieszenia i dostosowana geometria wymagają ekstremalnego użytkowania. Mogliśmy już wypróbować E-Enduro. Tutaj znajdziesz wszystkie informacje o nowym rowerze.
Ulotka Uproc EVO:X – Enduro (R)Ewolucja?
Większy skok zawieszenia, większy kąt, więcej radości z jazdy - tak można krótko opisać nowy Flyer Uproc EVO:X. Dzięki 170 mm z przodu i 165 mm z tyłu e-rower stał się bardziej absorbujący niż jego poprzednik. Aby jeszcze bardziej zwiększyć wydajność podjazdów i zjazdów, Flyer zaprojektował bardziej stromy kąt siedzenia i bardziej płaski kąt skrętu. Przeprojektowanie ramy pozwoliło również zaoszczędzić na wadze. Powinno to być 700 gramów, co jest całkiem sporo, biorąc pod uwagę zwiększoną sztywność. Osiągnięto to poprzez przeprojektowanie położenia baterii w ramie. Jest ona teraz usunięta w dół i osadzona niżej, co z kolei skutkuje niższym środkiem ciężkości. Z naszego punktu widzenia to satysfakcjonujące, że Flyer trzyma się koncepcji kół mieszanych – dzięki mniejszemu tylnemu kole 27,5 cala e-rower pozostaje bardziej zwrotny. Uproc EVO:X jest przeznaczony dla ambitnych motocyklistów, którzy lubią naprawdę przyspieszać i chcą jeździć na solidnej, wysokiej jakości maszynie roboczej.

Dane i wyposażenie Flyer Goroc TR:X
Na pierwszy rzut oka
- Materiał ramy: Węgiel
- Silnik: Bosch Performance CX, model 9.50 z Bosch Performance CX Race (85 Nm)
- Akku: Bosch 750 Wh, model 4.10 z 625 Wh
- Skok zawieszenia: Przód 170mm, tył 165mm
- rozmiar koła: Mullet, 29" przód, 27,5" tył
- Rozmiary ramek: S - XL
- modele: 4 poziomy wyposażenia (4.10, 6.10, 8.70, 9.50)
- Cena: 7.399 € do 12.499 €
Modele i wyposażenie
Wyposażenie topowego modelu 9.50 jest najlepsze: przerzutki Electronic Eagle AXS i regulowana sztyca, hamulce Shimano XTR i rama Fox Factory nie pozostawiają nic do życzenia. W połączeniu ze zgrabną ramą z włókna węglowego kupujący otrzymuje świetny pakiet całościowy – ale za cenę 12.499 XNUMX euro można by oczekiwać kół z włókna węglowego. Zamiast tego topowy model jest wyposażony w aluminiowe felgi Mavic, które nadal są niezwykle wysokiej jakości i solidne.
Model 8.70 jest wyposażony w wysokiej jakości sprzęt Shimano XT i prawdopodobnie będzie najciekawszą opcją dla wielu motocyklistów pod względem stosunku ceny do wydajności. Model ten posiada również zawieszenie Fox, ale w wersji Performance. Tańsze modele 6.10 i 4.10 z nieco tańszym wyposażeniem są bardziej skierowane do początkujących i okazjonalnych rowerzystów.
Modell | 4.10 | 6.10 | 8.70 | 9.50 | |
---|---|---|---|---|---|
Schaltung | Shimano Deore, 11 biegów, 11-51t | ● | - | - | - |
Shimano Deore, 12 biegów, 10-51t | - | ● | - | - | |
Shimano XT, 12 biegów, 10-51t | - | - | ● | - | |
Sram X01 Eagle AXS, 12 biegów, 10-50t | - | - | - | ● | |
Silnik | Linia Bosch Smart System Performance CX | 85 Nm | 85 Nm | 85 Nm | - |
Bosch Smart System Performance Line CX Race edycja limitowana 85 Nm | - | - | - | 85 Nm | |
Wyświetlacz | Sterownik systemu Bosch i minipilot | ● | ● | ● | ● |
akumulator | Bosch PowerTube 625 (625 Wh / 16,7 Ah / 36 V) | ● | - | - | - |
Bosch PowerTube 750 (750 Wh / 20,1 Ah / 36 V) | - | ● | ● | ● | |
ładowarka | Standardowa ładowarka Bosch 4A | ● | ● | ● | ● |
widelec | RockShox Domain RC, skok 170 mm | ● | - | - | - |
Fox 38 Float Rhythm, zoptymalizowany pod kątem E, skok 170 mm | - | ● | - | - | |
Fox 38 Float Performance Zoptymalizowany pod względem elektronicznym, skok 170 mm | - | - | ● | - | |
Fox 38 Float Factory, zoptymalizowany pod kątem elektroniki, skok 170 mm | - | - | - | ● | |
niemy | RockShox Deluxe Select, 230×65mm | ● | - | - | - |
Fox Float X, Performance, 230×65mm | - | ● | - | - | |
Fox Float X2, Performance, 230×65mm | - | - | ● | - | |
Fox Float X2, fabryczny, 230×65mm | - | - | - | ● | |
hamulce | Shimano MT520, 203/203mm | ● | ● | - | - |
Shimano XT BR-M8120, 203/203mm | - | - | ● | - | |
Shimano XTR BR-M9120, 203/203mm | - | - | - | ● | |
trzon | Satori Ursa, 35×35mm, 0° | ● | ● | ● | ● |
Lenker | FLYER Stop, 780mm, 9°, 25mm | ● | ● | - | - |
Hayes ProTaper Carbon, 810mm, 8°, 25mm | - | - | ● | ● | |
siodło | Fizika Aidona | ● | ● | ● | ● |
sztyca | KS LEV Integra, 125 (S) / 150 (M) / 175 (L-XL) mm | ● | ● | ● | - |
Sram Reverb AXS, 125 (S) / 150 (M) / 170 (L-XL) mm | - | - | - | ● | |
obręcze | Alexrims MD30, 30mm | ● | ● | - | - |
Mavic E-Deemax, przód: 30 mm / tył: 35 mm | - | - | ● | - | |
Mavic E-Deemax S, przód: 30 mm / tył: 35 mm | - | - | - | ● | |
piasta przednia | Formuła DC-711, 32 godziny | ● | ● | - | - |
MAVIC E-Deemax | - | - | ● | - | |
MAVIC E-Deemax S | - | - | - | ● | |
piasta tylnego | Formuła EHL-148 S, 32 godz | ● | - | - | - |
Formuła EHL-148 M, 32 godz | - | ● | - | - | |
MAVIC E-Deemax | - | - | ● | - | |
MAVIC E-Deemax S | - | - | - | ● | |
opony | Przód: Onza Aquila GRC 29×2,50 / Tył: Onza Aquila GRC 27,5×2,50 | ● | ● | ● | ● |
reflektory | Kompatybilny z «MonkeyLink Connect» | ● | ● | ● | ● |
światła tylne | Kompatybilny z «MonkeyLink Recharge» | ● | ● | ● | ● |
Cena | 7.399 € | 8.199 € | 8.999 € | 12.499 € |
Geometria
Flyer poprawił zoptymalizowaną pod kątem zjazdów geometrię starszego Uproc 6 i połączył ją z pozytywnymi właściwościami Uproc X. Uproc EVO:X ma bardzo luźny kąt skrętu 64,5 stopnia i wykazuje bardzo dobre właściwości zjazdowe podczas naszych pierwszych okrążeń testowych. Stromy kąt siodełka wynoszący około 77 stopni zapewnia wyprostowaną pozycję siedzącą i zapewnia rowerowi dobre właściwości podjazdowe. Dzięki flip chipowi możesz spłaszczyć kąty o około pół stopnia, obniżyć suport, a tym samym przyciąć e-rower, aby uzyskać jeszcze lepsze osiągi podczas zjazdów.
położenie flip chipa | Wysoki | niski | ||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Rozmiar Wysokość | S 155-165 | M 165-175 | L 175-185 | XL 185-195 | S 155-165 | M 165-175 | L 175-185 | XL 185-195 |
długość rury podsiodłowej | 395 | 415 | 450 | 485 | 395 | 415 | 450 | 485 |
długość górnej rury | 581 | 606 | 633 | 660 | 582 | 607 | 634 | 661 |
długość główki ramy | 100 | 100 | 110 | 120 | 100 | 100 | 110 | 120 |
długość tylnego trójkąta | 443 | 443 | 443 | 443 | 445 | 445 | 445 | 445 |
kąt skrętu | 64,5 | 64,5 | 64,5 | 64,5 | 64 | 64 | 64 | 64 |
Kąt rury podsiodłowej (efektywny) | 76,9 | 76,8 | 76,7 | 76,6 | 76,5 | 76,3 | 76,2 | 76,1 |
kąt rury podsiodłowej (rzeczywisty) | 74,3 | 74,3 | 74,3 | 74,3 | 73,8 | 73,8 | 73,8 | 73,8 |
spadek suportu | 19 / 0,5 | 19 / 0,5 | 19 / 0,5 | 19 / 0,5 | 26 / 7 | 26 / 7 | 26 / 7 | 26 / 7 |
wysokość suportu | 359 | 359 | 359 | 359 | 352 | 352 | 352 | 352 |
Radstand | 1213 | 1238 | 1267 | 1297 | 1215 | 1240 | 1270 | 1299 |
wysokość przekroku | 777 | 771 | 769 | 768 | 770 | 765 | 763 | 762 |
Stos | 619 | 619 | 628 | 637 | 623 | 623 | 632 | 641 |
Dosięgnąć | 436 | 461 | 486 | 511 | 430 | 455 | 480 | 505 |
całkowita długość | 1950 | 1975 | 2004 | 2034 | 1952 | 1977 | 2007 | 2036 |

Napęd Flyer Uproc EVO:X
Silnik
Silnik Bosch Performance Line CX jest dobrze znany, niezawodny i sprawdzony. Flyer wyposaża Uproc EVO:X w jeden z najlepszych silników na rynku. Najwyższy model 9.50 jest nawet wyposażony w wyścigową wersję Bosch CX. Oba silniki dostarczają 85 NM momentu obrotowego. W połączeniu ze zmienioną geometrią i ulepszonymi osiągami pod górę, CX Race powinien zapewnić wiele frajdy i niesamowite właściwości podjazdowe - pod warunkiem, że możesz kontrolować rażący moment obrotowy silnika. Pod tym względem topowy model skierowany jest do doświadczonych motocyklistów.
Dzięki kompaktowemu pilotowi i kontrolerowi systemowemu w górnej rurze kokpit wygląda schludnie. Kontroler systemu informuje o trybie podtrzymania oraz poziomie naładowania baterii. Jeśli to nie wystarczy, możesz połączyć swój smartfon z rowerem przez Bluetooth i skorzystać z aplikacji eBike Flow, aby odczytać wszystkie potrzebne informacje na telefonie komórkowym.
Nawiasem mówiąc, test Bosch CX Race można znaleźć pod następującym linkiem:

Testowany Bosch CX Race: Nowy silnik (nie tylko) do użytku wyścigowego
E-MTB / Test: Wraz z Bosch CX Race pionier e-rowerów z południowych Niemiec poszerza swoją ofertę o nowy silnik. Mogliśmy już przetestować go na szlakach w Finale Ligure i ujawnić, co sprawia, że nowa potęga jest tak wyjątkowa. Przynajmniej od tegorocznego Eurobike'a krążyło wiele plotek o nowym silniku Boscha. [...]

Bateria
Flyer przekazał 750 Wh nowemu Uprocowi EVO:X. Oznacza to, że pod względem długości trasy i wysokości jest wiele do zrobienia. W alpejskim terenie można nawet odbyć długie wycieczki. Tylko podstawowy model 4.10 jest wyposażony w „tylko” 625 Wh. Nowością jest to, że akumulator jest teraz mocowany za pomocą śrub i można go wyjąć z dolnej rury. Dzięki tej konstrukcji Flyer mógł umieścić akumulator niżej w dolnej rurze, co ostatecznie daje e-rowerowi niższy środek ciężkości. Jak zwykle gniazdo ładowania znajduje się po lewej stronie nad silnikiem.
Pierwsze wrażenie z jazdy
W kilku słowach: Uproc EVO:X zapewnia to, co obiecuje. Właściwości podjazdowe są doskonałe dzięki wyprostowanej pozycji siedzącej - przednie koło trzyma się podłoża nawet na bardzo stromych podjazdach. Naprawdę można dodać gazu jadąc w dół. Potężne podwozie wykonuje swoją pracę dyskretnie, co jest dobrym znakiem.
W niedalekiej przyszłości poddamy e-rower szczegółowym testom, w których omówimy bardziej szczegółowo właściwości jezdne.
Schreibe einen Kommentar