Test: Jak na codzienną jazdę na pedeleku, Triumph ma sportowy charakter. Rower Bosch jest wyposażony w przerzutkę, która ma oczywiście tylko osiem biegów; zakres tłumaczenia pozostaje w tyle za ośmiobiegową przekładnią w piaście. Opcjonalnie E-Glider jest również dostępny z bezobsługową przekładnią w piaście.
Przerzutki umożliwiają szybszą zmianę przełożeń, ponieważ nie trzeba zdejmować całego nacisku z pedałów, aby zmienić biegi, ale nie można ich zmieniać podczas postoju — duża zaleta przełożeń w piaście, zwłaszcza w ruchu miejskim. Hydrauliczne hamulce tarczowe w modelu Triumph to dobry wybór, jeśli musisz ciągle pokonywać strome zjazdy - i oczywiście przyciągają wzrok, ponieważ nie są często instalowane w codziennych rowerach. Sportowy wygląd Triumpha obejmuje również krótkie błotniki, które oczywiście nie chlapiącą wodą, tak jak zwykłe długie wersje.
Rama jednorurowa z prętem wzmacniającym nad silnikiem może być postrzegana jako model unisex; teraz mężczyźni również cieszą się wygodą, jaką jest po prostu przełożenie nóg przez ramę. Na koniec nie można zapominać, że bagażnik z zamontowanym od spodu akumulatorem jest kilka centymetrów wyższy, co jest zauważalne po zamontowaniu na nim torby lub kosza.
Na tym rowerze siedzisz również bardziej wyprostowany, co już widać po dużej różnicy wysokości między górną krawędzią rury podsiodłowej a górną krawędzią główki ramy. Szybkie zwolnienie zacisku siodełka i trzonka wału umożliwia łatwą regulację wysokości siodełka i kierownicy. Triumph instaluje „większy” akumulator Bosch o mocy 400 watogodzin, który nadaje się do użytku w pagórkowatym terenie lub na dłuższych trasach. Na pokładzie znajduje się również dynamo w piaście i blokada ramy.
Dane techniczne: | Szybowiec E |
Marke | Triumf |
Modell | Szybowiec E |
kanał dystrybucji | Centrum rowerowe Stadler |
Kolor | czarny |
Ramki do zdjęć | aluminium |
dostępne rozmiary (cm) | |
pedały | Pójdziemy |
piasty | no name |
niemy | - |
obręcze | no name |
Widelec (skok mm) | Suntour NEX (63) |
Silnik | Bosch ActiveLine 250W |
akumulator | Bosch PowerPack 400Wh |
oświetlenie | Dioda LED Fuxon 50 luksów |
Uchwyty | no name |
korba | Metropolia FSA |
Lenker | no name |
hamulce | Płyta Tektro Draco |
łańcuszek/pasek | no name |
opona | Kontakt Conti E, 42-622 |
siodło | Sprzedam lampę Royal Vacuum |
sztyca | resorowany |
dźwignia zmiany biegów | Shimano SL-M310 |
Schaltung | Shimano Deore |
stojak/miejsce montażu | Hebie, cholera |
przerzutka | - |
Wsparcie do km/h | 25 km / h. |
Cena baterii | około 600 € |
Gwarancja na ramę | |
Zakres (informacje producenta) | 45-190 km |
zakres testowy (1) | 45 |
Maks. załadunek kierowca + bagaż (dopuszczenie producenta) w kg | |
Rower testowy w kg | 26,3 |
Cena w EUR | 1999 |
(1) Velomotion testuje zasięg wszystkich rowerów elektrycznych w maksymalnych warunkach. Okrążenie testowe ma 9,8 km długości i przy 171 metrach różnicy wysokości jest bardzo trudne, a miejscami bardzo strome. Masa systemowa roweru i rowerzysty powinna wynosić 120 kg (± 5 kg). Lżejsi kierowcy otrzymują dodatkowe obciążniki. Jazda odbywa się na maksymalnym poziomie wsparcia, a także bardzo szybko. Tylko w ten sposób można określić uczciwe i porównywalne wartości. Możesz spodziewać się co najmniej dwukrotnie większego zasięgu przy średnim poziomie wspomagania i na mniej pofałdowanym terenie.
Nawiasem mówiąc, w przypadku większości systemów masz niewielką rezerwę zasięgu, podobną do tej w samochodzie. Nawet jeśli akumulator pokazuje 0 km, przy umiarkowanym stylu jazdy pozostało jeszcze od jednego do pięciu kilometrów.
Schreibe einen Kommentar