"Radsport Arnold GmbH", specjalistyczny sklep rowerowy. Był to pierwszy krok, jaki zrobił wtedy Roman Arnold, aby podążać za swoją pasją do jednośladów. Jednak jeden specjalistyczny sklep wydawał się niewystarczający. Od 1996 roku pierwsze motocykle były budowane i sprzedawane pod nazwą Canyon. Początkowo ograniczali się do rowerów typu hardtail i street. Od tego czasu zainwestowano wiele zaangażowania w tworzenie lepszych i bardziej innowacyjnych motocykli. Ludzie z Koblencji również wskoczyli na modę materiału karbonowego - w końcu łączy on niską wagę z maksymalną sztywnością.
Koblenz zawsze zwracała uwagę na wyraźną linię, jeśli chodzi o design. Tak jest również w przypadku naszego modelu testowego, tj Nerw CF 8.0, który oferuje jeźdźcowi 120 milimetrów skoku.
//wyposażenie i funkcje
Przed nami wersja karbonowa w pełnej krasie. Już na pierwszy rzut oka koło przekonuje pięknym i eleganckim kształtem. Dalsze, bliższe spojrzenie ujawnia zakres dbałości o szczegóły. Z wyjątkiem tylnego przewodu hamulcowego, wszystkie przewody są schowane w dolnej rurze, tylny trójkąt jest jednoczęściowy i ma oś przelotową Syntace X-12, która ma zapewniać dodatkową sztywność tylnego koła. Świadectwo Romana Arnolda „Jeśli tak, zróbmy to dobrze”, wydaje się zgadzać tutaj w XNUMX procentach.
Serce koła składa się łącznie z 33 pojedynczych części i waży zaledwie 1900 gramów. Amortyzator jest pływający, co oznacza, że oba punkty łożyskowania są częścią tylnego trójkąta i poruszają się. Punkt nośny jest zwykle zintegrowany na stałe z ramą główną. Dzięki tej nowej technologii, z której korzystają również inni producenci, zoptymalizowana jest reakcja i ogólna wydajność sprężyny.
Reszta wbudowanych części nie pozostawia nic do życzenia. To prawda, że najlepsze obecnie dostępne części dodatkowe nie są tutaj używane, ale można je znaleźć Nerw CF 8.0 sprawdzone i lekkie części. Elementy sprężynowe pochodzą od Fox Racing Shox, z widelcem 32 Float CTD Fit Performance i amortyzatorem Float CTD. W tym przypadku CTD oznacza Climb, Trail i Descend - trzy różne poziomy do wyboru, w zależności od charakteru szlaku. Napęd oparty jest na wytrzymałej grupie osprzętu XT, z tylną przerzutką wykorzystującą zasadę cienia, co ma na celu zmniejszenie ugięcia łańcucha. W kombinacji kierownicy i mostka Ritchey WCS zastosowano białe manetki Ergon i dopasowane kolorystycznie hamulce Avid Elixir 5. Kokpit uzupełnia przycisk na Rock Shox Reverb Stealth, który w naszym teście jest wisienką na torcie rower.
//Ćwiczyć
Nerve jest silny na szlaku. Opcje regulacji elementów sprężynowych działają zgodnie z oczekiwaniami i pozwalają rowerowi z łatwością wspiąć się na każdą wysokość - prawie nigdy nie odczuwa się ugięcia tylnej konstrukcji. Wbudowany pogłos Rock Shox Reverb to dla nas również świetna zabawa. Przez cały czas siedzisz idealnie w siodle i zawsze możesz skoncentrować się na szlaku. Aby znaleźć zdrowy kompromis między oporami toczenia a przyczepnością, wybrano Nobby Nic 2,25" firmy Schwalbe, które wydaje nam się nieco za duże. Jeśli zapewniają one wystarczającą przyczepność na zjazdach w połączeniu z kołami Mavic Crosstrail, opony są nieco powolne na podjazdach. Jednak rower radzi sobie ze zjazdami śpiewająco. The Nerw CF przekonuje ładną reakcją i przeważnie pozostawia opony na ziemi. Jest bardzo zwinny i można go pchać lub podnosić żartobliwie nad korzeniami i falami. Jednak na bardziej stromych odcinkach możesz potrzebować nieco krótszego mostka, aby uzyskać wygodniejszą pozycję do jazdy. Chociaż tył nie wydawał się tak sztywny, jak byśmy tego chcieli, ma to tę zaletę, że tylne koło znajduje swoją własną drogę na zjazdach i jest przyjemnie elastyczne.
//Wniosek
Z Nerw CF 8.0 Canyon oferuje całkowicie przekonujący rower all-mountain. W cenie 2.999 euro otrzymujesz dobrze wyposażony rower o doskonałych właściwościach jezdnych i wadze całkowitej 11 kilogramów. Naszym zdaniem można poprawić tylko kombinację opon i mostka z kierownicą. Ze względu na stosunkowo stromy kąt skrętu, rower jest bardzo zwrotny i świetnie się wspina, co również potrafi zaimponować na zjazdach z drobnymi mankamentami.
//Najważniejsze cechy produktu
- czysty, piękny wygląd
- neutralny pod względem jazdy
- Wart swojej ceny
//cena i sieć
- 2999 Euro
- www.canyon.com
Schreibe einen Kommentar