Amerykanin Thomas Edison zrewolucjonizował wytwarzanie i dystrybucję energii swoimi wynalazkami na początku ubiegłego wieku. Ponadto był ojcem chrzestnym nowinek technicznych, bez których trudno sobie dziś wyobrazić życie. Patrząc z tego punktu widzenia, nazwa, którą producent rowerów Hercules nadał swojemu nowemu topowemu modelowi w kategorii rowerów elektrycznych, pasuje.
Ausstattung
Wraz ze zmianą Herkulesa pod opieką ZEG zmienił się także skład drużyny ze Schweinfurtu. Staje się to szczególnie jasne na Edisona Di2, który rezygnuje z używania konwencjonalnych napędów elektrycznych i zamiast tego używa zupełnie nowego Shimano Cel zaufany. Ten system jest połączony z elektronicznym wariantem 8-biegowej piasty Shimano Alfinie.
Ramy Edisona Di2 wykonana jest z aluminium 7005 i solidnie spawana. Z przodu będzie używał m.in NEX-E25- Kombinowany widelec amortyzowany SR Suntour. Fajne jest to, że widelec można zablokować otwarte i zamknięte można prowadzić. Na naszym testowym rowerze zamontowano również hydrauliczne hamulce tarczowe firmy Shimano, które nie tylko dobrze wyglądają na rowerze, ale także kontrolują prędkość jazdy.
W odniesieniu do bezpieczeństwa ruchu drogowego, obok Fuxon Dioda LED 50 luksów-Oświetlenie też Maraton Plus- Wymień opony Schwalbe, które mają odblaskowe paski na ścianach bocznych. Montowane seryjnie błotniki chronią przed rozbryzgami wody w pochmurne dni.
,de Edisona Di2 waży 26,2 kg łącznie z pedałami. Dość solidna waga, ale z którą Hercules wciąż mieści się w granicach. W końcu tylko kilka e-rowerów dostępnych obecnie na rynku ma smuklejszą specyfikację. Niezwykłe pod tym względem jest jednak serce koła. Shimano Cel-drive jest tutaj używany wyłącznie z Alfi Di2 łącznie i przy zaledwie 3,1 kilograma z pewnością nadal pozwala na pewną swobodę w zakresie optymalizacji wagi.
Praktyka
Herkules Edisona Di2 ma dwa adaptery zmiany biegów na kierownicy, a także komputer, na którym można wybrać lub odczytać zarówno biegi, jak i tryby stopni. Osiem kół zębatych w piaście jest wspomaganych łącznie przez trzy stopnie. Po włączeniu umożliwiają różne zasięgi, przy czym wszystkie wyłączają się automatycznie przy prędkości powyżej 25 kilometrów na godzinę. Pozwala na to naładowany akumulator litowo-jonowy, który ma pojemność 418 Wh Ecotryb ma zasięg 120 kilometrów. w Normalnatryb może podróżować do 100 kilometrów nawet na poziomie Wysoki nadal można dotrzeć do 80 kilometrów. Odpowiednie poziomy i biegi można łatwo odczytać na poręcznym komputerze.
Szczególnie podoba nam się jednorodnie dostrojone wsparcie bezwibracyjnego 250-watowego silnika środkowego, który zapewnia wrażenia z jazdy, jakich można sobie życzyć od roweru. Tak jest w przypadku gwałtownych przyspieszeń, znanych na przykład z silników Bosch Celsystem stanowczo się sprzeciwiał. Kolejnym plusem jest delikatne wycofywanie wsparcia po osiągnięciu górnego limitu prędkości.
Nie aż tak jednorodny Cel przełącza Alfi Di2. Ma to jednak system, w końcu wbudowane zabezpieczenie przed przeciążeniem ma chronić wewnętrzne działanie piasty. W tym zakresie komunikacja między elektronicznym hubem a Cel-System, który odrzuca gwałtowne manewry. Staje się to szczególnie wyraźne w przerwaniu zmiany przełożeń, gdy korba znajduje się w pozycji pionowej. Precyzja przełączania w piaście wzrasta dzięki uwolnieniu się od obciążenia powstałego w ten sposób.
,de Edisona Di2 to rower typu step-through z nisko położonym środkiem ciężkości, który jest dobrze wyważony dzięki małym wymiarom środkowego silnika Shimano. I pozostaje tak nawet wtedy, gdy bagażnik jest załadowany. To miłe, ponieważ Hercules pozwala na różnorodne wykorzystanie roweru, od codziennych zakupów po dłuższe weekendowe wypady.
Konkluzja
Herkules uderza w to Edisona Di2 nowy sposób w odniesieniu do rowerów elektrycznych. To miłe, w końcu dostajesz tutaj e-rower, który jest równie zwinny jak konwencjonalny rower. Integracja Cel-Systems i jego bardzo dobra współpraca z Alfi Di2 szybko wywołać uśmiech na twarzy. I szybko go nie stracisz. Jednak inżynierowie mogli trochę bardziej konsekwentnie podążać obraną drogą i tyle Edisona Di2 nieco lżejsza rama i nieco cieńsze mocowania. Wtedy rower byłby nie tylko nowym punktem odniesienia pod względem funkcjonalności i przyjemności z jazdy, ale także pod względem masy w odniesieniu do rowerów elektrycznych nadających się do codziennego użytku i wycieczek.
Najważniejsze cechy produktu
- inteligentny i intuicyjny napęd
- Solidna konstrukcja i niska waga systemu kombinacji Shimano Steps-Alfine Di2
- wysokiej jakości sprzęt
- dobry stosunek jakości do ceny
cena i sieć
- 2.599,00 Euro
- www.hercules-bikes.de
Schreibe einen Kommentar