Nowości produktowe: Lekki e-rower wyścigowy ważący mniej niż 11,5 kg, ze zintegrowanym układem napędowym i wydajnym akumulatorem. pobożne życzenie? - Już nie długo! Dzięki innowacyjnej technologii napędu w piaście systemu Mahle X20, Orbea Gain powinien zapewnić dużą moc i wrażenie prawdziwego roweru wyścigowego na drodze.
Rdzeniem Orbea Gain jest tak zwana koncepcja Enough Power, która była na początku rozwoju e-wyścigowego roweru Hiszpanów. Całkowicie zintegrowany system mocy, zasięgu i kontroli, który oferuje niemal bezgłośne, dyskretne wsparcie dla naturalnych wrażeń z jazdy, to było i jest twierdzenie. Według napędu piasty Mahle X20 znaleźli idealnego partnera do tego. Przy mocy wyjściowej 55 Nm i wadze systemu wynoszącej zaledwie 3,2 kg kluczowe dane są zdecydowanie imponujące. Ale zachowanie podczas jazdy zostało również specjalnie dostosowane do ogólnej koncepcji wzmocnienia Orbea. Dzięki piaście tylnego koła maksymalny moment obrotowy powinien trafiać bezpośrednio na drogę i łączyć się niezauważalnie z naturalnym procesem pedałowania. Zgodnie z tym powinieneś czuć się jak na konwencjonalnym rowerze, ale z dodatkowym zastrzykiem mocy. Aby zapewnić naturalne prowadzenie na zjazdach, geometria i sztywność zostały również dostrojone, aby zapewnić doskonałe osiągi.
Zeszłego lata mogliśmy przetestować napęd Mahle X20 na e-wyścigowym rowerze BMC!
Orbea Gain oferuje wyjątkowy zasięg dzięki dwóm dostępnym opcjom baterii. Akumulator iX350 obsługuje do 4.000 metrów wysokości, a akumulator iX250 do 2.800 metrów, więc nie ma potrzeby martwić się o zasięg. Jeśli nadal szukasz większego zasięgu, możesz skorzystać z przedłużacza zasięgu e185. Przy wadze zaledwie 1,1 kg dodaje się dobre 20% dodatkowej mocy.
Ważący zaledwie 11,5 kg Orbea Gain jest jednym z najlżejszych e-rowerów szosowych o tej pojemności akumulatora na rynku. Dzięki w pełni zintegrowanemu systemowi ten elektryczny rower szosowy wygląda prawie jak nic i zachowuje typową konstrukcję roweru szosowego. Sterowanie jest zintegrowane z górną rurą, co zapewnia niemal dyskretną konstrukcję, podczas gdy tylna piasta jest prawie całkowicie zakryta przez kasetę i tarcze hamulcowe, dzięki czemu dyskretnie się wtapia.
WEB: orbea.com / Mahle-smartbike.com
Schreibe einen Kommentar