Nowości produktowe: Z nową serią modeli, nowymi silnikami i indywidualnym wyglądem, który możesz wybrać według własnego gustu. Wraz z tym pojawiają się rowery elektryczne Drössiger na rok 2021. Ekscytujące? Mogliśmy przyjrzeć się nowościom.
Każdy, kto zna markę Eschweiler, od razu zauważy: projekt nowych rowerów elektrycznych Drössiger 2021 został całkowicie przeprojektowany. Dzięki zintegrowanemu akumulatorowi Shimano kowal z zachodnich Niemiec może teraz dodać łopatę o dobrym designie: wszystkie nowe e-rowery ukrywają teraz magazynowanie energii w dolnej rurze. I umiejętnie. Tworzy to zupełnie nową linię: schludną, taką jaką znasz z Drössiger, ale jeszcze wyraźniejszą i prostszą. Projekt nie wydaje się zimny, ale dość emocjonalny i naprawdę sprawia, że chcesz zacząć.
Rowery elektryczne Drössiger 2021: szeroki wybór rowerów elektrycznych do miasta
Zaczyna się to już od modeli z serii CTA Steps. Miejskie i trekkingowe pedeleki z aluminiową ramą to nie tylko rowery na zakupy. Oczywiście idealnie nadają się również na spacery po mieście i zakupy. Ale dzięki ich dobrze wyważonej geometrii i wyposażeniu powinny być w stanie zrobić o wiele więcej: „Właściwie to „wszechstronne” to właściwe słowo”, mówi z przekonaniem Holger Bülles, kierownik produktu w firmie Drössiger. Tak więc rowery elektryczne idealnie nadają się również na duże wycieczki - od bagażnika po opony. „Na przykład celowo polegamy na wersji Tour Schwalbe Marathon” — kontynuuje.
Oznacza to, że koła z profilem opon do jazdy w jedną lub drugą stronę poza asfaltem nie tylko oddają sprawiedliwość miastu, ale także Dunajskiej ścieżce rowerowej. Jeśli masz wyraźne preferencje, możesz wybrać linię z przerzutkami do użytku sportowego i turystycznego. Jeśli dominuje użytkowanie miejskie, dostępne są również warianty przerzutek w piaście.
Ponadto, oczywiście, podobnie jak w przypadku wszystkich serii modeli, dostępnych jest „ogromne 40.000 24 opcji projektowych: można wybierać spośród 12 kolorów matowych i błyszczących. Dostępne są również dekory w 3400 różnych kolorach. Każdy dostaje swój własny, niepowtarzalny rower!” Jest to możliwe dzięki specjalnej funkcji: Drössiger ma własną lakiernię w Eschweiler. Wejście do modelu przerzutki to XNUMX euro.
dodatkowe życzenia? Żaden problem z nowymi modelami rowerów elektrycznych Drössiger
Ale nie tylko wygląd można wybrać: Jako specjalną gratkę, Drössiger powróci do custom made we wszystkich seriach modeli od lata '21: Pojawią się wtedy wersje standardowe, zoptymalizowane pod względem ceny do wydajności i szybkiej dostępności; oprócz zmiennego projektu dostępne będą również różne opcje wyposażenia. Powinno to zatem dotyczyć głównie elementów ergonomicznych, typów przerzutek czy amortyzowanych widelców (w rowerach E-MTB) i podobnego wyposażenia opcjonalnego. W ten sposób klient może dostosować nowy e-rower dokładnie do swoich potrzeb.
Nowy Shimano w akcji
Nowy silnik Shimano EP2020 został zaprezentowany na arenie międzynarodowej jesienią 8 roku i jest już montowany w nowych modelach rowerów górskich Drössiger. Aż 85 Nm momentu obrotowego przy 300 gramach mniejszej masie w porównaniu z popularnym poprzednikiem, to najważniejsze kluczowe dane elektrowni. Znajduje się w elektrycznym rowerze górskim typu hardtail Ride.E, który jest dostępny w wersji standardowej i damskiej z obniżoną górną rurą. Akumulator można również znaleźć w dolnej rurze. Możesz ładować w ramie lub – na przykład, jeśli nie ma takiej możliwości w garażu – z wyjętym akumulatorem, gdzie tylko chcesz. W tym celu zdejmij osłonę ochronną na spodzie dolnej rury i wysuń akumulator. Pojemność 504 watogodzin powinna wystarczyć na zasięg do 100 kilometrów.
Integrując magazyn energii, Drössiger był w stanie sprawić, że konstrukcja ramy jest niezwykle przejrzysta i prosta, a trójkąt E.Ride wygląda tak, jakby został obliczony przez samego Pitagorasa. Artysta szlaku przewróci ladę od 3.638 euro.
Rowery elektryczne Drössiger 2021 – w pełni zintegrowane
E.One jest szacowany na dobre 700 euro więcej. Nowy w pełni z nowym silnikiem EP8 firmy Shimano powinien przełożyć jeszcze większą moc na napęd, szczególnie w wymagającym terenie. Poza oczekiwaniem na zjazd, jest też zabawa z podjazdem, nawet, a może zwłaszcza, gdy trasa jest bardziej wymagająca technicznie. Oczywiście akumulator został również zintegrowany z aluminiową rurą dolną nowego E.One. Oprócz wspomnianych zalet, obniża to środek ciężkości, co również korzystnie wpływa na obsługę E-One.
Zwłaszcza w tej dziedzinie konfiguracja komponentów, która wkrótce zostanie zaoferowana, powinna zyskać wielu przyjaciół, ponieważ tutaj można nie tylko wybrać, kto przykłada mniejszą wagę do ogromnego skoku zawieszenia lub szerszego zakresu przełożeń, może wtedy nie tylko dostosować swój wymarzony rower do Ciebie, ale także do tańszych konfiguracji, aby zaoszczędzić pieniądze. Widelec wyższej jakości, ale kompromisy w zakresie przełożeń? Dlaczego nie. „Naszym celem jest idealne dopasowanie modeli do kierowcy” — zgadza się Holger Bülles.
Prawdziwy walet wszystkich branż
Nowością w ofercie jest także seria Ride.SUV – na szerokich, solidnych pantoflach. Podobnie jak samochodowy wzór do naśladowania, dwukołowy SUV powinien łączyć to, co najlepsze z dwóch światów – przydatność do codziennego użytku i możliwości terenowe. A Drössiger nie mówi tego od niechcenia. Ramy, a tym samym geometria modeli Ride.SUV mają swoich przodków w rowerach górskich typu hardtail, a widelce amortyzowane również pochodzą z tego obszaru. Jaki jest wynik? Wszechstronne rowery turystyczne, które są również świetną zabawą na naprawdę nierównych stokach, a nawet szlakach, ale mogą również zdobywać punkty w codziennym życiu dzięki wysokiej jakości błotnikom, bagażnikom i oświetleniu. Gdziekolwiek prowadzi trasa — SUV-y Ride.SUV powinny sprawiać frajdę na każdej nawierzchni. Aby działało to nie tylko dla osób doświadczonych w MTB, Drössiger celowo opiera się na ergonomii komfortu. „Dostosowujemy SUV-y do wymagań grupy klientów w zakresie komfortu i ergonomii, między innymi za pomocą kierownic o wysokim wzniesieniu i krótszych mostkach” – wyjaśnia kierownik produktu.
Kuźnia oferuje zatem również dwa różne kształty ram: klasyczną ramę diamentową MTB oraz wersję ze stromo nachyloną górną rurą dla osób, które chcą wygodnie się wspinać. W końcu kobiety są często przyzwyczajone do wygodnego wspinania się po ramie, a nie po siodełku z szerokim rozmachem nóg. Jeśli chodzi o napędy, producent polega na mocnym i ekonomicznym silniku centralnym Shimano E7000. Wejście do nowej klasy SUV będzie kosztować około 3.770 euro.
Rowery elektryczne Drössiger - rowery z zachodniej Nadrenii
Ostatecznie nowe linie e-rowerów Drössiger mają wielką wartość dodaną: dużą wiedzę techniczną i wydajność w odpowiednich obszarach oraz w granicach projektu, które może określić kupujący. Jeśli chcesz wypróbować to drugie, możesz wypróbować prawie niewymagający objaśnień konfigurator kolorów ramy, tylnego trójkąta i koloru dekoracyjnego.
Nawiasem mówiąc, z każdym e-rowerem Drössiger kupujesz rower, który został opracowany i zmontowany w Niemczech. Jest to trwałe i budzi duże zaufanie, jeśli chodzi o jakość montażu. Kontrola jakości na miejscu i bezpośredni dostęp, gdy coś trzeba dopracować, opłaca się. Także dla klientów. W końcu wszystkim nam zależy na jednym: trwałej przyjemności z jazdy.
Schreibe einen Kommentar