Rynek: Producent Riese & Müller z południowej Hesji zasłynął kilka lat temu dzięki rewolucyjnemu wówczas rowerowi składanemu Birdy. Przyjrzeliśmy się bliżej ofercie e-rowerów Riese & Müller, która obejmuje obecnie kilkanaście modeli.
Bez względu na to, jak różne mogą być rowery w portfolio Sudhessen od Riese & Müller, wszystkie mają coś wspólnego: własny charakter. Firma, która została założona w Darmstadt w 1993 roku, przez długi czas reprezentowała swój standardowy rower składany Birdy, a później rowery cargo.Była jednym z pierwszych producentów, którzy dostrzegli możliwości, jakie oferuje e-mobilność i wsparli kartę e-roweru wcześnie. Obecnie dostępnych jest około tuzina różnych modeli e-rowerów, od kompaktowych miejskich rowerów typu runabout po e-rowery z dwoma akumulatorami.
Niezliczone warianty wyposażenia dla (prawie) wszystkich wymagań
Kolejną cechą szczególną niemieckiego producenta jest szeroka gama różnych wariantów wyposażenia dla poszczególnych modeli. Podczas gdy większość konkurencji ogranicza się do instalowania zasadniczo identycznych części w różnych wersjach wysokiej jakości, w Riese & Müller klienci mają znacznie szerszy zakres możliwych konfiguracji dla swojego pożądanego motocykla. Prawie wszystkie modele są dostępne z przerzutkami i przerzutkami w piaście, przy czym te ostatnie często wykorzystują bezstopniową piastę NuVinci.Modele wysokiej jakości mają nawet przerzutki premium firmy Rohloff.
Rowery elektryczne: Test: Riese i Müller Charger Mountain - SUV czy terenowy?
Do testu dostaliśmy Riese i Müller Charger Mountain. SUV czy terenowy? Przejechałem ładowarką ponad 100 kilometrów po leśnych, szutrowych i rowerowych ścieżkach, żeby ją przetestować. Tak marketingowiec R+M, Tobias Spindler, opisuje grupę docelową Riese i Müller Charger Mountain: świadomi ceny, wzornictwa i jakości […]
Riese & Müller Control Technology: Fullies dla każdego!
Rowery z pełnym zawieszeniem są naturalnie bardziej zadomowione w sektorze MTB, a rowery z pełnym zawieszeniem odpowiednie do użytku miejskiego należą do absolutnej egzotyki na rynku rowerowym. Oczywiście ten typ roweru w pełni pokazuje swoje możliwości w terenie, ale spacer po dowolnym centrum republiki pokazuje, że amortyzacja tylnego koła przyda się również na ulicy. Nie będziesz musiał długo szukać, zanim natkniesz się na pierwszy rower górski w pełni, często niewłaściwie używany z błotnikami typu plug-in, bagażnikiem na sztycy podsiodłowej i nieporęczną, przypinaną lampką. Jedni nie chcą rezygnować z komfortu roweru z pełnym zawieszeniem w mieście – nic dziwnego, biorąc pod uwagę stan większości ścieżek rowerowych – inni z kolei polegają na nim ze względów zdrowotnych.
Riese & Müller wziął to sobie do serca i polega na technologii sterowania w dużej części swoich motocykli: tak nazywają się wewnętrzne motocykle, które w większości przypadków zostały zaprojektowane głównie do użytku na drodze. Koncepcja zakłada również, na przykład, że bagażnik jest połączony z ramą główną zamiast jak zwykle z ramą tylną - w ten sposób bagaż nie jest narażony na wibracje podłoża.
Przegląd wszystkich rowerów elektrycznych Riese & Müller
Riese & Müller Delite to przede wszystkim platforma dla potężnego tourera, który może być nawet wyposażony w opcjonalny drugi akumulator, co zapewnia mu ogromną wytrzymałość. Jeśli chodzi o napęd, możesz wybierać między przerzutkami w piaście od NuVinci lub Rohloff a klasycznymi przerzutkami od Shimano. Pięć modeli obsługuje również prędkość do 45 km/h, więc są to prawdziwe S-Pedelec.
Miłośnicy MTB również docenią Delite Mountain. E-Fully jest wyposażony w mocne opony, napęd Bosch Performance CX i amortyzowany widelec Fox Float 34 o skoku 120 mm, co w połączeniu ze 100 mm skokiem sprężyny z tyłu czyni z tego tourera rower górski odpowiedni na szlaki.
Ceny: od 4.799 € (Delite Touring) lub 5.299 € (Delite Mountain)
Każdy, kto twierdzi, że rowery z pełnym zawieszeniem nie są zaletą w mieście, prawdopodobnie nie zna większości krajowych ścieżek rowerowych: jeśli masz dość ciągłego potrząsania przez dziury lub wyboiste brukowane ścieżki, powinieneś spójrz na Riese & Müller Homage: hybryda roweru górskiego i roweru miejskiego łączy w sobie zalety obu światów - mocne podwozie z aktywnym zawieszeniem tylnych kół i mocnymi hamulcami tarczowymi, miejskie opony, stałe błotniki i oświetlenie oraz praktyczny, amortyzowany półka na bagaż. Homage jest również dostępny jako szybki S-Pedelec.
Ceny: od 4.699 €
The Culture to absolutny klasyk w asortymencie Riese & Müller i oczywiście pozostanie na swoim miejscu w 2017 roku. Ma wiele wspólnego z Homage, w tym ramę z pełnym zawieszeniem i niski próg. Zamiast akumulatora na dolnej rurze, Culture wykorzystuje magazyn energii zintegrowany z bagażnikiem, co zapewnia jeszcze więcej miejsca na łatwe wsiadanie, a także wygląda dość elegancko.
Kultura jest dostępna tylko z przerzutkami w piaście, ale klienci mogą wybierać między Shimano, NuVinci i Rohloff. Wszystko jest również możliwe dzięki napędom, od oswojonego Bosch Active Cruise po trującego Performance CX.
Ceny: od 3.999 €
Avenue to coś w rodzaju „e-holenderskiego roweru” Riese & Müller: wyprostowana, zrelaksowana pozycja siedząca, bezproblemowy sprzęt do użytku w mieście, a do tego rama z pełnym zawieszeniem, która ma tylko zmęczoną uśmiech do dziur. Avenue jest dostępna z napędem Bosch Active lub Bosch Performance Cruise, z przerzutkami w piaście Shimano lub NuVinci i jest hamowana wyłącznie hydraulicznymi hamulcami szczękowymi Magura.
Ceny: od 3.999 €
Czy może być rozmiar mniejszy? Dzięki 20-calowym kołom i kompaktowej ramie Kendu jest nadal dość rzadkim typem e-kompaktowego roweru. Pomimo niewielkich wymiarów nie musisz rezygnować z wygody: Kendu jest również wyposażony w ramę z pełnym zawieszeniem. Wyjątkowo długa sztyca oraz wysuwana i składana kierownica sprawiają, że mały speedster jest odpowiedni dla osób o wzroście od 1,50 m do 1,95 m.
Ceny: od 4.299 €
Ładowarka Riese & Müller jest waletem wszystkich branż w asortymencie Südhessen i jest oferowana w trzech wariantach jako Charger GX, Charger Mixte i Charger. Rowery mają wspólną, wielokrotnie nagradzaną ramę, która nie tylko ma unikalny styl, ale dzięki podniesionemu tylnemu trójkątowi może również pomieścić bezobsługowe napędy pasowe. Podstawowy model ładowarki jest również dostępny jako S-Pedelec i jest wygodnym hardtailem, który jest gotowy do (prawie) każdego obszaru użytkowania - zwłaszcza, że miłośnicy komfortu mogą również wybrać szerokie, półtłuste opony 27,5 zamiast 29 cali .
Z opcjonalnym drugim akumulatorem, przednim bagażnikiem i oponami Schwalbe MTB odpowiednimi do jazdy w terenie, Charger GX jest przeznaczony dla długodystansowych turystów, dla których rower jest czymś więcej niż tylko środkiem transportu: jest idealnym towarzyszem podróży. Ładowarka Mixte dostępna jest również w wersji z trapezową ramą i niskim wejściem.
Ceny: od 3.199 €
Riese & Müller Roadster to idealny rower dla tych, którzy lubią szybką i klasyczną jazdę. Tradycyjny kształt ramy spotyka się z funkcjonalnym wyposażeniem, a opcjonalnie także z błyskawicznym napędem S-Pedelec firmy Bosch, który zakręca kran dopiero od 45 km/h. Hamulce tarczowe są montowane w każdym modelu - model miejski opiera się na piaście przerzutki, podczas gdy dwa warianty sportowo-turystyczne są wyposażone w przerzutkę Shimano.
Ceny: od 2.799 €
Oko idzie w parze - także z e-rowerem, a także w mieście. Riese & Müller Cruiser przyciąga spojrzenia swoim skórzanym siodłem i uchwytami oraz beżowymi oponami Schwalbe. Dzięki sportowej, wygodnej geometrii i funkcjonalnemu wyposażeniu, w tym bagażnikowi i systemowi oświetlenia. Cruiser jest również dostępny jako S-Pedelec dla tych, którzy chcą podróżować stylowo, ale także z dużą prędkością.
Ceny: od 2.799 €
Sportowe przejście? Brzmi trochę dziwnie? To prawda - ale dzięki nowemu Nevo Riese & Müller pokazuje, że motocykle z niskim prześwitem mogą mieć również sportowy wygląd i orientację. Rama zachwyca wyraźnymi liniami i ogólnie prostą i zredukowaną konstrukcją. Pominięcie tylnego trójkąta pozwala na montaż bezobsługowego napędu paskowego, a dzięki amortyzowanemu widelcowi i amortyzowanej sztycy nie zaniedbuje się również komfortu.
Ceny: od 3.099 €
W przypadku huśtawki Riese & Müller Swing nazwa mówi sama za siebie: zakrzywiony kształt ramy od razu przyciąga wzrok, który dzięki wewnętrznie poprowadzonym kablom nie jest zakłócany przez splątane kable. Wygodna pozycja siedząca, amortyzowana sztyca i duże opony Big Ben firmy Schwalbe zapewniają komfort jak na kanapie. Huśtawka jest dostarczana wyłącznie z przerzutkami w piaście od Shimano lub Nuvinci oraz hydraulicznymi hamulcami szczękowymi od Magura.
Ceny: od 2.799 €
Tinker to rozsądny kompaktowy rower z 20-calowymi oponami, bagażnikiem i nowoczesnym designem. Hamulce tarczowe zatrzymują ten zajmujący mało miejsca rower w dowolnym momencie, a opcjonalny napęd paskowy sprawia, że smarowanie łańcucha jest bledszym wspomnieniem. Tinker Touring HS jest również jednym z nielicznych S-Pedeleców w kompaktowym formacie w asortymencie. Idealny dla osób dojeżdżających do pracy na tym świecie.
Ceny: od 2.999 €
Schreibe einen Kommentar