Schwarzwald chce zdobywać punkty dzięki szerokiej gamie modeli. Udowadniają, co potrafią, na przykład z myvélo Himalaya Wyposażony — solidny jak skała E-SUB, który wyróżnia się stosunkowo niską wagą.
Rowery elektryczne wciąż można uznać za stosunkowo nowy wynalazek i choć na naszych drogach jeździ ich już kilka milionów, to rynek nie wydaje się jeszcze nasycony. Nic więc dziwnego, że wciąż pojawiają się nowi dostawcy, którzy albo próbują wypełnić nisze na rynku, albo zaczynają od pełnego asortymentu – lub jedno i drugie. Takim przypadkiem jest Myvélo: założona w 2018 roku firma ze Schwarzwaldu oferuje z jednej strony e-cruisery o nietypowych kształtach z grubymi oponami balonowymi, z drugiej zaś typowe e-trekkingi i e-MTB – nie wspominając już o obecnie bardzo popularne e-SUB-y.
E-SUB z solidną technologią
Wyposażony w Himalaya może również uchodzić za „Sport Utility Bike”. Bazuje na e-MTB o tej samej nazwie, ale jest „wyposażony”, czyli w pełni wyposażony do codziennego użytku – na pokładzie są lekkie, bagażnikowe i metalowe błotniki; stojak boczny można również znaleźć na MTB. Oczywiście układ napędowy jest taki sam: Shimano EP8 z akumulatorem 500 Wh, silnik środkowy o wysokim momencie obrotowym do użytku w terenie, który pcha z wysokim współczynnikiem wspomagania i ogranicza się tylko do prędkości powyżej 27 km/h - praktyczny, jeśli chcesz szybko pokonywać dłuższe dystanse. Standardowo wbudowany akumulator wystarcza na zasięg prawie 75 km na płasko; możesz dostać się trochę dalej z jednostką pamięci 200 Wh, która jest dostępna za dopłatą 630 euro.
Widelec z zawieszeniem pneumatycznym i jedenastobiegowa skrzynia biegów
W wyposażeniu Himalaya zastosowano również widelec z amortyzacją pneumatyczną Suntour ze skokiem 100 mm i dźwignią blokującą na kierownicy z roweru elektrycznego – ta ostatnia opcja nie jest absolutnie konieczna w rowerze elektrycznym. Z 2-biegową zmianą przełożeń, myvélo zdecydowało się na nieco prostszą wersję dla Wyposażonych (SLX zamiast XT, jak w przypadku E-MTB), ale wszechstronna maszyna wyróżnia się wygodnym wsparciem równoległoboku Suntour. Himalaya jest również dostępny z Shimano Nexus DiXNUMX, co oznacza, że przerzutki i napęd Shimano są idealnie dopasowane. Stojak boczny montowany tuż za suportem nie jest idealny – rowery stoją pewniej na tylnym stojaku, zwłaszcza gdy są załadowane.
Prosta koncepcja ramowa
Rama Himalajów produkowanych w Schwarzwaldzie jest dość prosta. Producent oszczędza konstruktywny wysiłek zintegrowanej baterii; w końcu magazyn energii można tak łatwo usunąć. Kable i linki biegną przez dolną rurę, przednie i tylne koła są mocowane za pomocą nowoczesnych osi przelotowych. Ze względu na akumulator koszyka na bidon nie można przymocować do rury dolnej, ale można go przymocować do rury podsiodłowej.
Solidny i dobrze wyposażony
Kosztujący 4.099 euro w wersji z baterią 500 Wh Himalaya niekoniecznie jest tani, ale przy wadze 24 kilogramów jest całkiem lekki. Błotniki z anodyzowanego na niebiesko metalu są uderzające - to sprawia, że myvélo jest rowerem, którego nie tak łatwo przeoczyć. W obecnej sytuacji warto wspomnieć, że rower E-SUV może być dostarczony od ręki, a wysyłka i wysyłka zwrotna jest bezpłatna.
WEB: myvelo.de
myvelo: Wysokiej jakości rowery elektryczne z Niemiec
Niemiecki producent rowerów elektrycznych, myvélo, który zaczynał wówczas od rowerów składanych, był w stanie stale poszerzać swoją ofertę i teraz oprócz składanych rowerów elektrycznych ma w swoim portfolio również elektryczne rowery górskie i elektryczne rowery trekkingowe. Założyciele wciąż młodej marki ze Schwarzwaldu byli aktywni jako kolarze wyścigowi, a teraz wnoszą do marki swoje doświadczenie tysięcy kilometrów na rowerze. Jednym z nich był […]