Nowości produktowe / E-MTB: Ghost poszerza swoją ofertę w pełni E-MTB E-Riot. W wariantach AM i EN dostępny już model trailowy uzupełniają rowery na naprawdę trudny teren. Są one również wyposażone w nowy system Bosch Smart, który obejmuje dużą baterię 750 Wh.
Rodzina modeli E-Riot od Ghost, która została niedawno wprowadzona w zeszłym sezonie, będzie się powiększać w 2022 roku. Wersja szlakowa, która jest już dostępna, otrzymuje alternatywy do użytku w trudnym terenie z modelami AM i EN. Ghost E-Riot AM ma 160 mm skoku z przodu iz tyłu, EN ma nawet 170 mm z przodu. Oba są wyposażone w nowy system Bosch Smart System, który oprócz nowego pilota LED, wyświetlacza Kiox 300, jest również wyposażony w dużą baterię 750 Wh. To zasila dobrze znany silnik CX, który można teraz indywidualnie dostosować do własnych potrzeb za pomocą aplikacji. Wszystkie informacje na temat nowego systemu Bosch można znaleźć w naszym odpowiednim artykule.
Inteligentny system Bosch: Duży akumulator, nowa koncepcja obsługi i jazda na rowerze podłączonym do Internetu
Nowości produktowe / E-Bike: Dzięki systemowi Bosch Smart, gigant e-rowerów z Reutlingen oferuje zupełnie nowy ekosystem dla e-MTB. Z dobrze znanym silnikiem CX, ale także dużą baterią, nową koncepcją obsługi i wieloma inteligentnymi funkcjami, w tym własną aplikacją. To znowu ten czas: nowy napęd firmy Bosch już w blokach startowych! W odróżnieniu […]
Nowe rowery górskie Ghost E-MTB opierają się na ustalonej geometrii Super Fit: rama, osprzęt, a nawet skok zawieszenia zmieniają się w zależności od rozmiaru ramy, aby zapewnić takie same wrażenia z jazdy w całym spektrum. W konkretnym przypadku E-Riot oznacza to na przykład, że podpory łańcucha w rozmiarze S są znacznie krótsze. W najmniejszym rozmiarze Ghost wykorzystuje również 27,5-calowe koła - w przeciwnym razie na całym obwodzie, z przodu iz tyłu, są 29-tki. Poza tym wymiary obu modeli są niezwykle nowoczesne: Rama główna jest dość długa - więc jest dużo miejsca do poruszania się na rowerze i przenoszenia ciężaru. Uzupełniony przez luźny układ kierowniczy i stromy kąt siedzenia, E-Riot powinien wykorzystać swoje mocne strony, szczególnie w wymagającym terenie i dużej prędkości.
Ghost E-Riot AM Pełna impreza
Najważniejszym modelem modeli Ghost E-Riot AM jest wariant wyposażenia „Full Party” — a nazwa mówi sama za siebie: z mocnym zawieszeniem RockShox wykonanym z ZEB Ultimate z przodu i amortyzatorami Super Deluxe Ultimate, zwinnymi hamulcami Sram Code RSC i oponami Maxxis Minion DHF /DHR naprawdę możesz dać się rozerwać na szlaku. Podobnie jak we wszystkich modelach z nowym systemem Bosch, rama główna jest wykonana z włókna węglowego, a tył z aluminium. Według producenta waga to około 24 kg – koszt: 6.999 euro
Ghost E-Riot EN Pro
Jeśli chcesz trochę więcej wiosennych rezerw podróży i jeszcze bardziej zorientowanej na zjazd orientacji, powinieneś przyjrzeć się bliżej Ghost E-Riot EN; Szczególnie imponuje nam topowy model EN Pro. Podwozie z widelcem Fox 38 Performance i stalowym amortyzatorem sprężynowym DHX zapewnia wrażenie odkurzacza na szlaku i płynną pracę nawet przy dużych prędkościach. Jeśli chcesz ponownie to przyspieszyć, możesz polegać na 4-tłokowych ogranicznikach z serii SLX firmy Shimano. Przerzutki zmieniane są za pomocą 12-biegowej mikstury, również od Shimano, gdzie zastosowano komponenty XT i SLX. Za 6.499 euro Ghost oferuje kompletny pakiet, który jest również atrakcyjny cenowo.
Schreibe einen Kommentar