Nowości produktowe / E-MTB: KTM Macina Prowler 2022 tylko na pierwszy rzut oka przypomina swojego poprzednika. Wewnątrz znajduje się nie tylko nowy Bosch Smart System, ale także miejsce na nowy akumulator 750 Wh w dolnej rurze, który można nawet łatwo wyjąć w górę. W charakterze motocykla nic się nie zmienia - pełny gaz na szlaku jest na porządku dziennym!
KTM Macina Prowler przechodzi pierwszy poważny remont na rok modelowy 2022 po tym, jak Austriacy zaprezentowali swój eMTB z pełną przepustnicą trzy lata temu. Rower zachowuje swój charakterystyczny wygląd, a także podstawowe cechy - skok sprężyny 180 lub 170 mm, mieszankę rozmiarów kół mullet oraz połączenie karbonowej ramy głównej z aluminiowym tylnym trójkątem. Ale bliższe przyjrzenie się ujawnia, że KTM nie pozostawił kamienia na kamieniu z Macina Prowler 2022.
Z technicznego punktu widzenia największą innowacją jest integracja systemu Bosch Smart. Nawet jeśli nic się nie zmieniło w przypadku wbudowanego silnika Performance CX - wciąż jest 85 Nm - istnieje wiele innych innowacji. Należą do nich oczywiście akumulator 750 Wh, ale także pierwsza „prawdziwa” aplikacja Bosch i nowy wyświetlacz Kiox. Wszystkie informacje na temat nowego systemu Bosch Smart System można znaleźć w naszym odpowiednim artykule.
Inteligentny system Bosch: Duży akumulator, nowa koncepcja obsługi i jazda na rowerze podłączonym do Internetu
Nowości produktowe / E-Bike: Dzięki systemowi Bosch Smart, gigant e-rowerów z Reutlingen oferuje zupełnie nowy ekosystem dla e-MTB. Z dobrze znanym silnikiem CX, ale także dużą baterią, nową koncepcją obsługi i wieloma inteligentnymi funkcjami, w tym własną aplikacją. To znowu ten czas: nowy napęd firmy Bosch już w blokach startowych! W odróżnieniu […]
Nowy Powertube 750 jest prawie o pięć centymetrów dłuższy niż wersja 625 poprzednika – podobnie jak inni producenci oznaczało to również dla KTM, że nowy magazyn energii nie pasował do dolnej rury poprzedniego modelu. W związku z tym trzeba było wymyślić kilka pomysłów w Mattighofen i powiedzielibyśmy – było warto. Akumulator teraz nie tylko ładnie pasuje do dolnej rury, ale jego demontaż jest również dużo prostszy i bardziej elegancki niż w poprzedniku. Zabezpieczoną blokadą pokrywę na górze dolnej rury można zdjąć, a akumulator jest teraz ukryty pod spodem, który można łatwo wyjąć od góry.
Pomimo nowej ramy i nieco dłuższej dolnej rury, geometria zmieniła się niewiele lub wcale w porównaniu do poprzednika - i to dobrze! Macina Prowler była jednym z najlepszych eMTB dla fanów technicznych podjazdów i mamy nadzieję, że tak samo będzie z następcą. Mamy nadzieję, że wkrótce przekonamy się o tym na szlaku.
Pierwsze spojrzenie: KTM Macina Prowler Prestige
Kilka tygodni temu mieliśmy okazję zobaczyć nowe modele na żywo na wewnętrznej wystawie KTM w Mattighofen – w tym KTM Macina Prowler. Szczególnie urzekła nas Macina Prowler Prestige, która jest dość atrakcyjna cenowo.
Schreibe einen Kommentar