Wraz z Breezer Powerwolf kalifornijski producent przedstawia SUV-a do każdego zastosowania i dla każdej płci. Szerokie opony, opcjonalny niski wjazd i wygodna geometria sprawiają, że Powerwolf jest idealnym towarzyszem codziennego użytku.
Kto tego nie zna?! Zimowa pora roku dobiega końca i wydaje się, że wiosna jest w pełnym rozkwicie. Nie ma chyba nic przyjemniejszego niż przejażdżka rowerem i wizyta w lodziarni w sąsiednim miasteczku. Ale może po prostu chcesz zostawić samochód i jeździć na rowerze elektrycznym do pracy i cieszyć się świeżym powietrzem. W drodze do domu zatrzymaj się w supermarkecie i zrób zakupy. E-rowery SUV umożliwiają teraz radzenie sobie w wielu codziennych sytuacjach bez samochodu.
Dzięki szerokim i głębokim oponom, sportowe rowery nadają się do jazdy po leśnych i leśnych ścieżkach, a dzięki bagażnikowi umożliwiają łatwe schowanie bagażu i toreb w drodze do pracy lub do supermarketu.
Dzięki Powerwolf EVO 1.1 Plus SM Breezer wydaje się oferować dobrze zaokrąglony ogólny pakiet, który jest ekscytujący zarówno dla niego, jak i dla niej ze względu na różne ramy.
Czysty design z praktycznymi funkcjami
Kalifornijczycy udostępnili nam dwa nowe modele Powerwolfa. Breezer Powerwolf EVO 1.1 Plus SM był dostępny w prostym ciemnozielonym kolorze iz wysoką górną rurą. Model LS został dostarczony w uderzającej czerwieni i z praktycznym głębokim wejściem.
Jeśli dzielisz rower ze swoim partnerem, możesz również skorzystać z wersji ST unisex, w której górna rura jest nieco wyższa niż we wspomnianym modelu LS, ale nadal umożliwia łatwe zejście przez ramę.
bagażniki i błotniki
SUV nie spełniałby swojej nazwy, gdyby nie miał przydatnych funkcji. Dobrze przemyślany bagażnik ma nie tylko klasyczny zacisk sprężynowy, ale jest również wyposażony w platformę Rack Time Snap-IT.
„Platforma Rack Time Snap-IT?”, zadajesz sobie pytanie!? Ten system ma znormalizowane rurki, które umożliwiają montaż typowych toreb rowerowych z odpowiednim szybkozamykaczem. Marki takie jak Ortlieb mają pełną linię kompatybilnych toreb z klamrami szybkiego zwalniania i innymi wygodnymi opcjami mocowania.
Jeśli jesteś na drodze, musisz być widoczny. Breezer oferuje tutaj lekarstwo dzięki tylnemu światłu zintegrowanemu z bagażnikiem i lampce Lezyne Hecto zamontowanej na kierownicy.
Z naszymi dwoma modelami testowymi byliśmy nie tylko na drogach i ścieżkach asfaltowych. Po drodze do lodziarni było też kilka szutrowych i leśnych ścieżek. Dzięki hojnie wyciętym aluminiowym błotnikom nasze ubrania pozostały czyste i suche.
Wygodna geometria do turystyki i wycieczek
Po pierwszych kilku metrach na Breezer Powerwolf od razu staje się jasne, że ten e-rower jest przeznaczony do długich wycieczek. Pionowa pozycja siedząca jest połączona z odpowiednią długością górnej rury i wygodną konstrukcją mostka/kierownicy, dzięki czemu nigdy nie odczuwasz dyskomfortu nawet podczas dłuższych podróży.
Jeśli przeszkadza Ci wysoka górna rura EVO 1.1 Plus SM, możesz skorzystać z dwóch innych modeli. EVO 1.1 Plus SM LS ma niskie wejście, które sprawia, że wsiadanie i wysiadanie przez środek ramy jest bardzo wygodne. Jeśli chcesz współdzielić e-rower, możesz też skorzystać z unisexowego wariantu ST – tutaj wpis nie jest aż tak głęboki, jak w przypadku modelu LS.
Wyposażenie: wszystko, czego potrzebuje SUV?
Osprzęt zbliżony do geometrii - usiądź na nim i poczuj się dobrze. Wygodne siodło Selle Royal Essenza nigdy nie jest niewygodne nawet podczas dłuższych przejażdżek, aw połączeniu z wyprostowaną pozycją siedzenia ma duży potencjał turystyczny.
Breezer zwraca uwagę na szczegóły modeli Powerwolf. Jak już wspomniano, EVO 1.1 Plus SM to nie tylko duże błotniki, przednie i tylne światła, ale także przemyślana konstrukcja bagażnika.
Oczywiście nie powinno zabraknąć niezbędnych odblasków i dzwonka do przydatności do ruchu drogowego. Chcemy trzymać się StVo i być bezpieczni na drodze.
Silnik: duża moc przy prostej integracji
Najważniejszą rzeczą w e-rowerze jest oczywiście silnik i akumulator. Rozwój rowerów wspomaganych postępował niezwykle szybko w ostatnich latach i coraz więcej osób korzysta z szybkich i sportowych pojazdów.
Czwarta generacja Bosch Performance CX jest montowana w rowerach Breezer Powerwolf EVO 1.1 Plus SM. Ten silnik Bosch wspiera Cię mocą do 85 Nm i maksymalną prędkością 25 km/h.
Silnik Bosch jest połączony z elegancko zintegrowanym akumulatorem Bosch Power Tube 625 Wh. Znajduje się w dolnej rurze ramy i można go ładować za pomocą ładowarki 4a. Akumulator można łatwo wyjąć do ładowania i jest zabezpieczony zamkiem w ramie.
Wyświetlacz również pochodzi od firmy Bosch i ma łatwe do odczytania pole widzenia, na którym można wyświetlić prędkość, przejechane kilometry i stan baterii.
Podwozie i inne elementy
Każdy, kto kiedykolwiek siedział na rowerze elektrycznym, wie, jak szybko przyspieszają koła. Dlatego tym ważniejsze jest zainstalowanie hamulca, który można łatwo dozować. Breezer polega na 4-tłokowym hamulcu tarczowym MT420 z 3-palcową dźwignią hamulca firmy Shimano. MT420 ma bardzo przyjemną siłę hamowania, którą łatwo dozować i stosować nawet dla niedoświadczonych kierowców.
Jeśli powinieneś być poza ulicami i ścieżkami rowerowymi, widelec Suntour MOBIE45 pomaga na nierównym terenie. 100 mm pochłania mniejsze uderzenia i pozwala Powerwolfowi szybko toczyć się po leśnych i żwirowych ścieżkach.
Nawiasem mówiąc, nasze dwa modele Breezer toczą się na kołach 27,5″. Przesunęliśmy się z grupą przełączającą XT od Shimano.
W kolejnych zakładkach znajdziesz wszystkie dalsze szczegóły dotyczące wyposażenia obu modeli. Jednak różnica polega tutaj tylko na konstrukcji ramy – komponenty pozostają takie same.
rozmiary | M (47cm), L (52cm), XL (56cm), XXL (60cm) |
Kolor | Ciemnozielony/czarny |
Ramki do zdjęć | Hydroformowane aluminium Breezer, dolna rura ze zintegrowaną rurą Bosch Power Tube 625 i akumulatorem 500 Wh, interfejs silnika Bosch gen.4, haki z wymiennym hakiem 12 mm |
widelec | Suntour MOBIE45 LO 27.5 Air, skok 100 mm, LOR, aluminiowa rura sterowa, oś przelotowa 15 x 100 mm, kłonice 34 mm |
korba | FSA CK-320 do silników Bosch gen.4, 38T z osłoną tarczy |
pedały | korpus z polerowanego aluminium, uchwyt Kraton, chromowana oś |
przerzutka | Shimano XT M8120, ShadowPlus |
Schaltung | ShimanoXT |
w Kassetten | ShimanoXT |
łańcuch | Shimano CN-M7100, HyperGlide-X, 12-rzędowa |
zestaw kołowy | Piasty Formula e-MTB, 100 x 15 mm CL disc, 32H, przód / 12 mm oś przelotowa CL disc, 32H, tył, szprychy ze stali nierdzewnej 14/15 g, WTB ST i27 TCS 2.0 dwuścienne obręcze 27.5" |
opona | Schwalbe Johnny Watts 27.5 x 2.4, ochrona przed przebiciem Race Guard, pasek odblaskowy |
hamulce | Hydrauliczny hamulec tarczowy Shimano MT420, 4-tłoczkowy, tarcze: przód 180 mm, tył 180 mm |
dźwignia hamulca | Hydrauliczny 401-palcowy enkoder Shimano MT3-3A |
Słuchawki | FSA 1/1.8" - 1/5", pierścieniowe łożyska ACB |
Lenker | Stop aluminium 6061, wznios 15 mm, kąt odchylenia 9 stopni, zacisk 31.8 mm, szerokość: 720 mm - S/M, 740 mm - L/XL |
trzon | Kute 3D aluminium 6061, wznios 9°, zacisk 31.8 mm |
Uchwyty | Ergonomiczny GP1 |
siodło | Selle Royal Essenza Umiarkowane |
sztyca | Mikroregulacja ze stopu 6061, średnica 27.2 mm |
Błotnik | Aluminiowy błotnik, ze spojlerem, stal nierdzewna, odblask |
Światło | Lezyne Hecto E65, 65 lux, 6-12V, z mocowaniem mostka X-Lock |
światła tylne | Herrmans H-Gargo Narrow, zintegrowany z bagażnikiem |
Gepäckträger | Aluminiowa rurka Standwell, z platformą Rack Time Snap-IT i zaciskiem sprężynowym, zintegrowane światło tylne |
Silnik | Bosch Performance CX, silnik środkowy czwartej generacji, moc 4 W, 250 Nm, maksymalne wsparcie 85 km/h |
Bateria | Bosch Power Tube 625Wh z ładowarką 4A |
Wyświetlacz | Bosch Intuvia |
Akcesoria | Osłona łańcucha, stojak aluminiowy Standwell, dzwonek |
rozmiary | S(43cm), M(47cm), L(52cm), XL(56cm) |
Kolor | Winyl czerwony / czarny |
Ramki do zdjęć | Hydroformowane aluminium Breezer, dolna rura ze zintegrowaną rurą Bosch Power Tube 625 i akumulatorem 500 Wh, interfejs silnika Bosch gen.4, haki z wymiennym hakiem 12 mm |
widelec | Suntour MOBIE45 LO 27.5 Air, skok 100 mm, LOR, aluminiowa rura sterowa, oś przelotowa 15 x 100 mm, kłonice 34 mm |
korba | FSA CK-320 do silników Bosch gen.4, 38T z osłoną tarczy |
pedały | korpus z polerowanego aluminium, uchwyt Kraton, chromowana oś |
przerzutka | Shimano XT M8120, ShadowPlus |
Schaltung | ShimanoXT |
w Kassetten | ShimanoXT |
łańcuch | Shimano CN-M7100, HyperGlide-X, 12-rzędowa |
zestaw kołowy | Piasty Formula e-MTB, 100 x 15 mm CL disc, 32H, przód / 12 mm oś przelotowa CL disc, 32H, tył, szprychy ze stali nierdzewnej 14/15 g, WTB ST i27 TCS 2.0 dwuścienne obręcze 27.5" |
opona | Schwalbe Johnny Watts 27.5 x 2.4, ochrona przed przebiciem Race Guard, pasek odblaskowy |
hamulce | Hydrauliczny hamulec tarczowy Shimano MT420, 4-tłoczkowy, tarcze: przód 180 mm, tył 180 mm |
dźwignia hamulca | Hydrauliczny 401-palcowy enkoder Shimano MT3-3A |
Słuchawki | FSA 1/1.8" - 1/5", pierścieniowe łożyska ACB |
Lenker | Stop aluminium 6061, wznios 15 mm, kąt odchylenia 9 stopni, zacisk 31.8 mm, szerokość: 720 mm - S/M, 740 mm - L/XL |
trzon | Kute 3D aluminium 6061, wznios 9°, zacisk 31.8 mm |
Uchwyty | Ergonomiczny GP1 |
siodło | Selle Royal Essenza Umiarkowane |
sztyca | Mikroregulacja ze stopu 6061, średnica 27.2 mm |
Błotnik | Aluminiowy błotnik, ze spojlerem, stal nierdzewna, odblask |
Światło | Lezyne Hecto E65, 65 lux, 6-12V, z mocowaniem mostka X-Lock |
światła tylne | Herrmans H-Gargo Narrow, zintegrowany z bagażnikiem |
Gepäckträger | Aluminiowa rurka Standwell, z platformą Rack Time Snap-IT i zaciskiem sprężynowym, zintegrowane światło tylne |
Silnik | Bosch Performance CX, silnik środkowy czwartej generacji, moc 4 W, 250 Nm, maksymalne wsparcie 85 km/h |
Bateria | Bosch Power Tube 625Wh z ładowarką 4A |
Wyświetlacz | Bosch Intuvia |
Akcesoria | Osłona łańcucha, stojak aluminiowy Standwell, dzwonek |
W drodze z Powerwolfem: wrażenia z jazdy
Przejdźmy do najważniejszej i najbardziej ekscytującej części – wrażeń z jazdy.
Jak już wspomniano, na Powerwolf czujesz się jak w domu. Pionowa pozycja siedząca i duży akumulator zachęcają do długich wycieczek.
Dzięki mocnemu silnikowi Bosch o momencie obrotowym 85 Nm masz wystarczającą moc w każdej sytuacji, aby poradzić sobie nawet z najbardziej stromym podjazdem. Jeśli lubisz szybką jazdę, wybierz tryb turbo. W Turbo żaden podjazd nie jest zbyt stromy, ale wszystko zależy od pojemności akumulatora. Tryb szlaku obsługuje trochę mniej - ale jest całkowicie wystarczający w prawie każdym terenie. Jeśli chcesz dać więcej wkładu i jesteś trochę bardziej sportowy, będziesz zadowolony z trybu Eco. Ten tryb jest najsłabszy z trzech, wymaga od jeźdźca większego wysiłku i zużywa najmniej energii akumulatora.
W drodze do Eidiele również jechaliśmy szutrowymi drogami. Tutaj zauważyliśmy grube i dość szerokie opony Schwalbe Johnny Watts. Nawet gdy byliśmy trochę szybsi na luźnym podłożu, nigdy nie mieliśmy poczucia poślizgu. Ciekawe jest też to, że Schwalbe stosuje tutaj mieszankę gumową odporną na przebicie – bo nie ma chyba nic bardziej nieprzyjemnego niż konieczność naprawiania przebitej opony w trasie.
Widelec Suntour 100 mm również sprawuje się bardzo dobrze. Amortyzowany pneumatycznie widelec można łatwo dopasować do kierowcy za pomocą odpowiedniej pompki i umiejętnie amortyzuje nierówności nawet na trudniejszych ścieżkach.
Schreibe einen Kommentar