E-MTB / Test: Flyer Goroc TR:X 8.63 XC powinien bardzo przypominać ideę idealnego E-MTB na wycieczki. Wygodny, łatwy w utrzymaniu, z mocnym silnikiem i opcjonalnie akumulatorem o pojemności ponad 1.200 Wh. Z rowerem Pinion E-MTB musisz pójść na kilka kompromisów.
Prawie żaden inny produkt w ostatnich latach nie wywołał takiego zamieszania na rynku e-rowerów i e-MTB jak Pinion MGU. Silnik środkowy i skrzynia biegów w jednym? Na to czekało wielu motocyklistów. Flyer instaluje tę innowacyjną jednostkę napędową w nowym Goroc TR: Zwykle są one wyposażone w błotniki i systemy oświetlenia, które są w pełni odpowiednie do codziennego użytku. Jedynie testowany przez nas model XC rezygnuje z tego i wybiera nieco bardziej sportowy tor.
Pojemność akumulatora do 1.235 Wh
S | M | L | XL | |
---|---|---|---|---|
rura podsiodłowa (w mm) | 412 | 441 | 471 | 511 |
Zasięg (mm) | 430 | 450 | 470 | 490 |
Stosy (mm) | 641 | 653 | 662 | 671 |
Kąt skrętu (w °) | 65 | 65.5 | 65.5 | 65.5 |
Kąt siedziska (w °) | 75.3 | 75.1 | 75 | 74.9 |
Spadek suportu (w mm) | 35 | 35 | 35 | 35 |
tylne widełki (w mm) | 470 | 470 | 470 | 470 |
Rozstaw osi (w mm) | 1230 | 1249 | 1273 | 1297 |
Dzięki skokowi zawieszenia wynoszącemu 130 mm rower jest również dobrze przygotowany do lżejszej jazdy w terenie, a wyprostowana pozycja siedzenia i boczna nóżka wyraźnie pokazują, gdzie leży jego środek ciężkości. Akumulator 700 Wh umieszczony w dolnej rurze głównej ramy z włókna węglowego zasila potężny Pinion MGU w energię i można go łatwo wyjąć z boku. Jeśli zależy Ci na większym zasięgu, możesz użyć opcjonalnego dodatkowego akumulatora, aby zwiększyć całkowitą pojemność o 535 Wh do ponad 1.200 Wh.
Eliminując tylną przerzutkę i kasetę na tylnym kole, Flyer może również zaoszczędzić klasyczny łańcuch i zamiast tego zainstalować niewymagający konserwacji pasek z włókna węglowego. Pozostałe elementy są solidne: dotyczy to podwozia Fox z Fox 34 Rhythm z przodu, a także 4-tłoczkowych hamulców Shimano XT i kół Mavic. Jednakże, biorąc pod uwagę cenę nieco poniżej 9.000 XNUMX euro, wolelibyśmy mieć cały pakiet wyższej jakości, niezależnie od tego, czy Pinion MGU.
Ramki do zdjęć | Ulotka Goroc TR:X |
widelec amortyzowany | Fox 34 Rytm |
napęd | Zębatka MGU |
akumulator | 700 Wh |
niemy | Fox Float DPS |
wirniki | Mavic eCrossride 1 |
Opona VR | Schwalbe Wicked Will SuperGround SpeedGrip |
Tętno opon | Schwalbe Wicked Will SuperGround SpeedGrip |
przerzutka tylna | Zębatka MGU |
dźwignia zmiany biegów | Zębnik inteligentny.shift |
korba | Wałek zębaty |
przerzutka | Ohne |
Hamulec | ShimanoXT M8120 |
tarcze hamulcowe | 203 / mm 203 |
sztyca | Zakraplacz ulotki M214 150mm (dł.) |
siodło | Sprzedaj Royal Essenza+ |
trzon | Mostek Flyer ONE CI |
Lenker | Ulotka ze stopu |
Flyer Goroc TR:X w praktyce
W dzisiejszym świecie, gdy e-MTB stają się coraz bardziej sportowe, rower z wyraźnym ukierunkowaniem na turystykę, taki jak Goroc TR:X, ma status niemal egzotyczny. Jednak już na pierwszych metrach jazdy na rowerze musisz zadać sobie pytanie, dlaczego: dzięki wyprostowanej pozycji siedzenia, wygodnemu podwoziu i wygodnym punktom styku rower oferuje bardzo wysoki poziom komfortu. Przyczynia się do tego również doskonałe zachowanie przełączania Pinion MGU, ponieważ w razie potrzeby również bardzo mocno naciska - ale niestety z bardzo wyraźnie słyszalnym dźwiękiem silnika. Mniejsze wycieczki terenowe są zawsze możliwe, chociaż prawdziwe szlaki szybko pokazują granice Goroc TR:X. Ani geometria, ani podwozie, a zwłaszcza opony nie mają na to odpowiednich rezerw.
Schreibe einen Kommentar