Nowości produktowe / Gravel / E-Bike: Coraz więcej producentów ma teraz w swojej ofercie również rowery szutrowe z silnikami - podejścia są bardzo różne. Od maksymalnej mocy silnika i dużej baterii po niską wagę i mały, lekki silnik — wszystko jest w zestawie. Pokazujemy najlepsze rowery e-gravel 2021 roku!
Najbardziej ekscytujące (e)rowery 2021 roku w 17 kategoriach
W ramach naszej ankiety czytelników 2020/2021 nominowaliśmy i zestawiliśmy dziesięć szczególnie ekscytujących motocykli w 17 różnych kategoriach. Szukasz nowego roweru na ten sezon? W takim razie zdecydowanie powinieneś rzucić okiem na naszą listę:
- Top 10: Najlepsze rowerki dziecięce 2021 - nie tylko na Zajączka Wielkanocnego
- Top 10: Najlepsze rowery cargo z silnikiem w 2021 roku – uniwersalna oszczędność miejsca
- Top 10: Najlepsze rowery trekkingowe 2021 - nowoczesna klasyka
- Top 10: Najlepsze miejskie e-rowery 2021 — szykowne, szybkie, modne
- Top 10: Najlepsze karbonowe rowery szosowe 2021 - najszlachetniejsze ze szlachetnych
- Top 10: Najlepsze miejskie e-rowery 2021 - nie tylko dla metropolii
- Top 10: Najlepsze kompaktowe rowery elektryczne 2021 — oszczędność miejsca
- Top 10: Najlepsze podstawowe rowery szosowe 2021 — Dużo sportu za te pieniądze
- Top 10: Najlepsze e-gravelowe rowery 2021 roku - sportowe pomimo silnika
- Top 10: Najlepsze rowery szutrowe 2021 roku — wszechstronni wyznaczacze trendów
- Top 10: Najlepsze e-rowery SUV 2021 - Wszechstronne i wygodne
- Top 10: Najlepsze e-MTB hardtaile 2021 – atrakcyjna grupa z marginesu
- Top 10: Najlepsze rowery górskie typu hardtail 2021 – 100% wyścigu!
- Top 10: Najlepsze w pełni MTB 2021 - od XC po Enduro
- Top 10: Najlepsze w pełni E-MTB 2021 - na szlaki i do codziennego użytku
- Top 10: Najlepsze MTB dla początkujących 2021 - okazje na szlak
- Top 10: Najlepsze e-rowery trekkingowe 2021 — wszechstronna różnorodność
10 najlepszych rowerów szutrowych z napędem elektrycznym w 2021 roku
Orbea Gain
Wraz z Gainem Baskowie z Orbea mieli w swoim asortymencie e-gravel na długo przed zawodami. Koncepcja kompaktowego i lekkiego silnika w piaście z małym akumulatorem nadal jest atrakcyjna dla sportowych motocyklistów e-gravel. Nie można go wizualnie rozpoznać jako roweru elektrycznego, a nawet niedrogi model podstawowy z aluminiową ramą waży znacznie poniżej 15 kilogramów. Fakt, że silnik „tylko” dostarcza 40 Nm powinien być do zniesienia w świetle innych kluczowych danych.
Cena: 2.439 euro - 8.779 euro
Bull's Grinder EVO CX
Rower typu hardtail czy gravel? Dlaczego nie oba? Grinder EVO CX firmy Bulls łączy terenowe możliwości roweru górskiego typu hardtail z amortyzowanym widelcem i niezwykle wygodną sztycą ze sportową pozycją siedzącą, obniżoną kierownicą i szutrowymi oponami. Całość napędza mocny silnik Bosch CX z akumulatorem zintegrowanym w dolnej rurze. Rower elektryczny na naprawdę każdą wycieczkę, czy to po asfalcie, czy po szlakach.
Cena: 6.099 euro - 6.299 euro
Więcej informacji o założycielu EVO CX bezpośrednio od Bulls
Cannondale Topstone Neo Carbon
Rower szutrowy z pełnym zawieszeniem, pełnoprawnym silnikiem umieszczonym pośrodku i ramą z włókna węglowego — to, co początkowo brzmi jak odważna mieszanka, z Cannondale Topstone Neo Carbon to pełny sukces. Skok zawieszenia 30 mm z przodu iz tyłu nie tylko uprzyjemnia jazdę po szlakach, ale także filtruje nieprzyjemne wibracje na szutrowych drogach czy leśnych autostradach. Dzięki silnikowi CX firmy Bosch i akumulatorowi o pojemności 500 Wh jest też dużo mocy pomocniczej przy dobrym zasięgu.
Cena: 4.499 euro - 9.499 euro
Cannondale Topstone Carbon Neo Lefty: Z funkcjami MTB do zabawy na e-szutrze
Test: Dzięki Cannondale Topstone Carbon Neo Lefty 1, znany amerykański producent zaprezentował swój pierwszy motorowy rower szutrowy i chce umożliwić mu nieograniczoną zabawę na szutrze. Oprócz silnika Bosch Performance Line CX na pokładzie znajduje się również sprawdzony system widelca amortyzowanego Lefty. Dowiedz się w naszym teście, czy ta koncepcja działa z funkcjami rowerów górskich i e-wsparciem. Kamień wierzchołkowy Cannondale […]
Graal kanionu: ON CF
Z Grail:ON, Canyon jest w pełni oddany wygodzie, ale jak zwykle idzie własną drogą. Z przodu polaryzująca optycznie kierownica Hover Bar zauważalnie pochłania wibracje, z tyłu robi to wewnętrzne wsparcie VCLS. Wraz z dość swobodną geometrią długie dni w siodle nie stanowią problemu; W przypadku Bosch CX jeden z najmocniejszych obecnie silników centralnych odpowiada za e-power. Akumulator 500 Wh w dolnej rurze ramy karbonowej umożliwia długie dystanse.
Cena: 4.999 euro - 6.199 euro
BH Core Carbon GravelX
Po tym, jak BH niespodziewanie zaprezentował w zeszłym roku nowy e-rower szutrowy z własnym kompaktowym silnikiem i dużą baterią 540 Wh z Core GravelX, Baskowie kontynuują teraz wersję z włókna węglowego. Silnik został udoskonalony, nadal dostarcza 65 Nm momentu obrotowego, ale teraz w lżejszej magnezowej obudowie. Pojemność baterii nadal wynosi 540 Wh, ale teraz można ją zwiększyć do 720 Wh za pomocą przedłużacza zasięgu.
Cena: 5.499 euro - 6.999 euro
Spójrz na E-765 Gravel
Po tym, jak tradycyjny producent Look wcześniej zapuścił się w dziedzinę rowerów zmotoryzowanych z e-rowerem wyścigowym, Francuzi prezentują teraz niezwykle ekscytujący e-rower szutrowy z E-765 Gravel. Napęd Fazua łączy w sobie niewielką wagę z niewielką objętością i stosunkowo wysoką wydajnością podparcia. Drażni także przyjemnie długi zasięg z pozornie małej baterii 250 Wh. Nice: Cały dysk, w tym akumulator, można wyjąć. Zmniejsza to wagę do mniej niż 12 kg.
Cena: € 5.999
Wąsy Dimanche 29
Mustache Dimanche 29 wnosi powiew świeżego powietrza dzięki innowacyjnemu podejściu. Producent z Alzacji konsekwentnie idzie własną drogą. Wszystko zaczyna się od silnika: dzięki Bosch Performance Line podejmujesz świadomą decyzję o rezygnacji z mocniejszego silnika CX; ta decyzja jest nagradzana niskim poziomem głośności i bardzo harmonijnym zachowaniem podczas jazdy. Częściowo zintegrowany akumulator 500 Wh „wisi” na spodzie aluminiowej ramy i zapewnia nisko położony środek ciężkości oraz pełne wrażenia z jazdy.
Cena: 3.799 euro - 4.499 euro
Raymon Gravelray 7.0
Już teraz Raymon Gravelray wyróżnia się z tłumu wyborem napędu. Zastosowano tutaj nowy PW-TE firmy Yamaha, który zapewnia moment obrotowy do 60 Nm i jest szczególnie przekonujący dzięki harmonijnemu zestrojeniu. Dzięki akumulatorowi 500 Wh w aluminiowej rurze dolnej jednodniowe wycieczki można łatwo pokonać na jednym ładowaniu. Kierownica z rozszerzonymi końcami poprawia prowadzenie w terenie.
Cena: € 3.899
Specialized Turbo Creo SL EVO
Dzięki Creo SL firma Specialized konsekwentnie podąża ścieżką, którą Kalifornijczycy już obrali ze swoimi innymi e-rowerami. Zastosowano tutaj również samodzielnie opracowany silnik: Kompaktowa i lekka jednostka znajduje się na suportze i dostarcza do 35 Nm. To mniej niż u konkurencji, ale sama moc również nie jest tym, co powinno charakteryzować ten motocykl: niska waga i zrównoważone wrażenia z jazdy są tutaj na pierwszym planie. Idealny rower dla sportowych szutrowców - z wbudowanym tylnym wiatrem.
Cena: 5.499 euro - 12.499 euro
Recenzja Specialized Turbo Creo SL: Nowa era dla rowerów szosowych?
Nowości produktowe: Amerykański producent Specialized od jakiegoś czasu reklamuje swoje modele Turbo hasłem „To ty, tylko szybciej!” Jak łatwo się domyślić, są to rowery z e-wspomaganiem. Wraz z Specialized Turbo Creo SL producent zaprezentował swój najnowszy rower z serii Turbo: pierwszy e-rower szosowy lub e-gravel od Specialized. Nawet wcześniej […]
Karbonowy żwir Centurion Overdrive
Lekki, wszechstronny i naturalny: Overdrive Carbon Gravel od Centurion łączy właściwości, które są dla nas szczególnie ważne w nowoczesnym rowerze e-gravel. Przy całkowitej masie mniejszej niż 14 kilogramów można go przenosić jak zwykły rower, a napęd Fazua zapewnia ciche i czułe wsparcie, gdy wymaga tego teren. Dzięki wysokiej wydajności wyjmowany silnik łaskocze wyjątkowo duży zasięg od akumulatora 250 Wh.
Cena: € 5.599
Więcej informacji o Overdrive Carbon Gravel bezpośrednio od Centurion
Schreibe einen Kommentar