Nowości produktowe / Rowery elektryczne: Rowery towarowe, choć jeszcze kilka lat temu były egzotycznym zjawiskiem, są teraz częścią codziennego życia. Wszechstronne rowery ugruntowały swoją pozycję jako alternatywa dla samochodu, zwłaszcza do przewożenia dzieci, zwłaszcza w aglomeracjach miejskich i dużych miastach. Pokażemy Ci najbardziej ekscytujące motocykle cargo z silnikiem w 2021 roku!
Najbardziej ekscytujące (e)rowery 2021 roku w 17 kategoriach
W ramach naszej ankiety czytelników 2020/2021 nominowaliśmy i zestawiliśmy dziesięć szczególnie ekscytujących motocykli w 17 różnych kategoriach. Szukasz nowego roweru na ten sezon? W takim razie zdecydowanie powinieneś rzucić okiem na naszą listę:
- Top 10: Najlepsze rowerki dziecięce 2021 - nie tylko na Zajączka Wielkanocnego
- Top 10: Najlepsze rowery cargo z silnikiem w 2021 roku – uniwersalna oszczędność miejsca
- Top 10: Najlepsze rowery trekkingowe 2021 - nowoczesna klasyka
- Top 10: Najlepsze miejskie e-rowery 2021 — szykowne, szybkie, modne
- Top 10: Najlepsze karbonowe rowery szosowe 2021 - najszlachetniejsze ze szlachetnych
- Top 10: Najlepsze miejskie e-rowery 2021 - nie tylko dla metropolii
- Top 10: Najlepsze kompaktowe rowery elektryczne 2021 — oszczędność miejsca
- Top 10: Najlepsze podstawowe rowery szosowe 2021 — Dużo sportu za te pieniądze
- Top 10: Najlepsze e-gravelowe rowery 2021 roku - sportowe pomimo silnika
- Top 10: Najlepsze rowery szutrowe 2021 roku — wszechstronni wyznaczacze trendów
- Top 10: Najlepsze e-rowery SUV 2021 - Wszechstronne i wygodne
- Top 10: Najlepsze e-MTB hardtaile 2021 – atrakcyjna grupa z marginesu
- Top 10: Najlepsze rowery górskie typu hardtail 2021 – 100% wyścigu!
- Top 10: Najlepsze w pełni MTB 2021 - od XC po Enduro
- Top 10: Najlepsze w pełni E-MTB 2021 - na szlaki i do codziennego użytku
- Top 10: Najlepsze MTB dla początkujących 2021 - okazje na szlak
- Top 10: Najlepsze e-rowery trekkingowe 2021 — wszechstronna różnorodność
10 najlepszych zmotoryzowanych motocykli towarowych w 2021 roku
I: SY Cargo
Wszystkie rowery towarowe są duże i nieporęczne? Żartujesz? Czy mówisz to poważnie? i:SY udowadnia coś przeciwnego swoim nowym rowerem cargo. Specjaliści od rowerów kompaktowych postawili Cargo na 20-calowych kołach, więc pomimo obciążenia przekraczającego 150 kg jest niewiele dłuższy niż normalny rower. Aby rower nie tracił tchu nawet przy pełnym obciążeniu, silnik Bosch CX napędza go z dużą mocą, a bezstopniowa przekładnia piasty Enviolo z napędem pasowym zapewnia bezobsługową eksploatację.
Cena: € 4.499
Więcej informacji na temat roweru cargo od i:SY można uzyskać bezpośrednio od producenta
Kettler Cargoline
Trudno uwierzyć, ile funkcji Kettler włączył do swojego niepozornego wizualnie debiutanckiego roweru cargo. Począwszy od sprężynowej przestrzeni ładunkowej, poprzez wyjątkowo innowacyjny i intuicyjny układ kierowniczy, aż po opcję podwójnego akumulatora o pojemności do 1.250 Wh. Oprócz freestyle spełniony został również obowiązek: dopuszczalna łączna waga jest duża przy 250 kg, silnik Bosch Cargo Line Motor ciągnie również w pełni załadowany rower pod górę.
Cena: 5.999 euro - 7.299 euro
Więcej informacji na temat Cargoline można uzyskać bezpośrednio od firmy Kettler
Ca Go
Wiele rowerów cargo jest używanych na co dzień przede wszystkim jako nosidełko dla dzieci. Tworząc swój pierwszy rower cargo, firma Ca Go postawiła sobie za cel uczynienie go tak bezpiecznym, jak to tylko możliwe. Od skrzyni wykonanej z amortyzującej pianki cząsteczkowej, przez magnetyczne 5-punktowe pasy, po amortyzowane siedziska z regulowanymi zagłówkami. Tutaj pomyślano o wszystkim. Oczywiście rower może być również używany jako zwykły transporter, a dzięki dopuszczalnej masie całkowitej 250 kg, może być również używany do cięższych ładunków.
Cena: 6.435 euro - ok. 7.600 euro
Ca Go w portrecie: „Nie sprzedajemy rowerów towarowych, sprzedajemy mobilność”
Od pomysłu do produktu w ciągu dwóch lat Nowicjusz Ca Go zaprezentował publiczności nowy rower e-cargo na ostatnim Eurobike z przysłowiowego niczego. Dzięki kilku ekscytującym nowym podejściem motocykl przyciągnął wiele ciekawskich spojrzeń – w tym nasze. Fakt, że nawet znawcy branży nic nie słyszeli o niemieckim przybyszu z Koblencji [...]
Rodzina Urban Arrow
Wraz z rodziną Urban Arrow ma jeden z odnoszących największe sukcesy rowerów e-cargo w swojej ofercie. W Long-John Cargobike Holendrzy łączą wyjątkowo dużą ładowność dzięki dopuszczalnej masie całkowitej 275 kg z niezwykle elastyczną ogólną koncepcją. Rodzina, która jest napędzana silnikiem Bosch, dzięki dużemu wyborowi akcesoriów poradzi sobie z niemal każdym możliwym zadaniem – od transportu dzieci po masowe zakupy w sklepie z narzędziami.
Cena: 4.390 euro - 5.390 euro
Rower cargo Urban Arrow Family w teście: elastyczność i przyjemność z jazdy
Test: Velomotion przetestował rower cargo Urban Arrow Family. Holenderski pojazd rodzinny łączy w sobie dużą ładowność z mocnymi silnikami, co czyni go idealnym (drugim) zamiennikiem samochodu. Velomotion poruszał się po mieście z rowerem towarowym. Szukasz więcej najlepszych rowerów cargo? Sprawdź nasze TOP 10 na 2021 rok! Miasto bez samochodów? Kto to […]
Babboe City E
City E firmy Babboe to niezwykle atrakcyjna propozycja. Za mniej niż 3.000 euro, czyli połowę ceny wielu innych e-rowerów cargo, otrzymujesz atrakcyjny wizualnie i technicznie rower cargo o szerokim zakresie zastosowań. Drewniana skrzynia oferuje miejsce nawet dla trojga dzieci, które można wygodnie przewozić z punktu A do punktu B dzięki cichemu i bezobsługowemu silnikowi w piaście oraz 7-biegowej przekładni Shimano.
Cena: 2.699 euro - 2.799 euro
Cube Cargo Hybrid
Z Cube kolejny ciężki dwukołowiec wkracza na znakomitą scenę ładunkową - i jak! Odrobili pracę domową, opracowując rower cargo Long John. Jest zasilany aktualnym silnikiem Bosch Cargo Line i maksymalnie dwoma akumulatorami o pojemności 500 Wh. W skrzyni transportowej wykonanej z pianki EPP można zamontować podwójne siedzisko dla dwójki dzieci - lub ładunek 170 kg można wykorzystać na naprawdę duży zakup.
Cena: 4.499 euro - 5.499 euro
Bergamont E-Cargoville LJ
Na pierwszy rzut oka E-Cargoville LJ firmy Bergamont nie wydaje się specjalnie różnić od innych rowerów cargo. Jednak to pierwsze wrażenie jest mylące. Już sama konstrukcja kopułki kierownicy, w której schowane są nie tylko kable, ale i akumulator, byłaby już wystarczającym powodem do nominacji. Szczególnie ekscytująca jest jednak konstrukcja modułowa, za pomocą której można mocować powierzchnie ładunkowe o różnych rozmiarach.
Cena: 4.759 euro - 6.199 euro
Bergamont E Cargoville 2021: Innowacyjne rowery e-cargo: kompaktowe, modułowe, wszechstronne
Nowości produktowe / E-Performance: Bergamont depcze gaz w segmencie cargo - w 2021 roku St.Paulians rozszerza swoją klasyczną platformę E-Cargoville LJ i oferuje prawdziwie modułowy system. Ponadto Bergamont E-Cargoville LT to kompaktowy koń pociągowy o szerokim zakresie zastosowań. Bergamont E-Cargoville LJ: modułowy e-cargobike W zeszłym roku Bergamont zaprezentował E-Cargoville LJ […]
Riese&Müller Packster 70
Jako weterani e-cargo, specjaliści z Riese & Müller cieszą się nie tylko doskonałą reputacją wśród fanów rowerów cargo. Rowery takie jak Packster 70 pokazują dlaczego: wieloletnie doświadczenie znajduje odzwierciedlenie w skrzyni transportowej, która została przemyślana w najdrobniejszych szczegółach oraz w niezliczonych przystawkach i przystawkach. Z technicznego punktu widzenia jest tylko to, co najlepsze: od napędu Bosch Cargo z akumulatorem o pojemności do 1.250 Wh po chip RX, którego można użyć do zlokalizowania roweru za pomocą GPS w przypadku kradzieży.
Cena: 5.555 – 6.432 euro
Rzeźnicy i rowery MK1-E
Rowery towarowe z trzema kołami mają bezpieczną podstawę i dobroduszne prowadzenie, wyprzedzając ich odpowiedniki Long John. Niestety zwykle płaci się za to dużym promieniem skrętu i chybotliwym sterowaniem, szczególnie przy wyższych prędkościach. Inaczej jest w przypadku MK1-E: dzięki technologii przechylania rower łączy w sobie zwinność i żywotność jednośladowych rowerów towarowych z bezpieczeństwem trójkołowców. Fajna jest też możliwość wyposażenia skrzyni transportowej w drzwi, które można otworzyć do przodu.
Cena: 5.699 euro - 6.699 euro
Więcej informacji o MK1-E bezpośrednio od Butchers & Bicycles
Węgiel
Jak żaden inny rower cargo, Carqon łączy atrakcyjny design z funkcjonalnością. Efektownie zaprojektowana skrzynia transportowa ma prawdziwe boczne drzwi, co bardzo ułatwia starszym dzieciom wchodzenie i wychodzenie. Dzięki oponom o dużej objętości i amortyzowanemu widelcowi nie zaniedbuje się komfortu podczas jazdy. Technicznie również nie ma powodu do krytyki - dzięki silnikowi Bosch Cargo i akumulatorowi o pojemności do 1.000 Wh jesteś przygotowany na wszystko.
Cena: 4.999 euro - 6.499 euro
Schreibe einen Kommentar