Test: Silnik Bosch CX, opony mullet, skok 160 mm – brzmi nieźle? To też robi! Ghost Hybride ASX 6.7+ daje dużo frajdy, zwłaszcza na zjazdach. Dzięki opuszczanemu widelcowi amortyzowanemu nieźle radzi sobie na podjazdach, nawet jeśli nie jest to jego główna dyscyplina.
Ghost Hybrid ASX 6.7+: Fakty
Skok zawieszenia: 160mm / 160mm
rozmiar koła: Mullet mix 29/27,5 cala
Napęd: Bosch Wydajność CX
Wyświetlacz / jednostka sterująca: Bosch Purion
Pojemność akumulatora (rower testowy): 625Wh
Materiał ramy: Alu
Waga kompletnego roweru (rozmiar L bez pedałów): 24,61 kg
Maksymalna dopuszczalna waga: 120 kg
Cena: € 4.999
Oddzielny film testowy jest obecnie tworzony dla każdego testu E-MTB 2020 i zostanie tu dodany w nadchodzących dniach i tygodniach.
Ramki do zdjęć | Hybrydowy ASX AL |
widelec amortyzowany | Dwupozycyjne powietrze RockShox Yari RC |
napęd | Bosch Wydajność CX |
akumulator | Lampa zasilająca Bosch 625 |
niemy | RockShox Deluxe Select+ |
wirniki | Piasty Fastace / Obręcze Rodi Tryp 30 |
Opona VR | Maxxis Minion DHF Exo+ 2,5" |
Tętno opon | Maxxis Rekon Exo 2,6" |
przerzutka tylna | Sram NX Orzeł |
dźwignia zmiany biegów | Sram NX Orzeł |
korba | Samoks 34t |
przerzutka | Ohne |
Hamulec | Formuła Cura 4 |
tarcze hamulcowe | Formuła 203/203mm |
sztyca | JD Zakraplacz 150mm (L) |
siodło | Selle Italia Regulowany |
trzon | Parter pięćdziesiąt jeden |
Lenker | Parter pięćdziesiąt jeden 780 |
Kiedy patrzymy na Ghost Hybride ASX 6.7+, mamy déjà vu: poza kolorystyką, rama E-MTB jest taka sama jak Lapierre Overvolt AM 6.7. Nie jest to jednak niezdarny przypadek szpiegostwa przemysłowego, wyjaśnienie jest dość proste: obaj producenci czują się jak w domu pod parasolem Accell Group. Rama została opracowana dla obu producentów, ale ze względu na wbudowane wyposażenie była skierowana do różnych grup docelowych. Ghost Hybride ASX 6.7 ma dwie specjalne cechy: z jednej strony jest to mieszanka rozmiarów kół 29” z przodu i 27,5 cala z tyłu, az drugiej strony amortyzowany widelec RockShox.
Podstawową orientację roweru można określić jako dość sportową: rama główna jest dość długa, kąt skrętu jest płaski, a dolne rury tylnego trójkąta są przyjemnie krótkie. Dzięki wysokiemu przodowi pozycja siedząca nie jest zbyt rozciągnięta i nawet początkujący powinni dość szybko odnaleźć się w Ghost.
Geometria Ghost Hybride ASX 6.7+
S | M | L | XL | |
---|---|---|---|---|
rura podsiodłowa (w mm) | 390 | 430 | 470 | 510 |
Pozioma rura górna (w mm) | 584 | 611 | 633 | 661 |
główka ramy (w mm) | 100 | 110 | 130 | 150 |
tylny trójkąt (w mm) | 440 | 440 | 440 | 440 |
Rozstaw osi (w mm) | 1175 | 1210 | 1243 | 1281 |
Kąt skrętu (w °) | 65.5 | 65.5 | 65.5 | 65.5 |
Kąt siedziska (w °) | 76.5 | 76.5 | 76.5 | 76.5 |
Zasięg (mm) | 425 | 455 | 480 | 510 |
Stosy (mm) | 615 | 624 | 637 | 656 |
Podobne e-rowery górskie w teście
Recenzja BH AtomX Lynx 6 Pro E-MTB: Innowacyjny indywidualista z dużą baterią
Test: BH AtomX Lynx 6 Pro to niezwykły, ale niezwykle innowacyjny E-MTB z przekonującym silnikiem Brose Drive S Mag. Wyjątkowa integracja dużej baterii jest szczególnie atrakcyjna. Na szlaku radzi sobie lepiej pod górę niż z góry, ale dzięki swojemu dobrodusznemu prowadzeniu może przekonać praktycznie wszędzie. BH AtomX Lynx 6 Pro: […]
Lapierre Overvolt AM 7.6 E-MTB w teście: Wygodny, wszechstronny ze sportowym akcentem
Test: Nowoczesne modele E-MTB, takie jak Lapierre Overvolt AM 7.6, zawdzięczają swoją reputację silnych, wszechstronnych rowerów. Dzięki oponom plus i nowoczesnej geometrii ma duży potencjał do jazdy w terenie, ale świetnie sprawdza się również jako sportowy motocykl turystyczny. Lapierre Overvolt AM 7.6: Fakty Skok: 160 mm/160 mm Rozmiar koła: 27,5 cala Napęd: wyświetlacz Bosch Performance CX […]
Trek Rail 7 E-MTB w teście: Świetna rama z ogromnym potencjałem
Test: Trek Rail 7 to świetna zabawa dzięki bardzo wysokiej jakości i dobrze wyważonej ramie. Sprytna integracja baterii, świetna geometria, przekonujący napęd – Amerykanie naprawdę zrobili wszystko dobrze pod tym względem. Wyposażenie też w dużej mierze przekonuje, choć nieco ogranicza wielki potencjał ramy. Trek Rail 7: The Facts Skok: 160 mm/150 mm Rozmiar koła: 29 cali […]
Obniżenie amortyzowanego widelca pomaga tylko w ograniczonym stopniu na podjazdach
Połączenie wysokiego przedniego końca i krótkich tylnych widełek można wyczuć bezpośrednio na podjazdach. Pomimo stromego kąta rury podsiodłowej oznacza to, że na podjazdach siedzisz dość ciężko z tyłu i trudno jest uzyskać wystarczający nacisk na przednie koło. Ale: Ghost również był tego świadomy i dlatego zainstalował widelec RockShox Yari z „Dual Position”. Wystarczy szybki obrót przycisku na koronie widelca, aby zmniejszyć skok z przodu ze 160 mm do 130 mm. Dzięki temu masz lepszą pozycję do siedzenia podczas podjazdów — Ghost nie zmienia się w specjalistę od wspinaczki, ale niezawodnie prowadzi swojego jeźdźca na szczyt. Silnik Bosch CX, sterowany przez kompaktowy wyświetlacz Purion w modelu Ghost, po raz kolejny zapewnia przekonującą wydajność. W razie potrzeby mała jednostka napędowa może również pracować bardzo delikatnie, co jest również konieczne w przypadku Ghosta, ponieważ opona Maxxis Rekon na tylnym kole nie zapewnia zbyt dużej przyczepności na głębokiej glebie.
Przekonujące osiągi podczas zjazdu
Geometria Hybride ASX znacznie lepiej sprawdza się na zjazdach: dzięki długiemu przodowi i dużemu przedniemu kole jazda jest bardzo płynna. Nisko położony środek ciężkości ma również pozytywny wpływ, a motocykl zawsze wywołuje szeroki uśmiech na naszych twarzach w terenie. Dzięki krótkim tylnym widełkom można go również łatwo okrążać w ciasnych zakrętach i ogólnie jest przyjemnie żywy. Jeśli chodzi o wyposażenie, absolutnie nie mamy na co narzekać: hamulce Formula Cura z dużymi tarczami działają świetnie i mają duże rezerwy, Maxxis DHF z przodu niezawodnie się wbija. Fakt, że podwozie generalnie osiąga swoje granice przy dużych prędkościach na wymagających trasach, jest do zniesienia, biorąc pod uwagę dobre właściwości jezdne.
Wielki test Velomotion E-MTB 2020: pola testowe, indywidualne testy i podstawowe informacje
Postawiliśmy sobie trudne zadanie sumiennego i obiektywnego przetestowania 57 eMTB. Dzięki naszym dwóm dużym polem testowym „Highend” i „Bestseller” mieliśmy ogromny wybór różnych motocykli.
Nasz wniosek z testu
Test E-MTB 2020: Najlepsze elektryczne rowery górskie do każdego zastosowania
Test E-MTB 2020: W ciągu ostatnich kilku tygodni i miesięcy przeanalizowaliśmy prawie 60 aktualnych e-rowerów górskich. W zależności od obszaru zastosowania wiele motocykli było przekonujących. Podsumowaliśmy dla Ciebie nasze ulubione artykuły redakcyjne w zależności od grupy docelowej lub obszaru zastosowania. E-MTB Test 2020: Nasi zwycięzcy testów W obu naszych testach mieliśmy bardzo wąską przewagę […]
Nasi kandydaci do testu w kategorii bestsellerów: BH AtomX Lynx 6 Pro | BMC Trailfox AMP SX dwa | Proton Bottechia | Bulls E-Stream Evo AM 3 | Kanion Neuron: ON 9.0 | Centurion No Pogo E R2600i | Corratec E-Power RS 160 Pro | Cube Stereo Hybrid 140 HPCTM | Ducati MIG-S | Ulotka Uproc 3 6.50 | Focus Jam² 6.8 Dziewięć | Fuji Blackhill Evo 27,5+ 1.3 | Ghost Hybrid ASX 6.7+ | Gigantyczna postawa E Pro 0 | Wzmacniacz GT Force | Haibike XDURO AllMtn 3.5 | Hercules Nos Pro FS 1.1 | Kettler Scarpia FS 2.0 | Zdalny CTRL Kona | KTM Macina Chacana 291 | Przepięcie Lapierre'a AM 7.6 | Nox Hybrid All-MTN 5.9 Comp Sachs | Radon Render 8.0 | R Rayom FullRay E-Seven 9.0 | Scott Strike eRide 910 | Wyspecjalizowany Turbo Levo | Stevens E-Pordoi | Stevens E-Sledge ES | Thok Mig 2.0 | Kolejka trekkingowa 7
Można to również znaleźć w kiosku Rocznik testowy Velomotion E-MTB 2020. Na ponad 57 stronach znajdziesz wszystkie 160 indywidualnych testów rowerów, ekscytujące historie i porady dotyczące wszystkiego, co ma związek z e-rowerami górskimi.
Tutaj możesz również bezpośrednio u nas zamówić rocznik E-MTB 2020.
Schreibe einen Kommentar