Test: Jeden dla wszystkich - marzenie wielu motocyklistów. Przynajmniej jeśli chodzi o E-MTB, Flyer Uproc3 6.50 jest bardzo bliski spełnienia tego marzenia. Dość mocny na wymagające szlaki, ale niezbyt sportowy, by odstraszyć rowerzystów. Rower jest doskonale wyważony, nawet jeśli kupuje się wszechstronność z kompromisami po obu stronach.
Ulotka Uproc3 6.50: Fakty
Skok zawieszenia: 140mm / 130mm
rozmiar koła: 27,5 cali
Napęd: Bosch Wydajność CX
Wyświetlacz / jednostka sterująca: Bosch Kiox
Pojemność akumulatora (rower testowy): 625Wh
Materiał ramy: Alu
Waga kompletnego roweru (rozmiar L bez pedałów): 25,01 kg
Maksymalna dopuszczalna waga: 130 kg
Cena: € 4.999
Oddzielny film testowy jest obecnie tworzony dla każdego testu E-MTB 2020 i zostanie tu dodany w nadchodzących dniach i tygodniach.
Ramki do zdjęć | Ulotka Uproc3 |
widelec amortyzowany | RockShox 35 złotych |
napęd | Bosch Wydajność CX |
akumulator | 625Wh |
niemy | RockShox Deluxe Select+ |
wirniki | SUNringlé Düroc SD42 Comp |
Opona VR | Maxxis High Roller II Exo 2,6" |
Tętno opon | Maxxis High Roller II Exo 2,6" |
przerzutka tylna | sram sx orzeł |
dźwignia zmiany biegów | sram sx orzeł |
korba | Shimano E8000 |
przerzutka | Ohne |
Hamulec | SHIMANOMT520 |
tarcze hamulcowe | Shimano RT54 203/180mm |
sztyca | Ulotka Kroplomierz MT171 150mm (L) |
siodło | Sprzedam Royal Vivo |
trzon | Małpie łącze 55 mm |
Lenker | Ulotka ze stopu 780 mm |
Konfederatów Flyer można bez wątpienia określić jako pionierów e-rowerów: od ponad 20 lat są w pełni oddani rowerom elektrycznym. To, co jest dziś nadal powszechne: ulotka jest zawsze natychmiast rozpoznawalna jako ulotka. W przypadku Uproc3 6.50 wynika to głównie z uderzającego wgłębienia za główką ramy. Ale to coś więcej niż optyczny chwyt, wszystkie linie i kable są również starannie i elegancko poprowadzone wewnątrz ramy.
Podobne e-rowery górskie w teście
KTM Macina Chacana 291 E-MTB w teście: Umiarkowany rower turystyczny z wysokiej jakości wyposażeniem
Test: Dzięki swobodnej geometrii, wygodnemu podwoziu i płynnie toczącym się oponom KTM Macina Chacana jest przeznaczony przede wszystkim dla rowerzystów górskich z napędem elektrycznym. Powinny im się spodobać również ze względu na wiele opcji montażu i oczywiście ze względu na silnik Bosch CX. Jednak w prawdziwym terenie nie jest to nasz pierwszy wybór. KTM Macina […]
R Raymon FullRay E-Seven 9.0 E-MTB w teście: Dobroduszny turysta dla rowerzystów rekreacyjnych
Test: Z R Raymon FullRay E-Seven 9.0 przetestowaliśmy klasycznego przedstawiciela kategorii E-MTB „silny rower turystyczny”. Niezawodny silnik Yamaha osiąga dobry zasięg przy dużej baterii, a wyposażenie jest adekwatne do ceny. Niestety w technicznym terenie szybko osiąga swoje granice. R Raymon FullRay E-Seven 9.0: Fakty Podróż: […]
BMC Trailfox AMP SX dwa E-MTB w teście: Wygodny rower terenowy z doskonałym zawieszeniem
Test: Dzięki skokowi sprężyny wynoszącemu 170 mm z przodu, wariant SX dobrze znanego roweru eMTB evergreen firmy BMC jest dobrze przygotowany do jazdy w trudnym terenie. Inne wyposażenie i świetne podwozie również pasują. Trzeba jednak iść na delikatne kompromisy z silnikiem, a geometria może nie pasować do pełnego otwarcia przepustnicy roweru elektrycznego Shimano. BMC […]
Wszechstronne właściwości jezdne
Ze skokiem 140 mm lub 130 mm, dość ciężki rower, który waży prawie dokładnie 25 kg, zajmuje zakres skoku między wygodnym rowerem turystycznym a sportowym rowerem na szlaki. Dokładnie tak jeździ Uproc w praktyce: wygodna pozycja siedząca z odrobiną sportowego charakteru zapewnia intuicyjną obsługę i prawdziwą atmosferę dobrego samopoczucia na siodełku. Pedałujesz z wyprostowanej, centralnej pozycji siedzącej i otrzymujesz aktywne wsparcie od najnowszego silnika Bosch CX. Napęd Szwabów może po raz kolejny udowodnić doskonałą równowagę między mocą, wrażliwością i naturalnością, a tym samym idealnie pasuje do wszechstronnego charakteru Uproc.
Geometria Ulotka Uproc3 6.50
S | M | L | XL | |
---|---|---|---|---|
rura podsiodłowa (w mm) | 410 | 440 | 470 | 510 |
Pozioma rura górna (w mm) | 593 | 621 | 651 | 680 |
główka ramy (w mm) | 120 | 130 | 140 | 150 |
tylny trójkąt (w mm) | 455 | 455 | 455 | 455 |
Rozstaw osi (w mm) | 1177 | 1206 | 1235 | 1264 |
Kąt skrętu (w °) | 67 | 67 | 67 | 67 |
Kąt siedziska (w °) | 74.5 | 74.5 | 74.5 | 74.5 |
Zasięg (mm) | 425 | 450 | 475 | 500 |
Stosy (mm) | 599 | 608 | 617 | 627 |
Fyler zapewnia również bardzo solidne osiągi na podjazdach, nie będąc w stanie ustawić żadnych głównych atrakcji. Dopóki nie robi się zbyt stromo lub technicznie, nie ma tu absolutnie nic do zarzucenia; Szczególnie podoba mi się dobrze czuły tylny koniec, ponieważ nie wsuwa się zbyt daleko w skok zawieszenia. Dzięki szerokiej gamie obwodu SX Eagle firmy Sram, możesz znaleźć odpowiedni bieg nawet na graniczne strome przejścia.
Uproc3 6.50 prezentuje się wtedy na szlakach w podobnie przekonujący sposób, a ogólnie nawet trochę lepiej. Podwozie RockShox z widelcem 35 Gold z przodu i amortyzatorem Deluxe Select+ zapewnia zaskakującą ilość przeciwciśnienia, a tym samym pewne rezerwy, nawet gdy robi się trochę niebezpiecznie. Opony również mają potencjał: 2,6-calowe High Roller II firmy Maxxis radzą sobie w prawie wszystkich warunkach glebowych. Geometria okazuje się wówczas czynnikiem ograniczającym w wymagającym terenie. Tutaj stromy kąt skrętu i krótka rama główna oznaczają, że motocykl robi się dość nerwowy przy dużych prędkościach.
Nadaje się do codziennego użytku również dzięki MonkeyLink
Bardzo praktyczną cechą są punkty mocowania MonkeyLink z przodu iz tyłu. Odpowiednio kompatybilne lampy można mocować za pomocą magnesu i są zasilane energią bezpośrednio z akumulatora. Równie łatwy w montażu błotnik jest dostępny nawet dla tylnego koła. Na koniec duży komplement dla Flyera: jako jeden z nielicznych producentów Szwajcarzy dołączają szybką ładowarkę 6A.
Wielki test Velomotion E-MTB 2020: pola testowe, indywidualne testy i podstawowe informacje
Postawiliśmy sobie trudne zadanie sumiennego i obiektywnego przetestowania 57 eMTB. Dzięki naszym dwóm dużym polem testowym „Highend” i „Bestseller” mieliśmy ogromny wybór różnych motocykli.
Nasz wniosek z testu
Test E-MTB 2020: Najlepsze elektryczne rowery górskie do każdego zastosowania
Test E-MTB 2020: W ciągu ostatnich kilku tygodni i miesięcy przeanalizowaliśmy prawie 60 aktualnych e-rowerów górskich. W zależności od obszaru zastosowania wiele motocykli było przekonujących. Podsumowaliśmy dla Ciebie nasze ulubione artykuły redakcyjne w zależności od grupy docelowej lub obszaru zastosowania. E-MTB Test 2020: Nasi zwycięzcy testów W obu naszych testach mieliśmy bardzo wąską przewagę […]
Nasi kandydaci do testu w kategorii bestsellerów: BH AtomX Lynx 6 Pro | BMC Trailfox AMP SX dwa | Proton Bottechia | Bulls E-Stream Evo AM 3 | Kanion Neuron: ON 9.0 | Centurion No Pogo E R2600i | Corratec E-Power RS 160 Pro | Cube Stereo Hybrid 140 HPCTM | Ducati MIG-S | Ulotka Uproc 3 6.50 | Focus Jam² 6.8 Dziewięć | Fuji Blackhill Evo 27,5+ 1.3 | Ghost Hybrid ASX 6.7+ | Gigantyczna postawa E Pro 0 | Wzmacniacz GT Force | Haibike XDURO AllMtn 3.5 | Hercules Nos Pro FS 1.1 | Kettler Scarpia FS 2.0 | Zdalny CTRL Kona | KTM Macina Chacana 291 | Przepięcie Lapierre'a AM 7.6 | Nox Hybrid All-MTN 5.9 Comp Sachs | Radon Render 8.0 | R Rayom FullRay E-Seven 9.0 | Scott Strike eRide 910 | Wyspecjalizowany Turbo Levo | Stevens E-Pordoi | Stevens E-Sledge ES | Thok Mig 2.0 | Kolejka trekkingowa 7
Można to również znaleźć w kiosku Rocznik testowy Velomotion E-MTB 2020. Na ponad 57 stronach znajdziesz wszystkie 160 indywidualnych testów rowerów, ekscytujące historie i porady dotyczące wszystkiego, co ma związek z e-rowerami górskimi.
Tutaj możesz również bezpośrednio u nas zamówić rocznik E-MTB 2020.
Schreibe einen Kommentar