Test: dzięki Corratec E-Power RS 160 Pro producent z Raubling jest liderem na rynku E-MTB. Nowoczesna, ale nie ekstremalna geometria łączy się z przekonującym silnikiem Bosch CX i solidnym lub wysokiej jakości wyposażeniem. Koło 160 mm z kołami mullet można wybaczyć za gram lub dwa nadwagę.
Corratec E-Power RS 160 Pro: Fakty
Skok zawieszenia: 160/160mm
rozmiar koła: Mullet mix 29/27,5 cala
Napęd: Bosch Wydajność CX
Wyświetlacz / jednostka sterująca: Bosch Kiox
Pojemność akumulatora (rower testowy): 625Wh
Materiał ramy: Alu
Waga kompletnego roweru (rozmiar L bez pedałów): 25,3 kg
Maksymalna dopuszczalna waga: 140 kg
Cena: € 5.599
Ramki do zdjęć | Corratec E-Power RS 160 |
widelec amortyzowany | RockShox 35 złoty RL |
napęd | Bosch Wydajność CX |
akumulator | Lampa zasilająca Bosch 625 |
niemy | RockShox Super Deluxe Select+ |
wirniki | Wzmocnienie ataku krzyżowego Zzyzxa |
Opona VR | Schwalbe Magic Mary Addix Miękka skóra węża 2,4" |
Tętno opon | Schwalbe Magic Mary Addix Soft Apex 2,4" |
przerzutka tylna | ShimanoXT M8100 |
dźwignia zmiany biegów | Shimano SLX M7100 |
korba | Korba Zzyzx E-Power 34t |
przerzutka | Ohne |
Hamulec | SHIMANOMT420 |
tarcze hamulcowe | Shimano RT30 203/203mm |
sztyca | Kind Shock Rage-I |
siodło | Rower elektryczny Selle Italia X3 |
trzon | Stop Zzyzx SL |
Lenker | Piony ze stopu Zzyzx |
Dzięki skokowi sprężyny 160 mm z przodu i z tyłu oraz nowoczesnej mieszance rozmiarów kół 29er z przodu i grubym oponom 650b z tyłu, E-Power RS 160 jest najmocniejszym E-MTB w ofercie Corratec. Nasze oczekiwania co do przydatności na szlaku były odpowiednio wysokie. Dzięki w dużej mierze przemyślanemu wyposażeniu i nowoczesnej geometrii rowerowi elektrycznemu Bosch CX udaje się je spełnić również w praktyce.
Zrównoważona geometria i świetna pozycja siedząca
Wszyscy testerzy zgodzili się, że Corratec to naprawdę dobry rower. Pozycja siedząca jest dość sportowa, ale jednocześnie bardzo wygodna. Wynika to z połączenia dość długiej ramy głównej z wysokim frontem. Możesz więc usiąść pośrodku i mieć wrażenie siedzenia na rowerze. Szeroka kierownica również przyczynia się do tego pozytywnego wrażenia, ponieważ zapewnia dużą kontrolę i bezpieczeństwo już od pierwszych kilku metrów.
Geometria Corratec E-Power RS 160 Pro
S | M | L | XL | |
---|---|---|---|---|
rura podsiodłowa (w mm) | 390 | 420 | 470 | 520 |
Pozioma rura górna (w mm) | 585 | 608 | 630 | 653 |
główka ramy (w mm) | 120 | 120 | 130 | 140 |
tylny trójkąt (w mm) | 455 | 455 | 455 | 455 |
Rozstaw osi (w mm) | 1201 | 1225 | 1249 | 1274 |
Kąt skrętu (w °) | 65 | 65 | 65 | 65 |
Kąt siedziska (w °) | 74 | 74 | 74 | 74 |
Zasięg (mm) | 410 | 431 | 450 | 450 |
Stosy (mm) | 608 | 617 | 627 | 627 |
Podobne e-rowery górskie w teście
Test Ducati MIG-S E-MTB: Sportowy narciarz zjazdowy z przemyślaną konstrukcją ramy
Test: Nazwa Ducati na ramie budzi duże nadzieje. Mig-S może to w większości spełnić - z doskonałymi osiągami na szlaku, co powinno szczególnie spodobać się sportowym kierowcom. Na podjeździe trzeba podejść trochę łagodniej. Ducati MIG-S: Fakty Skok zawieszenia: 150mm/140mm Rozmiar kół: Mullet-Mix 29/27,5 cala Napęd: Shimano E8000 […]
Nox Hybrid All-Mountain 5.9 Sachs E-MTB w teście: Dobrze zaokrąglona koncepcja z mocnym silnikiem
Test: Nox Hybrid All-Mountain 5.9 to jeden z pierwszych gotowych do produkcji E-MTB z nowym silnikiem Sachs RS. Z jednej strony zapewnia to ogromną moc, ale wciąż jest miejsce na ulepszenia w zakresie reakcji i sterowalności. Pozostałe wyposażenie Noxa Fully jest wysokiej jakości, nawet jeśli robi się trochę nerwowe przy wyższych prędkościach. Nox Hybrid All Mountain 5.9 […]
Recenzja BH AtomX Lynx 6 Pro E-MTB: Innowacyjny indywidualista z dużą baterią
Test: BH AtomX Lynx 6 Pro to niezwykły, ale niezwykle innowacyjny E-MTB z przekonującym silnikiem Brose Drive S Mag. Wyjątkowa integracja dużej baterii jest szczególnie atrakcyjna. Na szlaku radzi sobie lepiej pod górę niż z góry, ale dzięki swojemu dobrodusznemu prowadzeniu może przekonać praktycznie wszędzie. BH AtomX Lynx 6 Pro: […]
Duży potencjał w terenie
Udana rama Rockshox z widelcem amortyzowanym 35 mm z przodu i amortyzatorem SuperDeluxe Select+ z tyłu również pasuje do tego wygodnego obrazu. Tylny trójkąt początkowo pozwala na dość duży skok sprężyny i dlatego jest miły i czuły, ale potem staje się coraz bardziej progresywny. Rower oferuje również wystarczające rezerwy, aby dać się porwać szlakowi. Dość prosto amortyzowany widelec z przodu nie do końca tu nadąża, ale przekonuje również dobrą reakcją, a przede wszystkim bardzo prostą konfiguracją.
Na szlaku Corratec E-MTB jest bardzo dobroduszny i zapewnia dużo bezpieczeństwa: działa płynniej niż zwinnie, ale z łatwością usuwa również drobne błędy podczas jazdy. Nie byliśmy zaznajomieni z długimi, dwupalcowymi dźwigniami hamulca bezgrupowego 4-tłokowego układu hamulcowego Shimano, który jest wystarczająco mocny, ale trochę się poci na długich zjazdach.
Tak dobrze bawiliśmy się z E-Power RS 160, że trzymaliśmy palce z dala od dźwigni hamulca nieco dłużej, niż było to rozsądne. Jeśli następnie przesuniesz motocykl w tym obszarze granicznym, przód wydawał się nieco miękki, a sterowanie nie zawsze było realizowane tak, jak byśmy tego chcieli. Analiza naszych filmów testowych w zwolnionym tempie wykazała następnie winowajcę: przednie koło czasami bardzo się skręcało podczas aktywnej jazdy i prowokowało to gąbczaste zachowanie kierownicy. Pamiętaj: te problemy pojawiały się tylko wtedy, gdy byliśmy na szlaku z przysłowiowym nożem między zębami.
Corratec pokonuje drogę z niemal stoickim spokojem. Nie jest szczególnie zwrotny, ale dzięki centralnej pozycji siedzenia i niezbyt krótkim tylnym rurom tylnym możesz zapuszczać się w trudne podjazdy. Rower z silnikiem Bosch CX z łatwością pokonuje zwykłe leśne i rowerowe ścieżki - nawet jeśli napęd jest zawsze wyraźnie słyszalny.
Wielki test Velomotion E-MTB 2020: pola testowe, indywidualne testy i podstawowe informacje
Postawiliśmy sobie trudne zadanie sumiennego i obiektywnego przetestowania 57 eMTB. Dzięki naszym dwóm dużym polem testowym „Highend” i „Bestseller” mieliśmy ogromny wybór różnych motocykli.
Nasz wniosek z testu
Test E-MTB 2020: Najlepsze elektryczne rowery górskie do każdego zastosowania
Test E-MTB 2020: W ciągu ostatnich kilku tygodni i miesięcy przeanalizowaliśmy prawie 60 aktualnych e-rowerów górskich. W zależności od obszaru zastosowania wiele motocykli było przekonujących. Podsumowaliśmy dla Ciebie nasze ulubione artykuły redakcyjne w zależności od grupy docelowej lub obszaru zastosowania. E-MTB Test 2020: Nasi zwycięzcy testów W obu naszych testach mieliśmy bardzo wąską przewagę […]
Nasi kandydaci do testu w kategorii bestsellerów: BH AtomX Lynx 6 Pro | BMC Trailfox AMP SX dwa | Proton Bottechia | Bulls E-Stream Evo AM 3 | Kanion Neuron: ON 9.0 | Centurion No Pogo E R2600i | Corratec E-Power RS 160 Pro | Cube Stereo Hybrid 140 HPCTM | Ducati MIG-S | Ulotka Uproc 3 6.50 | Focus Jam² 6.8 Dziewięć | Fuji Blackhill Evo 27,5+ 1.3 | Ghost Hybrid ASX 6.7+ | Gigantyczna postawa E Pro 0 | Wzmacniacz GT Force | Haibike XDURO AllMtn 3.5 | Hercules Nos Pro FS 1.1 | Kettler Scarpia FS 2.0 | Zdalny CTRL Kona | KTM Macina Chacana 291 | Przepięcie Lapierre'a AM 7.6 | Nox Hybrid All-MTN 5.9 Comp Sachs | Radon Render 8.0 | R Rayom FullRay E-Seven 9.0 | Scott Strike eRide 910 | Wyspecjalizowany Turbo Levo | Stevens E-Pordoi | Stevens E-Sledge ES | Thok Mig 2.0 | Kolejka trekkingowa 7
Można to również znaleźć w kiosku Rocznik testowy Velomotion E-MTB 2020. Na ponad 57 stronach znajdziesz wszystkie 160 indywidualnych testów rowerów, ekscytujące historie i porady dotyczące wszystkiego, co ma związek z e-rowerami górskimi.
Tutaj możesz również bezpośrednio u nas zamówić rocznik E-MTB 2020.
Schreibe einen Kommentar