E-Performance: Od kilku lat belgijski Pierre Detry i jego polski zespół pracują nad rowerami elektrycznymi, które również są dostarczane od kwietnia 2019 r. Są to niskopodstawowe rowery elektryczne o eufonicznych nazwach „Milano” i „Amsterdam”. BZEN Amsterdam był prawdopodobnie najlżejszym e-rowerem na rynku w 2019 roku, ale to nie wszystko. Nowy model 2020 został ponownie poddany diecie, czego efektem jest lekki holenderski rower o masie 13,75 kg.
BZEN Amsterdam: Czy to naprawdę e-rower?
Oprócz niewiarygodnie niskiej wagi 13,75 kg, ważne było również, aby optyka była jak najmniej rzucająca się w oczy, co nie tylko wyszło całkiem nieźle na pierwszy rzut oka. Ponieważ e-rower nie wygląda jak jeden z jego „równych”, niezwykle smukły akumulator jest całkowicie zainstalowany w dolnej rurze, a mały silnik znajduje się na piaście tylnego koła. Jest więc doskonale schowany między tarczą hamulcową a zębatką. Tylne światło zostało również dyskretnie zainstalowane na lub w bagażniku.
BZEN Amsterdam: Bez dodatków!
Rowerem elektrycznym można łatwo sterować za pomocą wyświetlacza na kierownicy. Oznacza to, że poziom wsparcia można ustawić bez skomplikowanej konfiguracji aplikacji, a także wyraźnie wyświetlana jest pojemność baterii. Oprócz sterowania napędem sterowanie oświetleniem odbywa się również za pomocą jednostki sterującej. Można to włączać i wyłączać ręcznie lub zadanie można przypisać zintegrowanemu czujnikowi jasności.
BZEN Amsterdam: Jakość z Europy
Założyciel marki rowerów elektrycznych BZEN (skrót od „be Zen”), Pierre Detry, przywiązuje dużą wagę do jakości i wykonania. Rama produkowana jest w fabryce na Śląsku, a wszystkie podzespoły elektroniczne opracowywane i produkowane są w Europie, co jest rzadkością w branży. Fakt, że w rozwoju BZEN Amsterdam jest wiele szczegółów, można również zobaczyć w przeniesieniu mocy, na przykład bezolejowy pasek zębaty jest zainstalowany w tym eleganckim holenderskim rowerze zamiast konwencjonalnego łańcucha napędowego. W przypadku geometrii konstruktorzy zwrócili uwagę na możliwie najwygodniejszą i wyprostowaną pozycję siedzącą. W ten sposób plecy nie są wygięte w łuk i zapobiega się prawidłowej postawie
BZEN Amsterdam: Zadowolony występ
Silnik piasty koła Bafang o mocy 250 W wspomaga kierowcę do prędkości 25 km/h przy maksymalnym momencie obrotowym 42 Nm. Oznacza to, że nawet sprinty na światłach można łatwo opanować w ruchu miejskim. Akumulator 252 Wh zainstalowany w dolnej rurze zapewnia wystarczającą moc na zasięg około 35 km - 70 km w zależności od poziomu wsparcia, terenu i nawierzchni.
BZEN Amsterdam: Szczegóły techniczne
Silnik | Silnik piasty tylnej Bafang 250 W, 36 V, 42 Nm |
akumulator | 7Ah, 36V, 252Wh |
dotrzeć | ok. 35 do 75 km (w zależności od poziomu i ukształtowania terenu) |
Maksymalne wsparcie | do 25km/h |
hamulce | SHIMANO M315 |
siodło | Eko skóra Velo ze sprężynami spiralnymi |
Wirnik | Rodi Viper, 28" |
opony | Continental Contact City Reflex 622x42 |
napęd | Karbonowy napęd paskowy firmy Gates |
Ramki do zdjęć | Aluminiowy 7020 |
Rozmiar | Uniwersalna - zoptymalizowana dla wzrostu od 160 do 180 cm |
Kolor | czerwony, złoty, biały matowy, czarny matowy, niebieski, srebrny |
Waga | 13,75 kg |
Światło | Busch & Müller IQ-S (przód), Hermans H-Cargo (tył, zintegrowany z bagażnikiem) |
Źródło zaopatrzenia: www.bzenbikes.com
Bezpłatna dostawa pod Twoje drzwi z 30-dniowym prawem do zwrotu.
W siedmiu największych miastach w Niemczech i w Wiedniu rowery można bezpłatnie przetestować za pośrednictwem platformy wypożyczania rowerów listnride: www.bzenbikes.com/test-ride
Schreibe einen Kommentar