E-Performance: nowy Ducati TK-01RR to E-Enduro, które łączy w sobie nowoczesne rozwiązania techniczne, aby każda sytuacja na drodze była jak najbardziej ekscytująca, nawet na najbardziej nieprzejezdnych ścieżkach. Dzięki nowemu napędowi Shimano EP8 ucieleśnia czystą wydajność. I to przy wadze zaledwie 2,6 kg. Maksymalny moment obrotowy wynosi aż 85 Nm, a także zapewnia maksymalne wspomaganie mocy na poziomie 400%. To czyni go jednym z najlżejszych i najbardziej kompaktowych silników w tym segmencie.
Moment obrotowy jest zawsze dostarczany płynnie i przewidywalnie, również dzięki o 36% mniejszemu tarciu w porównaniu z modelem Mig-RR. W połączeniu z nową aplikacją Shimano E-Tube Project system EP8 umożliwia wysoki stopień dostosowania. W ten sposób charakterystykę silnika można dostosować do osobistych preferencji kierowcy. Aplikacja umożliwia konfigurację maksymalnego momentu obrotowego, przyspieszenia i synchronizacji wspomagania w czasie rzeczywistym, nawet gdy smartfon jest podłączony bezprzewodowo.
Ducati TK-01RR: zwinny i stabilny
Nowa aluminiowa rama ma stromą rurę dolną, w której mieści się zintegrowany akumulator Shimano o imponującej pojemności 630 Wh. Zapewnia to dobrą autonomię. Nisko położony środek ciężkości zapewnia dobre prowadzenie, na które nie ma wpływu konstrukcja akumulatora i ramy. Z kątem główki 01°, wydłużoną górną rurą i prostą rurą podsiodłową o kącie 64,5°, geometria TK-75,5RR jest nastawiona na bardziej ekstremalne użytkowanie E-Enduro. Wprowadzenie nowej 1,8-calowej rury sterowej wyznacza również nowe standardy w obszarze kontroli E-MTB, ale przede wszystkim większą sztywność w obszarze główki kierownicy, co jest szczególnie ważne przy pokonywaniu najtrudniejszych przejść przy dużych prędkościach.
Ducati TK-01RR: topowe wyposażenie
TK-01RR jest wyposażony w wysokiej klasy komponenty, takie jak 12-biegowa skrzynia biegów i hamulce Shimano XT. Ten czterotłokowy system w połączeniu z tarczami 203 mm z funkcją chłodzenia „Ice Technologies” zawsze gwarantuje mocny i modulowany hamulec. Całkowicie nowy widelec Öhlins RXF 38 180 mm może wytrzymać duże obciążenia i zapewnia doskonałą precyzję kierowania oraz szeroki zakres opcji regulacji. Ponadto w pełni regulowany amortyzator Öhlins TTX o średnicy 170 mm zapewnia doskonałą progresywność na zjazdach bez powodowania dyskomfortu podczas pedałowania. TK-01RR jest wyposażony w nowe opony Pirelli Scorpion E-MTB w konfiguracji „S” (29×2,6 przód / 27,5×2,6 tył).
Silnik | Shimano EP8 - 250 W - 85 Nm - 2,6 kg) |
---|---|
Bateria | Shimano BT-E8036 630Wh |
widelec amortyzowany | Ohlins RXF 38 - 180mm |
niemy | Powietrze Ohlins TTX - 170 mm |
dźwignia zmiany biegów | ShimanoSLX 1x12 |
Hamulec | Shimano XT 4-tłoczkowy 200mm |
wirniki | Synteza Crankbrothers Alu |
opona | Pirelli Scorpion E-MTB S, Smartgrip 2,6" |
siodło | Ducati |
sztyca | KindShok (125-150mm) |
Lenker | Węgiel Renthal 35 / 800mm |
trzon | Ducati CNC aluminium / 50mm |
Wyświetlacz | Shimano SC-E7000 |
RRP | 6.990 € |
Ducati TK-01RR: Geometria
Geometria Dicati TK-01RR
S | M | L | XL | |
---|---|---|---|---|
rura podsiodłowa (w mm) | 385 | 415 | 450 | 495 |
Pozioma rura górna (w mm) | 582 | 600 | 629 | 660 |
główka ramy (w mm) | 105 | 115 | 130 | 150 |
tylny trójkąt (w mm) | 453 | 453 | 453 | 453 |
Rozstaw osi (w mm) | 1212 | 1233 | 1265 | 1298 |
Kąt skrętu (w °) | 64,5 | 64,5 | 64,5 | 64,5 |
Kąt siedziska (w °) | 75,5 | 75,5 | 75,5 | 75,5 |
Zasięg (mm) | 423 | 439 | 464 | 491 |
Stosy (mm) | 623 | 623 | 638 | 654 |
Informacje wkrótce pojawią się również na stronie stronie Ducati dostępne.
Schreibe einen Kommentar