Nowości produktowe: Cannondale SuperSix EVO Neo to najnowszy przyciągający wzrok produkt amerykańskiego producenta. Ponieważ znana od dawna maszyna wyścigowa SuperSix EVO została wykorzystana jako platforma i wyposażona w mocny silnik elektryczny.
Nowy Cannondale SuperSix EVO Neo łączy w sobie lekką konstrukcję sprawdzonego SuperSix Evo z aktywnym wsparciem silnika Mahle ebikemotion X35. Dzięki tej unikalnej konstrukcji celem jest zapewnienie, że kierowcy mogą nadal korzystać z niskiej wagi, precyzyjnego prowadzenia i pierwszorzędnych wrażeń z jazdy oryginału, a jednocześnie nadal mogą korzystać z silnika elektrycznego dyskretnie zainstalowanego w ramie w trudnych sytuacjach , na przykład w górach lub przy przeciwnym wietrze. Jest to nie tylko ze względów optycznych, ale jest również niezwykle istotne ze względów aerodynamicznych. Ponieważ SuperSix EVO jest jednym z najszybszych lekkich motocykli wyścigowych na rynku dzięki optymalizacji aerodynamicznej, chcieliśmy zachować tę przewagę również w wersji Neo.
„Wiemy, że zmniejszenie oporu podczas jazdy ma znaczący wpływ na prędkość i wydajność. I oczywiście dotyczy to również motocykli e-wyścigowych. Łatwiej jest jechać szybko, gdy opór jest mniejszy, zwłaszcza gdy rowerzyści pedałują z prędkością powyżej 25 km/h bez wspomagania.” – Nathan Barry, inżynier projektowy Cannondale
Aerodynamicznie skrócony profil rur ramy, który może zmniejszyć opór nawet o 30% w porównaniu z okrągłymi rurami o podobnych wymiarach, jest inspirowany oryginalnym wyścigowcem i można go również znaleźć w Cannondale SuperSix EVO Neo. Jednocześnie zintegrowane komponenty, takie jak Save SystemBar, mostek KNØT i sztyca 27 KNØT zapewniają dalszą poprawę aerodynamiki.
Ponieważ e-rowery wyścigowe często mają reputację o wiele za ciężkich do regularnego użytku wyścigowego, Cannondale połączył swoją ekskluzywną karbonową konstrukcję BallisTec z Mahle ebikemotion X35, najlżejszym układem napędowym na świecie. Topowy model Cannondale SuperSix EVO Neo 1 waży tylko 11,3 kg w rozmiarze L i imponuje zwinnością, do której przywykłeś z oryginału. System napędowy ebikemotion składa się z lekkiego, 250-watowego silnika piasty oraz ukrytego w ramie akumulatora o pojemności 250 Wh. Oferuje trzy poziomy jazdy z optymalnie skoordynowanym wsparciem do 25 km/h, co w razie potrzeby zapewnia konieczne zabezpieczenie przed tylnym wiatrem lub windą. Poziom wspomagania można wybrać, a stan naładowania akumulatora sprawdzić podczas jazdy za pomocą przycisku sterującego zintegrowanego z górną rurą. Jest to elegancko zintegrowane z ramą i umożliwia uporządkowanie kierownicy.
Cannondale SuperSix EVO Neo oferuje rowerzystom zupełnie nowy sposób jazdy i łączenia się z rowerem szosowym, ponieważ dzięki Cannondale Connected Technology zintegrowany czujnik koła można bezproblemowo połączyć z aplikacją Cannondale, aby uzyskać dokładne dane dotyczące prędkości, trasy i odległości. Ponadto za pośrednictwem smartfona można dostarczać istotne informacje o rowerze wyścigowym i wysyłać szczegółowe przypomnienia serwisowe.
Nowa gama elektrycznych rowerów szosowych Cannondale SuperSix EVO Neo obejmuje trzy modele z hamulcami tarczowymi, każdy dostępny w małych, średnich i dużych rozmiarach.
WEB: cannondale.com
Schreibe einen Kommentar