Nowości produktowe: Cannondale przedstawia swój pierwszy e-rower szosowy, Cannondale Synapse Neo. Jako rower szosowy, który pozwala wszystkim rowerzystom zacząć od zabawy, Synapse Neo został zaprojektowany, aby zapewnić wygodną, bezpieczną jazdę, a dzięki swoim osiągom i zasięgowi poradzi sobie ze wszystkim, od szybszej jazdy po pracy po jednodniowe wycieczki w Alpy.
Oparty na dobrze znanej aluminiowej konstrukcji C1, Cannondale Synapse Neo pozostaje jak najbliżej swojego wielokrotnie nagradzanego imiennika, Synapse. Aby upewnić się, że Synapse Neo jest tak samo amortyzująca podczas jazdy, jak jej nieelektryczny odpowiednik, a jednocześnie jest wystarczająco sztywna i mocna, aby poradzić sobie z dodatkową mocą i prędkością silnika pomocniczego, rama została poddana szeroko zakrojonej analizie FEA (analiza elementów skończonych) .
Cannondale Synapse Neo ma również geometrię ramy, która łączy komfort bardziej wyprostowanej pozycji podczas jazdy ze sportowymi i emocjonującymi wrażeniami z jazdy na prawdziwym rowerze szosowym. Dzięki klasycznej pozycji do jazdy długodystansowej, miękkim oponom 700x32C i mikro-amortyzacji Save, Synapse Neo zapewnia kontrolę i wygodę nawet podczas długich i męczących dni.
Jednostka napędowa Bosch Active Line Plus trzeciej generacji zapewnia niezbędne przyspieszenie w zupełnie nowym Synapse Neo. Idealny jako środkowy napęd do rowerów szosowych, jednostka napędowa Active Line Plus jest nie tylko lekka, ale także cicho i płynnie zapewnia wspomaganie; ponadto po osiągnięciu punktu dławienia rozruch może być kontynuowany bez opóźnień. Jednostka napędowa została wyposażona w akumulator PowerTube o pojemności 3 Wh, który przy potencjalnym zasięgu do 500 km sprawia, że chce się wyruszać w naprawdę dalekie podróże. W połączeniu Synapse Neo ma spójny wygląd dzięki zintegrowanej baterii, specjalnemu mocowaniu silnika i dopasowanej kolorystycznie osłonie silnika.
Cannondale Synapse Neo to jedyny rower szosowy z napędem Bosch, który jest kompatybilny z tarczami 2x. Dodatkowo przesunięty układ napędowy Asymmetric Integration pozwala na krótkie tylne widełki w Synapse Neo firmy Cannondale. Dzięki temu obsługa jest szybsza, a opony o wymiarach do 700 x 35 mm można zamontować.
Inne przemyślane rozwiązania, takie jak zdejmowany mostek błotnika, dyskretne mocowania bagażnika i błotników oraz wstępnie poprowadzone kable do przednich i tylnych świateł sprawiają, że Cannondale Synapse Neo jest atrakcyjny i zwiększa wszechstronność. Dostępny będzie również model SE, specjalnie wyposażony w duże opony 650 x 47C i przekładnię z dużymi zębami – idealny dla poszukiwaczy przygód, którzy chcą się dobrze bawić także poza asfaltem. Nowa seria Synapse Neo obejmuje trzy modele 700C i jeden model 650B SE, dostępne w czterech rozmiarach ram: S (45 cm), M (50 cm), L (54 cm) i XL (58 cm).
Modele Cannondale Synapse NEO
Cannondale Synapse NEO SE
Okrążenie: Ram wierzchołek 1
Hamulec: Sram Apex HRD
wirniki: Piasty formuły / WTB STi29
opony: WTB ByWay TCS 650b 47mm
Cena: € 3.699
Synapsa Cannondale NEO 1
Okrążenie: Shimano Dura Ace 2×11
Hamulec: Shimano Dura Ace Hydro
wirniki: Vision TriMax Carbon CSI Clincher T
opony: Ekspozycja WTB TCS 700c 32mm
Cena: € 5.999
Synapsa Cannondale NEO 2
Okrążenie: Shimano 105 / Ultegra 2×11
Hamulec: Shimano 105 hydro
wirniki: Piasty Formula / Obręcze WTB ST i23
opony: Ekspozycja WTB TCS 700c 32mm
Cena: € 3.999
Synapsa Cannondale NEO 3
Okrążenie: Shimano Tiagra 2×10
Hamulec: Tektro mechaniczne
wirniki: Piasty Formula / Obręcze RD 2.0
opony: Ekspozycja WTB TCS 700c 32mm
Cena: € 3.299
Sieć
Schreibe einen Kommentar