Test: dzięki precyzyjnej funkcjonalności rower pedelec turystyczny Pegasus Solero E8 w Kolonii zapewnia wysokiej jakości technologię w atrakcyjnej cenie.
Produkty premium są bardzo popularne. Dlaczego nie miałbyś zrobić dla siebie czegoś dobrego, zafundować sobie coś wyjątkowego? Myśl, że solidna średnica jest wystarczająca dla większości wymagań i że odrobina luksusu może wyglądać ładnie, ale ostatecznie nie ma większego znaczenia w praktyce, mogłaby temu przeczyć. Rowery elektryczne są tego dobrym przykładem: istotą jest wysokiej jakości silnik zasilany dużym akumulatorem; wiele innych szczegółów jest stosunkowo nieistotnych. Liczba przełożeń, na przykład: nawet w e-rowerach górskich, specjalna ośmiobiegowa przerzutka jest teraz standardem - biorąc pod uwagę wsparcie silnika, dalsze stopnie przełożeń nie są konieczne. A co zrobić z systemem nawigacji w miejskim pedeleku?
Pegasus Solero E8: bateria 400 Wh zawsze wystarczy na miasto
Technologia odpowiednia do zamierzonego celu, niezawodna i atrakcyjnie zapakowana - to wszystko, czego potrzebujesz, jeśli chcesz cieszyć się jazdą na rowerze. Pegasus Solero E8 pokazuje, jak to może wyglądać. Ten komfortowy rower turystyczny jest już zaprojektowany do płynnej jazdy po mieście i po kraju pod względem geometrii siedzenia. Toczysz się wyprostowany i komfortowo amortyzowany z przodu, a do tego niezwykle lekki: pomimo ceny początkowej wynoszącej niecałe 2.000 euro, Pegasus wykorzystuje najnowocześniejszy obecnie silnik Bosch. Active Plus nie popisuje się imponującym momentem obrotowym, ale dzięki zmniejszonemu przełożeniu pracuje ze znacznie mniejszymi oporami niż jego poprzednicy. Oznacza to, że rowerem można łatwo jechać z prędkością powyżej 25 km/h i bez wspomagania napędu. Zmniejsza to pobór mocy, więc śmiało możesz kupić Solero z mniejszym wariantem baterii (400 Wh) - jego zasięg z łatwością wystarczy do codziennego użytku.
Pegasus Solero E8: Ośmiobiegowa przerzutka i nowoczesne wyposażenie
Smukłe, zamaszyste kształty sprawiają, że ten kolorowy damski rower jest atrakcyjny. Solero E8 odrzuca trend w kierunku (częściowo) zintegrowanych baterii i jest nagradzany klasycznym wyglądem; tymczasem moduł magazynowania energii jest umieszczony na bagażniku, którego rury pomalowane na ten sam kolor co rama wypychają go optycznie w tło. Nie tylko ze względu na takie umiejscowienie akumulatora proporcje motocykla są podobne do klasycznych rowerów turystycznych; z niezbyt długim rozstawem osi, prowadzi się przyjemnie żwawo i zwinnie. Z tą niemal sportową charakterystyką łączy się również technologia zastosowana w motocyklu: przerzutka zmienia osiem biegów szybko i nawet przy częściowym obciążeniu, dzięki czemu zakres przełożeń od jedenastu do 34 zębów na zestawie zębatek jest duży i przyjemny; Hamulce tarczowe zapewniają silne hamowanie przy niewielkim wysiłku ręcznym. Wizualnym plusem kolorowego tourera jest to, że wszystkie pociągi, kable i linki są poprowadzone całkowicie wewnątrz - dzięki temu rower wygląda schludnie i elegancko. Wygodny kształt kierownicy i czytelny wyświetlacz Bosch sprawdzają się w codziennym użytkowaniu; Bardzo praktyczna jest systemowa półka bagażowa, na której można zamocować koszyk na zakupy.
Pegasus Solero E8 – zwykły e-rower? Jeśli pociągają Cię materiały, które oferują większy potencjał, niż kiedykolwiek wykorzystasz, ten zwykły rower miejski może być dla Ciebie nudny. Z drugiej strony rowerzyści, którzy nie chcą więcej, niż potrzebują, znajdą tutaj dokładnie odpowiednią ilość technologii i funkcji, zapakowanych w dyskretny i przyjazny design. Solero nie jest bynajmniej rozwiązaniem kompromisowym ze względu na niską cenę - budzi emocje modną kolorystyką i wysokimi walorami użytkowymi, które sprawiają, że wszelkie formy luksusu wydają się zbędne.
Schreibe einen Kommentar