Test: GT eGrade AMP startuje ze zbalansowaną konfiguracją i dużym opanowaniem, a dzięki naturalnym właściwościom jezdnym, wysokiej jakości wyposażeniu i dynamicznemu układowi napędowemu zapewnia mnóstwo frajdy. Przetestowaliśmy dla Ciebie rower e-gravel.
Większość ludzi prawdopodobnie zna firmę GT jako producenta rowerów górskich, ponieważ chociaż GT była sponsorem belgijskiej drużyny loteryjnej dobre 20 lat temu, motocykle tylko w ograniczonym stopniu mogły się sprawdzić w wyścigach szosowych. Ale możesz zdobyć o wiele więcej na swoich wysokiej jakości rowerach na trudniejszym terenie i raz po raz ustawiać akcenty. Dzięki nowemu GT eGrade AMP odważą się wejść na scenę rowerów szutrowych z napędem elektrycznym.
GT eGrade — wygodny i zrelaksowany
eGrade został zaprojektowany na bazie „klasycznego” roweru szutrowego GT Grade i oczywiście ma również znak towarowy GT w swoim bagażu. Mówimy o typowym „potrójnym trójkącie”. Na pierwszy rzut oka jest to raczej niekonwencjonalne przejście wsporników siodełka w ramę główną, ale zapewnia dobrą elastyczność, a tym samym dobry komfort, zwłaszcza w części wypoczynkowej. Z kolei z przodu wysokiej jakości karbonowy widelec zapewnia niezbędne tłumienie, a rama główna wykonana jest z aluminium. W połączeniu ze zbalansowaną geometrią, jesteś tutaj dość zrelaksowany na drodze i nie masz problemów z wyboistymi drogami szutrowymi i drogami gruntowymi.
GT eGrade - Prawie jak normalny rower szutrowy
Jak sama nazwa wskazuje, GT eGrade polega na dodatkowym wsparciu, dzięki czemu możesz być bardziej zrelaksowany podczas podjazdów. Dopiero po bliższym przyjrzeniu się staje się jasne, skąd ma pochodzić dodatkowa moc. Ponieważ rama prawie nie przekazuje żadnych informacji poza przyciskiem na górnej rurze. Sprawy stają się znacznie jaśniejsze, gdy przyjrzymy się bliżej piaście tylnego koła. To tutaj znajduje się serce napędu piasty Mahle ebikemotion X35+. Zapewnia to dynamiczne, sportowe e-wsparcie bez dodawania zbyt dużej wagi. Dzięki 250 watów maksymalnego wspomagania i 250 Wh mocy akumulatora uzyskasz potrzebne doładowanie, gdy go potrzebujesz, bez uszczerbku dla naturalnych wrażeń z jazdy lub bez niepotrzebnego głośnego hałasu w tle. Nawet jeśli napęd zostanie odłączony przy prędkości powyżej 25 km/h, możesz kontynuować jazdę i zabawę z tą konfiguracją.
GT eGrade — większa wszechstronność dla większej przyjemności z jazdy
Wszechstronne opony WTB Resolute o dobrym profilu i szerokości 42 mm zapewniają odpowiednią przyczepność i przyzwoity komfort, podczas gdy możesz polegać na jeszcze większej wszechstronności dzięki różnym opcjom mocowania toreb, błotników, bagażników, a nawet trzech uchwytów na butelki. To powinno szczególnie zadowolić kolarzy długodystansowych i fanów bikepackingu. Udane połączenie mechanicznego Shimano GRX 800 i 600 z tarczą dopełnia atrakcyjny pakiet.
GT eGrade – wyposażenie w skrócie
Ramki do zdjęć | gatunek aluminium |
widelec | Węgiel GT klasy E |
Schaltung | Shimano Deore 12-rzędowa |
mechanizm korbowy | Shimano GRX 40T |
w Kassetten | Shimano SLX 11-42T |
hamulce | Shimano GRX |
zestaw kołowy | Lśniąca podwójna ściana |
opony | WTB Resolute 42mm |
Lenker | GT cieniowane aluminium |
trzon | GT All Terra 3D |
siodło | Tkanina Scoop Shallow/ Sport |
wsparcie | Amortyzowana sztyca Promax |
Silnik | Mahle ebikemotion X35+ |
akumulator | Mahle ebikemotion X35+ |
koło wagi | 15,23 kilogram |
Schreibe einen Kommentar