Nowości produktowe / E-Performance: Rynek E-MTB najprawdopodobniej będzie się rozwijał w nadchodzącym roku, a Cube utrzymuje swoje obecne portfolio. W Cube E-MTB 2019 nie ma rewolucji, ale przemyślana aktualizacja modelu, w której szczególnie rzucają się w oczy dodatkowe modele Trail Motion.
Cube E-MTB 2019: Cube Acid Hybrid
Najtańszy potomek E-MTB firmy Cube, Cube Acid Hybrid, ma nowy model na 2019 rok. Wcześniej był dostępny tylko jako Cube Acid Hybrid One z bardzo tanim i pragmatycznym wyposażeniem, ale wraz z Acid Hybrid Pro na rok 2019 jest teraz wersja nieco wyższej jakości. Oczywiście nie zmienia to podstawowych składników: raczej zrelaksowana geometria spotyka się z płynnie toczącymi się oponami i super harmonijnym, ale mocnym silnikiem Bosch Active Plus.
Akumulator jest nadal dobrze ukryty za solidną plastikową osłoną na dolnej rurze. Na pierwszy rzut oka koła trudno odróżnić od wersji InTube ze zintegrowanym akumulatorem. Acid Hybrid nadal jest dostępny tylko z kołami 29-calowymi i jest również dostępny z ramą trapezową. Oba poziomy wyposażenia są również dostępne jako sprawne modele terenowe z błotnikami i światłami.
Pierwsze spojrzenie: Cube Acid Hybrid Pro 2019
Cube Acid Hybrid 2019: Warianty wyposażenia
W przeciwieństwie do tańszego modelu siostrzanego, Acid Hybrid Pro ma widelec pneumatyczny Suntour i 10-biegową tylną przerzutkę Shimano Deore z nową kasetą 11-42 na pokładzie. Z akumulatorem 400 Wh nowy dodatek kosztuje 2.199 euro, akumulator 500 Wh kosztuje dodatkowo 200 euro.
Wyposażenie Acid Hybrid One jest nieco bardziej pragmatyczne, ale wciąż więcej niż wystarczające na relaksujące wycieczki i wycieczki po leśnej autostradzie. Podstawowy rower jest dostępny w atrakcyjnej cenie 1.799 euro (400 Wh).
Cube E-MTB 2019: Cube Reaction Hybrid
Cube Reaction Hybrid powinien być odwiecznym ulubieńcem e-hardtail'ów Cube. Dzięki swojej geometrii, która wydaje się być wygodniejsza, jest znacznie bardziej zorientowana na wycieczki niż jej niezmotoryzowany odpowiednik, ale można również bezpiecznie nawigować po jednym lub drugim szlaku. Nic się nie zmieniło w konstrukcji modelu i ramie na rok 2019: Oprócz niektórych wariantów z częściowo zintegrowanym akumulatorem, istnieje również kilka modeli Powertube. Podział rozmiarów na rozmiary kół pozostanie w 2019 roku: podczas gdy najmniejszy rozmiar ramy, 16″, ma koła 27,5″, wszystkie inne rozmiary ram mają 29er.
Do jazdy używany jest tylko najsilniejszy koń Bosch w stajni, Performance CX. Reaction Hybrid One to wejście w świat wysokiej jakości e-MTB za jedyne 1.899 euro. W sezonie 2019 nastąpi kilka zmian w wariantach wyposażenia i cenach Reaction Hybrid: podczas gdy Hybrid Race jest nieco droższy o 2.799 euro w porównaniu z poprzednim rokiem, Hybrid EXC to model Powertube za mniej niż euro 2.500 - szacunek. Nowością jest również Reaction Hybrid Eagle z przerzutkami Sram NX Eagle.
Pierwsze spojrzenie: Cube Reaction Hybrid Eagle 2019
Pierwsze spojrzenie: Cube Reaction Hybrid EXC Allroad 2019
Cube E-MTB 2019: Cube Stereo Hybrid 120
Stereo Hybrid 120 to mistrz wszystkich branż w asortymencie E-MTB firmy Cube. Skok sprężyny 120 mm, wyważona geometria między trasą a trasą oraz szeroka gama wariantów wyposażenia, od niedrogich początkujących po ambitnych miłośników karbonu, pokrywają szerokie grono nabywców. Tutaj również tylko najmniejszy rozmiar ramy ma koła 27,5, w przeciwnym razie Stereo 120 toczy się na dużych oponach.
Na pierwszy rzut oka pomyśleliśmy, że trochę szkoda, że poza modelem Trail Motion i droższymi wersjami, w wyposażeniu po raz kolejny zabrakło regulowanej sztycy. Cube zapewnił nas jednak, że każdy sprzedawca ma również opcję wyposażenia z wysuwaną sztycą - odpowiednia skorupa zewnętrzna jest już zainstalowana fabrycznie, dzięki czemu modernizacja jest tym łatwiejsza.
W centrum uwagi Stereo Hybrid 120 znajduje się wersja TM (= Trail Motion), która jest dostarczana z widelcem amortyzowanym 130 mm, nieco bardziej wytrzymałym wyposażeniem i oczywiście sztycą regulowaną, dzięki czemu jest nieco cięższa na szlaku i dlatego powinna prawie konkurować ze Stereo Hybrid 140 jako rower terenowy.
Pierwsze spojrzenie: Cube Stereo Hybrid 120 HPC™
Cube E-MTB 2019: Cube Stereo Hybrid 140
E-Trailbike Stereo Hybrid 140 wchodzi w sezon 2019 w dużej mierze bez zmian. Rozmiar kół pozostaje 27,5 ″, a skok sprężyny 140 mm pozostaje zachowany. Podobnie jak wszystkie Cube E-Fullies 140, Stereo Hybrid 2019 jest dostępny tylko z akumulatorem zintegrowanym z dolną rurą. Podstawowym modelem jest Stereo Hybrid 140 Pro, który ma podwozie Suntour składające się z Aion z przodu i DUAir z tyłu oraz czterotłoczkowy hamulec Shimano z przodu za 3.499 euro. Wszystkie warianty wyposażenia są opcjonalnie dostępne z nowym wyświetlaczem Kiox, który kosztuje dodatkowo 100 euro.
Pierwsza jazda: Cube Stereo Hybrid 140 HPC™
https://www.velomotion.de/2018/08/first-ride-cube-stereo-hybrid-140-tm-500-275/
https://www.velomotion.de/2018/08/cube-bikes-2019-news/
Schreibe einen Kommentar