Rynek: BionX, producent elektrycznych układów napędowych dla inteligentnej i zrównoważonej mobilności, przedstawia nowość Zestaw serii D zanim. Zestaw modernizacyjny umożliwia wszystkim entuzjastom pedeleków Seria D. Zintegruj silnik z własnym rowerem, aby móc z łatwością odbywać górskie wycieczki ze sportowymi wymaganiami pod kołami.
Nowy wygląd Seria D. Silniki pozwoliły zespołowi inżynierów myśleć nieszablonowo i tworzyć rozwiązania techniczne, które jeszcze bardziej rozwijają DNA BionX silników wolnych od hałasu i wibracji w trybie generatora, tj. hamowania regeneracyjnego i sprawdzonych czujników siły pedałowania.
„Nasz silnik z serii D jest lekki, ma bardzo sportową i mocną jazdę i zawsze pozostaje wierny zasadzie BionX, zgodnie z którą pedelekiem zawsze powinno się czuć i prowadzić jak normalny rower”., mówi Werner Schiller, Dyrektor Sprzedaży i Marketingu w BionX.
Szprychy biegną kiedy Seria D. Silnik z boku obudowy silnika, mocowany do kołnierza szprychy pośrodku piasty i dlatego jest znacznie dłuższy niż w przypadku konwencjonalnych silników piasty, co prowadzi do bardziej dynamicznego wirnika o większej elastyczności w pionie. Zapewnia to sportowemu jeźdźcowi większy komfort i lepszą przyczepność na szlaku.
Dzięki maksymalnemu momentowi obrotowemu 50 Nm i nominalnemu momentowi obrotowemu 25 Nm, Seria D. Silnik dla sportowego kierowcy szosowego i terenowego, który oczekuje wysokich osiągów i nowoczesnego designu w jednym produkcie.
Szczególną uwagę zwrócono również na nową baterię 555 Wh. "Wielu naszych klientów zgłosiło się do nas z chęcią opracowania i zaoferowania baterii o większym zasięgu", mówi Werner Schiller, Dyrektor Sprzedaży i Marketingu w BionX. „Na jednym ładowaniu akumulatora można teraz przejechać do 135 kilometrów w sportowym stylu jazdy, co stanowi wzrost o prawie 30% w porównaniu z poprzednim najmocniejszym akumulatorem z naszej serii”.
Ciesz się korzyściami Seria D. System może teraz trafić do każdego, kto chce doposażyć swój rower w system BionX. Zakres dostawy obejmuje fabrycznie zasznurowane tylne koło z silnikiem serii D, akumulator 555 Wh, konsolę sterującą oraz wszystkie niezbędne małe i dodatkowe części. Lokalny specjalistyczny sprzedawca może w ten sposób przerobić prawie każdy wysokiej jakości rower przy stosunkowo niewielkim wysiłku. Dostępne są typowe rozmiary kół dla kolarzy sportowych (MTB 29er i 700C/28'', a także 650B i 26''), każdy do hamulców tarczowych i V-brake.
D 250 DV (seria Super Sport, silnik serii D, akumulator 555 Wh w dolnej rurze): 1999 euro
P 250 DV (seria Sport, silnik serii P, akumulator 555 Wh na dolnej rurze): 1899 euro
P 250 DX (seria Sport, silnik serii P, akumulator 423 Wh na dolnej rurze): 1799 euro
P 250 RX (seria Touring, silnik serii P, akumulator bagażnika 423 Wh): 1849 euro
P 250 RL (seria Touring, silnik serii P, akumulator bagażnika 317 Wh): 1649 euro
P 250 DL (seria Touring, silnik serii P, akumulator 317 Wh na dolnej rurze): 1599 euro
,de Zestaw Super Sport serii D (D 250 DV) ma eleganckie, całkowicie czarne wykończenie i będzie dostępny w sklepach specjalistycznych od końca października.
Schreibe einen Kommentar