Rynek: Największy na świecie producent Giant chce ze swoim napędem SyncDrive C napędzany przez firmę Yamaha wyznaczają nowe standardy w sektorze średnich silników. Obok SDC-Drive to także akumulator 500 Wh, moment obrotowy do 80 Nm i doskonałe możliwości diagnostyczne za pośrednictwem Giant E-Laboratorium unikalne propozycje sprzedaży.
„Giant postawił sobie za cel wprowadzenie na rynek najbardziej innowacyjnych e-rowerów z najlepszym napędem. Nasza nowa seria modeli SDC zasilana przez Yamaha z ich wysoce zintegrowanym napędem i najwyższą mocą właściwą to nowy kamień milowy w rozwoju e-rowerów”., mówi Oliver Hensche, dyrektor zarządzający Giant Germany.
Nowa seria e-rowerów Giant Prime E+, eksploruj E+ i Pełne E+ wszyscy mają nowy SDC-Drive, który ucieleśnia prawdziwy skok kwantowy w zakresie innowacji. Mniejszy, lżejszy i mocniejszy niż jego konkurenci, nowy napęd SDC jest najbardziej innowacyjnym silnikiem centralnym na rynku. Przy masie 3.480 gramów (11% lżejszy niż Bosch) i momencie obrotowym do 80 Nm (20% większy niż Bosch), SDC ma najwyższą moc właściwą i dzięki swoim dyskretnym wymiarom jest prawie niewidoczny, ponieważ nie jest wyższy niż przednia zębatka. Powiązany nowy akumulator 2015 ma moc wyjściową 500 Wh, co oznacza wzrost o 11 procent w porównaniu z poprzednim modelem i przy tej samej objętości obudowy.
Osiąga się to poprzez zastosowanie nowych ogniw o większej gęstości energii. Podkreśla to cel, jakim jest uzyskanie maksymalnej wydajności z obudowy, która jest tak kompaktowa, jak to tylko możliwe. Aby podkreślić wyjątkową jakość, Giant udziela 3-letniej gwarancji SDCSilnik. To wciąż ma własną technologię 4-czujnikową Gianta. Współdziałanie czujników kadencji, mocy, prędkości obrotowej silnika i prędkości zapewnia harmonijne i bezpieczne zachowanie podczas jazdy. Rowery elektryczne z SDC zaimponować delikatnym i stałym wsparciem bez zauważalnych wibracji w pedałach. Moc silnika jest mocna i liniowa, co zapewnia płynną jazdę z silnym wspomaganiem przy bardzo niskich prędkościach, zwłaszcza w porównaniu ze wspomaganiem progresywnym Bosch. Nowa bateria 500 Wh zwiększa zasięg do 140 kilometrów. Aby zapewnić długą żywotność i łatwą obsługę, napęd pracuje, gdy SDC-Silnik za pomocą stalowej tarczy o 38 zębach; tutaj nie jest wymagane specjalne narzędzie. „Oprócz napędu SDC zasilanego przez firmę Yamaha, wyjątkowymi zaletami Gianta są akumulator o pojemności 500 Wh, moment obrotowy do 80 Nm oraz doskonałe możliwości diagnostyczne za pośrednictwem Giant E-Lab. Te zalety zostały już dostrzeżone w kręgach zawodowych i wyrażają się chociażby w ostatnim zwycięstwie w teście ExtraEnergy w trzech kategoriach.”, zdaniem Henschego.
Rower elektryczny Giant z pełnym zawieszeniem i kołami 27.5 SDCNapęd napędzany przez firmę Yamaha wkracza w drugą generację. To znaczy dla Gianta Pełne E+ logiczny krok, ponieważ największy na świecie producent w sektorze premium był i jest pionierem w branży zarówno w segmencie MTB, jak i rowerów elektrycznych i łączy tutaj oba obszary. Jest wyposażony Pełne E+ ze 127 mm inteligentne łącze zawieszenie. Ma to swój główny punkt obrotu na poziomie przedniej tarczy, co prowadzi do znacznego zmniejszenia wpływu napędu. Osłona podwozia obudowy silnika została zaprojektowana z myślą o trudnych warunkach terenowych. Zwłaszcza w przypadku tej serii używasz swojej sportowej jednostki sterującej. Podkreśla to sportowy, terenowy charakter tego modelu Pełne E+, ponieważ kierowca nie musi zdejmować rąk z kierownicy podczas jazdy, ale zawsze zachowuje kontrolę nad jednostką sterującą Sport. Konsola sterująca jest harmonijnie zintegrowana z ogólnym wyglądem motocykla. Rower elektryczny all-mountain będzie dostępny w trzech wersjach w 2015 roku.