Kilka tygodni temu w Internecie obiegło wideo przedstawiające Amerykanina Adama Craiga na jego nowiutkim przełajowcu. [Połączyć] Craig najwyraźniej świetnie się przy tym bawił i chociaż wideo miało być ostatecznie również reklamą branżowego giganta Giant, z pewnością wzbudziło ciekawość. Mianowicie jedna rzecz: Gigant Zaliczka TCX 1.
Każdy, kto ogląda Holendra Larsa van der Haara (Argos-Shimano) obecnie w Pucharze Świata w przełajach przełajowych, z pewnością nie zna tego motocykla. Ze względu na bezwarunkowe skupienie się na zastosowaniu hamulców tarczowych, maszyna robocza jest również wyjątkowa. Chcieliśmy się przekonać, czy spełnia on miano najlepszego w swojej klasie.
//Umeblowanie
,de Zaawansowany TCX 1 jest odpowiednio dobrze wyposażony jako topowy model z serii modeli Giant Cyclocross. Oprócz hydrauliki S700-hamulec tarczowy również pochodzi z 10-biegowej grupy osprzętu wytrzymałość przez Srama. Układ komponentów jest uzupełniony o rotor 3DF-Crank, który ma typowo krzyżowe przełożenie 46-36 zębów, a także własny Giant Bezpiecznik D- sztyca, dopasowana kolorystycznie Antaressiodełka od fi'zi: k i kompatybilny z systemem bezdętkowym Giant PCX1-koła. Te ostatnie są wyposażone w piasty przelotowe firmy DT Swiss. Na felgach są z super łabędź Opony specjalnie zaprojektowane do użytku przez firmę Schwalbe Zaawansowany TCX 1 a także inne rowery przełajowe Giant.
//Ćwiczyć
Od pierwszej chwili wygoda nowych spada Bezpiecznik D-Założona karbonowa sztyca. Im bardziej nierówna ziemia, tym lepiej. Pozwala to na dłuższe pozostawanie w siodle podczas pedałowania. Ma to tę zaletę, że z jednej strony można zachować większą równowagę, az drugiej strony można wywierać większy nacisk na pedał. Jednak wymaga to również sztywnej ramy. Giant to zauważył i zrealizował niemal perfekcyjnie.
Z przodu znajduje się stożkowo zwężająca się główka ramy, która wraz z w pełni karbonowym widelcem, którego haki są przeznaczone do zastosowania osi przelotowej 15 mm, zapewnia bezpośrednie, ale bezpieczne manewry kierowania. Jest to szczególnie widoczne na miękkich glebach. Tutaj tego potrzebujesz Zaawansowany TCX 1 tylko prowadzić. Przednie koło prawie samo toruje drogę.
Górna rura roweru jest wyprofilowana w taki sposób, że można go wygodnie nosić na ramieniu. Na poziomie sztycy siodła Kzagłuszanie. Sztywny rotor również dobrze pasuje do ogólnego obrazu 3DFkorba, która charakteryzuje się czystym zachowaniem podczas zmiany biegów i możliwością ulepszenia za pomocą owalnych tarcz. Ten połączony z korbą wytrzymałośćGrupa działa tak, jak jesteś przyzwyczajony do Sram.
Dbałość o szczegóły inżynierów Giant znajduje odzwierciedlenie w tylnym trójkącie. Na przykład mocowanie hamulca jest wbudowane w tylny trójkąt. Z jednej strony skutkuje to bardzo schludnym wyglądem, z drugiej strony hamulec jest lepiej chroniony przed błotem. Całkowicie wewnętrznie poprowadzone kable są również pod tym względem pozytywne. Prawdziwą atrakcją tylnego końca są jednak wsporniki siedzeń. Brakuje tu zwykłego Drążek stabilizujący, który nie powoduje utraty sztywności, ale sprawia, że rama jest wygodniejsza. Kolejną zaletą tego rozwiązania jest lepsza odporność na błoto. Nie może tu utknąć tak łatwo, jak to jest znane z innych przełajówek.
//Wniosek
Giganci Zaawansowany TCX 1 to cyclocrosser, który przemawia przede wszystkim do kierowców, którzy chcą spędzić szybkie godziny w terenie. Ponieważ tutaj rower obiecuje wolność, którą rzadko widuje się na crosserze.
//Najważniejsze cechy produktu
- Lekka, wygodna rama z technicznymi innowacjami
- dobry stosunek jakości do ceny
- Specyficzna geometria przełajowa i doskonałe wykonanie
- dożywotnia gwarancja na ramę
//cena i sieć
- 2999,90 Euro
- www.gigantyczne-rowery.com
Schreibe einen Kommentar