# Robert Retschke zakładał ostrogi na Bartime podczas wyścigów w Belgii.
Młody tajwański konstruktor kół Bartime jest nadal w tym kraju mało znany. Byłem więc tym bardziej sceptyczny, gdy zobaczyłem rurową wersję „CW65” muszę przetestować. Obręcze zestawu kołowego wykonane są w całości z karbonu. Mają profil w kształcie litery V, wysokość 65 milimetrów i szerokość 20,5 milimetra w otworze obręczy. Przednie koło ma 18 szprych, które są zaciśnięte promieniowo. Aby tylne koło było sztywniejsze, skrzyżowano 24 szprychy.
# „CW65” robią solidne wrażenie.
Godne uwagi jest to, że piasta, którą można rozciągnąć od 10 do 11 razy za pomocą adaptera, ma znacznie wyższy kołnierz po stronie kasety niż po przeciwnej stronie. W piastach zamontowane są przemysłowe łożyska, które gwarantują płynną pracę. Pomimo stosunkowo niskiej wagi wynoszącej prawie 1500 gramów, „CW65” również dla nieco cięższych jeźdźców.
# Piastę tylnego koła można rozszerzyć z 10-rzędowej do 11-rzędowej za pomocą pierścieni pośrednich. Jednak konwersja jest nieco skomplikowana.
# Ceramiczne łożyska w piaście przedniego koła gwarantują dobre zachowanie podczas toczenia.
Podsumowując, dobrze wykonane koła pozostawiają tak budujące wrażenie wrażenie. Tylko zewnętrzne nyple wydają się nieco nieodpowiednie na kole aerodynamicznym. W skrajnym wietrze reagują „CW65” ze względu na wysokość obręczy, jak to jest przyzwyczajone do kół aerodynamicznych. Niemniej jednak możesz wywierać na nich dużą presję. Nawet po przejechaniu ponad 2000 kilometrów nadal wydają się bardzo sztywne i nie wymagają ponownego centrowania. Wręcz przeciwnie: „CW65” nadal dobrze się toczą i nigdy nie wydają się powolne. Poza tym podróż można bezpiecznie opóźnić dzięki dobrze wykonanym flankom.
# Dobry na zakręcie: „CW65” lubi prędkość.
//Najważniejsze cechy produktu
- dobre wykonanie
- sztywność i zachowanie podczas toczenia
//cena i sieć
- obecnie brak ceny w euro
- www.bartimecycling.com
Schreibe einen Kommentar